  • 1. Data: 2009-05-17 15:11:35
    Temat: Szukam clipart'u moda meska
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    Witam

    Bezskutecznie szukam odpowiedniego clipartu przedstawiającego
    eleganckiego gościa w garniturze. Może ktoś wie gdzie takie cudo leży.
    Oczywiście najlepiej na licencji free albo rf. Kurcze pół niedzieli
    przewalam i nic nie mogę znaleźć. Generalnie chodzi o coś co będzie
    się kojarzyło z elegancką odzieżą męską.

    z góry dzięki za wszelką pomoc
    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2009-05-17 18:27:35
    Temat: Re: Szukam clipart'u moda meska
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Slawomir pisze:
> [...]
    > przewalam i nic nie mogę znaleźć. Generalnie chodzi o coś co będzie
    > się kojarzyło z elegancką odzieżą męską.

    http://office.microsoft.com/en-us/clipart/default.as
    px tutaj pewnie coś znajdziesz

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl