  • 11. Data: 2011-05-07 09:45:11
    Temat: Re: Szesciordzeniowca za 500 wazelinuje
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 06 May 2011 23:35:00 +0200, miab napisał(a):

    > Owszem, 2 maszyny ale 2 razy słabsze.

    W specyficznych przypadkach. Zwroc uwage, ze porownalem cene kompletnej
    maszyny z AMD do ceny samego procka Intela + mobo.
    Ceny plyt glownych pod Intela sa z dupy wziete.
    Dodatkowo upgrade AMD to wymiana procka. W przypadku Intela procek + plyta.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 12. Data: 2011-05-07 13:02:33
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Ceny plyt glownych pod Intela sa z dupy wziete.
    > Dodatkowo upgrade AMD to wymiana procka. W przypadku Intela procek + plyta.

    buldozery wejda na obecne am3 platforme (nie na am3+)? zreszta-
    nastepne procki intela maja dzialac na 1155 z p/h66 czipsetami- wiec
    trza bedzie co najwyzej biosa upgradowac.
    inna sprawa- ze amd tez wprowadza podzial na 'zwykle' i 'wypasione'
    podstawki (tj. pod nowe procki- fm1 i am3+ zdaje sie nazywaja)

    szymon (szczesliwy posiadacz i5)

  • 13. Data: 2011-05-11 07:10:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maru" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > I dlatego jedni jeżdżą porszakami, inni turlają się fiatami, a tak
    > naprawdę mało gdzie można pojechać szybciej niż 60!.
    > Z kompami rzecz ma się tak samo, wydajność w testach to jedno, a codzienne
    > używanie to drugie. Chyba, że ktoś dzięki szybszemu procesorowi zacznie
    > szybciej pisać wypracowania lub na forach.

    Kolego, swiat sie nie konczy ta Twoim gimnazjum.

  • 14. Data: 2011-05-19 12:26:28
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Fri, 6 May 2011 18:04:25 +0200, KRZYZAK napisał(a):

    > Chrzanic Intela!

    Masz racje. Zawsze nalezy znalezc powod by usprawiedliwic swoja decyzje :)
    Zwlaszcza jesli kupio sie produkt od ktorego sa lepsze:D
    i5 2500 -obecnie najsensowniejsze rozwiazanie - bardzo wydajny, a
    jednoczesnie nie tak drogi jak i7
    I jako obecny uzytkownik AMD Phenom tym bardziej doceniam potege i5-tki

    --
    Mark