-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szeryfowie
Date: Sat, 1 Sep 2018 14:56:39 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 6
Message-ID: <pme2ab$kat$8@news.icm.edu.pl>
References: <1kqf8n9a2njmv$.1kuphw0yfd2k7$.dlg@40tude.net>
<1jobvvfyjz8gq$.3eghdj7lz2s6.dlg@40tude.net>
<5b84136b$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5b85837a$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5b85bb4e$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
<5b86914e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<pm63un$e40$1@node1.news.atman.pl> <pm6cpg$jp3$1@node2.news.atman.pl>
<pm8obp$219$2@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<5b87fda8$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<6...@g...com>
<pm97q2$gok$3@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<5b88489a$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<pm9igm$iq9$1@news.mixmin.net>
<7...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1535806603 20829 78.10.177.126 (1 Sep 2018 12:56:43 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Sep 2018 12:56:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <7...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639072
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-08-30 o 22:34, z...@g...com pisze:
> Suwak działa jedynie gdy oba pasy są w ruchu i są przerwy pomiędzy autami. Pojawia
się zwężenie i jeden pas ma możliwość zmieścić się na drugim. To jest ten suwak na
który buractwo się powołuje. Jednak następuje zagęszczenie aut na jednym pasie co
doprowadza do zwolnienia jazdy i braku możliwości wchłonięcia następnych pojazdów. W
takiej sytuacji każdy rycerz ortalionu który wyprzedza taką kolumnę pojazdów i
usiłuje się w nią wbić przy końcu swojego pasa wymusza zatrzymanie całej kolumny
która teraz nie ma już miejsca dla buraka. Nie ma mowy o wjeżdżaniu na suwak gdy on
jest dawno zapięty. Dlatego usprawiedliwianie swojego cwaniactwa zasadą suwaka mogę
tłumaczyć litościwie brakiem zrozumienia tym jak on działa.
>
Tu nie ma żadnego cwaniactwa. Jest proste spostrzeżenie, że lepiej
wykorzystamy drogę zajmując oba pasy.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.09.18 15:14 kk
- 01.09.18 19:16 z...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Zapierdalać
- 2025-01-09 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=