  • 21. Data: 2010-02-04 22:39:04
    Temat: Re: Szpera realizowana przez hamulec
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:

    > Nie wiem jakie masz auto, ale zwykle działa to punktowo, czyli albo
    > hamuje albo nie. Wrażenie jest takie, jakby zaraz miały odpaść koła.

    Czy ja wiem - mi to wygląda na coś w typie PWM. Hamuje buksujące koło na
    tyle krótko że ono nie zostaje zablokowane, a dzięki inercji samego koła
    i układu napędowego tylko przekłada przez dyfer moment na drugie koło.

  • 22. Data: 2010-02-05 09:03:47
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > U mnie się to uaktywnia jedynie jak różnica w prędkości kół jest duża, w
    > sytuacji wyjeżdżania z zaspy to tylko wtedy jak jedno koło stoi, a drugie
    > się kręci.
    > Cuda to to nie są, ale robi sobie trrrt trrrt trrrt i to stojące koło
    > dostaje jakiś tam moment i często wystarczy to żeby się z zaspy wyciągnąć.

    Jak jedno kolo sie slizga, to wlasnie jest taki efekt u mnie. Ale jak oba -
    to obcina silnik.

    --
    Axel

  • 23. Data: 2010-02-09 22:14:45
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Axel"

    > Jak jedno kolo sie slizga, to wlasnie jest taki efekt u mnie. Ale
    > jak oba - to obcina silnik.

    Obcina? ;-)