  • 1. Data: 2011-05-06 08:08:53
    Temat: komputer all-in-one z WEJŚCIEM hdmi ?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Troszkę się namnożyło komputerów typu wszystko-w-jednej-skrzynce, AIO,
    komputer w monitorze itp.
    Szukam takiego "komputero-monitora" który oprócz bycia AIO miałby
    drugie _wejście_ hdmi (w zasadzie wszystkie które znalazłem miały
    gniazdko hdmi ale jako _wyjście_ np do podłączenia drugiego monitora)
    Wymagania:
    - ekran >18" (17.6 tez podejdzie, ale chętnie duży), może być full-hd
    - ekran dotykowy mile widziany
    - cpu może być atom itp, byle grafika była lepsza niż GMA - odtwarzanie
    full-hd
    - _wejście_ hdmi
    - wbudowany tuner DVB-T/analog mile widziany (samodzielna praca monitora
    "jako telewizor", a nie tuner do komputera na usb)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2011-05-06 08:57:26
    Temat: Re: komputer all-in-one z WEJŚCIEM hdmi ?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-06 10:08, BartekK pisze:
> [...]
    > - wbudowany tuner DVB-T/analog mile widziany (samodzielna praca monitora
    > "jako telewizor", a nie tuner do komputera na usb)

    A jaką role miałoby pełnić to "wejście HDMI" rozumiem że chcesz tam
    czasem podpiąć inne źródło w celu obejrzenia czegoś na ekranie ?

    co nie zmienia faktu że raczej takie komputera nie znajdziesz

  • 3. Data: 2011-05-06 09:52:54
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl>

    W dniu 2011-05-06 10:57, boxfish pisze:
    > A jakÄ? role miaĹ?oby peĹ?niÄ? to "wejĹ?cie HDMI" rozumiem Ĺźe chcesz
    > tam czasem podpiÄ?Ä? inne ĹşrĂłdĹ?o w celu obejrzenia czegoĹ? na ekranie ?

    Np. dekoder HD :)

    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery

  • 4. Data: 2011-05-06 10:37:05
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Troszkę się namnożyło komputerów typu wszystko-w-jednej-skrzynce, AIO,

    Zbuduj sobie coś na tej płycie:
    http://www.asrock.com/mb/overview.pl.asp?Model=G41MH
    /USB3&cat=Specifications
    Będzie tanio i wydajnie po dołożeniu jakiegoś niedrogiego C2D.
    No i monitor z tunerem TV.

  • 5. Data: 2011-05-06 15:54:16
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-06 10:08, Użytkownik BartekK napisał:

> [...]
    > drugie _wejście_ hdmi (w zasadzie wszystkie które znalazłem miały
    > gniazdko hdmi ale jako _wyjście_ np do podłączenia drugiego monitora)

    Chyba niema czegoś takiego na rynku.
    A w oferowanych rozwiązaniach używając tylko wyświetlacza
    jako TV i tak musisz zasilić cały komputer, zużywasz prąd oraz
    dyski twarde. Taniej będzie kupić oddzielny monitor z tunerem
    TV i do tego oddzielny komputer.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-05-06 15:58:21
    Od: "Worfik" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Gil" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    /USB3&cat=Specifications
    > Będzie tanio i wydajnie po dołożeniu jakiegoś niedrogiego C2D.

    A gdzie to ona ma wejscie HDMI?:P

  • 7. Data: 2011-05-06 16:10:39
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-05-06 17:54, RadoslawF pisze:
    > Taniej będzie kupić oddzielny monitor z tunerem
    > TV i do tego oddzielny komputer.
    Z tym że jeszcze ciekawsza jest próba znalezienia monitora z tunerem,
    który miałby ekran dotykowy...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2011-05-06 18:22:06
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    > Z tym że jeszcze ciekawsza jest próba znalezienia monitora z tunerem,
    > który miałby ekran dotykowy...

    ale ekran dotykowy mial byc tylko mile widziany ;)

    A moze coś "profi"? http://www.videomaker.com/article/13256/

  • 9. Data: 2011-05-06 18:23:35
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-06 18:10, Użytkownik BartekK napisał:

    > Z tym że jeszcze ciekawsza jest próba znalezienia monitora z tunerem,
    > który miałby ekran dotykowy...

    Nie przesadzaj, o dotykowym nic nie pisałeś.
    Kup monitor z ekranem dotykowym i zadbaj aby miał dwa wejścia
    i przełącznik do ich wyboru, a potem dokup do tego jakiś
    tuner.
    Tak z ciekawości znasz ceny monitorów z ekranem dotykowym ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-05-06 21:01:31
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 06 May 2011 20:23:35 +0200, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > tuner.
    > Tak z ciekawości znasz ceny monitorów z ekranem dotykowym ?

    Tak przykładowo: EIZO T2351W wyceniany jest na 3599 netto.

    [ Ja tak się biję z moim wrodzonym lenistwem, że już sił nie starcza, aby ]
    [ coś zrobić. (JoeMonster.org) ]