  • 11. Data: 2010-10-13 14:12:18
    Temat: Re: Szklo w oponie-pytanie.
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tomek Wozniakowski" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i92ojc$811$...@n...onet.pl...
    > Czy PR, czy RoadSmart, to juz Twoj wybor - te gumy sa z tego, co wiem,
    > rownorzedne. Ja latam na Dunlopach i chwale sobie :)

    Ja mam michaly. Karnalem sie na maszynie na dunlopach i IMHO gorzej (od
    michalow) trzymaja jak sa zimne. Jak troszeczke temp. zalapia to jest git.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 12. Data: 2010-10-13 18:35:05
    Od: Bablor <b...@o...pl>

    Koczis pisze:

    > OK, a jesli bym podjechal do wulkanizatora i tam bym zdemontowal opone i od
    > srodka nie byloby sladu, to mozna dalej jezdzic, czy nadal nie i tylko wymiana?
    >
    > Koczis
    > FZ1 Fazer

    a moze zdjac, obejrzec od srodka i jak nie bedzie nic widac to dodac dentke?

    pozdr
    Bablor

  • 13. Data: 2010-10-13 18:55:45
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Bablor" <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > a moze zdjac, obejrzec od srodka i jak nie bedzie nic widac to dodac
    > dentke?

    Taaa... albo w ogole najlepiej przelozyc kolo od MZ'ty, albo innej WSK'i.
    Wyjdzie najtaniej. Tylko co zbezpieczenstwem?

    Bablor - tak na serio - problem nie tkwi w tym, ze powietrze moze zejsc,
    tylko w tym, ze opona moze sie rozwalic, bo oplot nie wytrzyma i Twoim
    sposobem koles zostanie na samej detce, ktora do tego moze sie rozwalic
    tylko od tego opona peka. Zatem dalej zostanie na feldze i przy niewiadomej
    predkosci.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 14. Data: 2010-10-13 20:52:19
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-10-13 20:35, Bablor pisze:

    > a moze zdjac, obejrzec od srodka i jak nie bedzie nic widac to dodac
    > dentke?

    Sie mi zdaje ze stosowanie detek w oponach bezdetkowych jest
    niebezpieczne z jakiegos powodu - jak opona ma tubeless napisane to trza
    sie trzymac tej mysli przewodniej Producenta.

    Poza tym ktos juz opisal ze problem nie w tym tylko w ryzyku ze kord
    jest mocno nadciety.

    O mnie paru gosci powiedzialo ze jestem hardkorem wzgledem zajechania
    tylnej gumy ( nie ze kasa ino ze nie bylo kiedy zmienic), ale nawet ja
    ta opone bym wymienil.

    Abo wersja fabularna:

    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/brow
    se_thread/thread/a2384335f9c0c97f/e3ba1bedcb9a9819?l
    nk=gst&q=gwozdz+w+oponie#e3ba1bedcb9a9819

    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/brow
    se_thread/thread/f6758850c4b7d14b/f9de3200135618ff?q
    =nail+hard+story#f9de3200135618ff

    KJ

  • 15. Data: 2010-10-13 22:41:54
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-13 16:03, Koczis pisze:

    > Dzieki za porade. Do wyboru doszly jeszcze Dunlopy D221. Dzis podjechalem do
    > Yamahy i wlasnie na takich sa nowe FZ1 w salonie.
    > Co o nich sadzicie?

    AFAIK D221 jest opona zaprojektowana przez Dunlop specjalnie dla FZ1,
    wiec powinno byc dobrze, natomiast raczej znacznie drozej.

    O jej jakosci zdania nie mam - nie bylo okazji, chociaz...
    jezdzilem w ub. sezonie przez weekend testowa FZ1, ktora pewnie byla
    obuta w D221 - na suchym bylo spox. Na mokro nie mialem
    (nie)przyjemnosci sprawdzic.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 16. Data: 2010-10-13 22:43:41
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-13 16:12, Ivam pisze:

    > Ja mam michaly. Karnalem sie na maszynie na dunlopach i IMHO gorzej (od
    > michalow) trzymaja jak sa zimne. Jak troszeczke temp. zalapia to jest git.

    ale z ktorymi dunlopami porownujesz? D220, czy RoadSmart? Chociaz faktem
    jest, ze jedne i drugie rozgrzane trzymaja lepiej - ale kazde tak maja ;)

  • 17. Data: 2010-10-13 22:44:42
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-13 20:35, Bablor pisze:

    > a moze zdjac, obejrzec od srodka i jak nie bedzie nic widac to dodac
    > dentke?

    Zartujesz prawda? W sprzecie, co ma pod 150KM? ;)

  • 18. Data: 2010-10-14 07:57:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 13 Paź, 20:35, Bablor <b...@o...pl> wrote:

    > a moze zdjac, obejrzec od srodka i jak nie bedzie nic widac to dodac dentke?

    No. A tym szkłem z opony to sobie jeszcze dupe podetrzec.

    Litosci...
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2010-10-14 08:30:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Bablor napisał(a):
    > a moze zdjac, obejrzec od srodka i jak nie bedzie nic widac to dodac
    > dentke?

    ja dla bezpieczenstwa miedzy kord a dentke podlozylbym kawalek kartonika

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 20. Data: 2010-10-14 09:01:59
    Od: Bablor <b...@o...pl>

    Ivam pisze:
    > Taaa... albo w ogole najlepiej przelozyc kolo od MZ'ty, albo innej
    oczywista ze najlepiej wymienic, ale jak juz sie czlowiek zastanawia
    zeby obejrzec i zostawic, to jakby sie uparl zostawiac to chociaz takie
    cos.. ale ja bym wymienil

    pozdr
    Bablor