  • Data: 2013-10-27 19:31:54
    Temat: Szukam piosenki "Hymn Internautow"
    Od: "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc;

    Wiem, ze powiniennem udac sie raczej na drupe pl.rec.muzyka czy inna
    podobna tematycznie, ale sprawa dotyczy internetu, komputerow i sadze iz
    szybciej znajde tutaj odpowiedz na swoje pytanie :D

    Wiec tak - poszukuje utworu/piosenki z m.w. lat 2000-2005, w tytule byl
    chyba opisany jako "Hymn Internautow" ?

    W tekscie wystepowały słowa:
    Mam szybkie łącze modemowe, swiatlowodowe" czy jakos tak - gdzie moge to
    teraz znalesc?

    T.V.