  • 1. Data: 2012-05-16 18:03:52
    Temat: Szukam Drag Stara 1100 (gdzie najpewniej)?
    Od: Gorzky <g...@g...com>

    Zdecydowałem się na Drag Stara 1100, ale mam wrażenie, że wszystkie wymiotło z rynku,
    albo nie pojawiają się w miejscach typu serwisy ogłoszeniowe moto. Wszystkie które
    znajduje, mają zawrotne ceny około 20 tyś, a mnie kusi coś do wartości od 11 do 15
    tysięcy i ... nic! znalazłem może 2 sztuki ... tragedia... może ktoś naprowadzi mnie
    na pewne miejsca, sklepy czy znajomych, którzy chcą sprzedać ten motorek?

    Gorzky

  • 2. Data: 2012-05-17 12:06:51
    Temat: Re: Szukam Drag Stara 1100 (gdzie najpewniej)?
    Od: kenajad <d...@w...pl>

    Znajomy z Kołobrzegu chce sprzedać Drag Stara. Jeśli jesteś
    zainteresowany podaję maila damiangres(małpa)wp.pl Stan bez
    niespodzianek - znam moto.
    pozdrav
    --
    kenajad

  • 3. Data: 2012-05-17 12:11:14
    Od: kenajad <d...@w...pl>

> [...]
    mnie na pewne miejsca, sklepy czy znajomych, którzy chcą sprzedać ten motorek?

    Znajomy z Kołobrzegu ma do sprzedania. W razie zainteresowania podaję

  • 4. Data: 2012-05-18 08:46:14
    Od: Gorzky <g...@g...com>