  • 21. Data: 2010-03-27 12:43:03
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MaćkuPićku s...@o...pl ...

    > Przekroczenie podwójnej ciągłej ? Jakie ?? ominięcie rowerzysty to nie
    > wyprzedzanie i jest zgodne z przepisami.

    hmmm, musze powiedzec, ze to jest na tyle ciekawy pogląd, ze ewidentnie
    musisz wskazac jego zródła w prawie.

  • 22. Data: 2010-03-27 12:43:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MaćkuPićku s...@o...pl ...

    > Jedziesz za nimi też 80 na godzinie po zabudowanym. Policji można to
    > Tobie też??

    no przeciez w drugą strone to tak własnie działa...

  • 23. Data: 2010-03-27 12:43:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik P_ablo o...@o...pl ...

    > Wystarczy np JVC GY-HD251E - nie wiecej nie potrzebujesz...

    nie widze emotikona sugerującego, ze to zart, wiec przyjmuję, ze to po
    prostu głupkowata odpowiedz...

  • 24. Data: 2010-03-27 13:05:36
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Policjanci, jak to ludzie.
    Jak mam władzę, to korzystam.
    Jak mam wykonać jakąś pracę, którą ktoś ocenia, to też pójdę na łatwiznę. Na
    ich miejscu też bym wyszukał jakiś debilnie oznakowany kawałek drogi i
    schował się za przystankiem z suszarką. Efekty murowane.
    Musi przeminąć kilka pokoleń, żeby się zmieniło.
    Mojżesz tez prowadził swoich przez morze (bo wstydził się iśc z nimi przez
    miasto).
    Jacek

  • 25. Data: 2010-03-27 14:03:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Policjanci, jak to ludzie.

    Dzisiaj nie piątek, więc bez głupich żartów proszę.

  • 26. Data: 2010-03-27 16:47:06
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    wiadomości news:Xns9D487E8537A11budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > nie widze emotikona sugerującego, ze to zart, wiec przyjmuję, ze to po
    > prostu głupkowata odpowiedz...

    Dlaczego glupkowata ?

    --
    Picasso

  • 27. Data: 2010-03-27 18:04:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Jarosław Postawa napisał(a):
    > A za to praktycznie codziennie wieczorami stoją na Klecińskiej
    Nie wiesz po co? Ja wiem. Po to samo co czasami na 40-stce
    na Kosmonautów o 1-wszej w nocy.

    ================

    i 30 przy wadze od strony bielan

    Icek

  • 28. Data: 2010-03-27 18:11:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Icek napisał(a):
    > i 30 przy wadze od strony bielan
    A potem palanty są zdziwione, jak widzą doniesienie z filmem
    na komendzie że dali sobie wcisnąć pięć dych.
    --
    Krzysiek

  • 29. Data: 2010-03-27 18:58:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik P_ablo o...@o...pl ...

    > Dlaczego glupkowata ?

    Dlaczego głupkowata "co"?
    Innymi słowy mówiac - po co az tak bardzo ciąć cytaty?

    A odpowiadajac na twoje pytanie - jezeli pytam Adama o sprzet, jakim
    nagrywa w aucie, to chciałbym uzyskac odpowiesz, jakim sprzetem był
    nagrywany film Adama, a nie, jaki sprzet byłby najlpeszy do nagrywaniw w
    nocy.
    No chyba, ze sugerujesz, iz Adam ma tam zamocowaną kamere podobnej klasy do
    podanej przez ciebie.

  • 30. Data: 2010-03-27 21:38:37
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    wiadomości

    > Dlaczego głupkowata "co"?
    > Innymi słowy mówiac - po co az tak bardzo ciąć cytaty?

    Kazdy sredniointeligentny dres domysli sie do czego sie odnosze...

    > No chyba, ze sugerujesz, iz Adam ma tam zamocowaną kamere podobnej klasy
    > do podanej przez ciebie.

    Czy jesli napisalem, ze "wystarczy" to sklamalem ?

    --
    Picasso