  • 31. Data: 2010-03-27 23:58:39
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik P_ablo o...@o...pl ...

    > Kazdy sredniointeligentny dres domysli sie do czego sie odnosze...

    chcesz powiedziec, ze sredniointeligentny dres zna na pamiec usenet i
    pamieta, o czym była dana dyskusja? Moze Pan sredniointeligentny dres
    poczyta o zasadach cytowania w usenecie.

    > Czy jesli napisalem, ze "wystarczy" to sklamalem ?

    Czy jesli napisze, ze 2+2 to skłamię?
    Nie. Ale odnoszac to do zadanego pytania, sens takiej wypowiedzi zaden. Tak
    samo jak twojej.

  • 32. Data: 2010-03-28 09:20:10
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Przekroczenie podwójnej ciągłej ? Jakie ?? ominięcie rowerzysty to nie
    > wyprzedzanie i jest zgodne z przepisami. Może najpierw się doucz a później
    > ścigaj innych co ?
    No właśnie - może najpierw się doucz, a potem wypowiadaj :)
    Sugeruję przypomnienie sobie definicji wyprzedania, omijania i do kompletu
    wymijania.
    Hint - rowerzysta był w ruchu, w tym samym kierunku, co policja :)
    Mi kiedyś za taką sytuację (tylko z samochodem zamiast rowerzysty)
    przywalili 200, więc niech sami też bulą.
    Właśnie dlatego policja nie będzie nigdy sznowana w tym kraju.
    WOJO

  • 33. Data: 2010-03-28 23:33:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 00:19:33 +0100, Bastion napisał(a):

    > Czy mi sie wydaje? Rozpoznalem dwa glosy:
    > 1) Czesio z "wladcy much" (nawigacja GPS)
    > 2) Dziennikarza, Pan Cejrowski?

    Pierwsze źle, drugie masz rację, wydaje Ci się.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 34. Data: 2010-03-28 23:34:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 09:21:28 +0100, BaX napisał(a):

    > ZTCW to policja /SG też/ przegląda youtube pod kątem takich właśnie filmów i
    > 'przykładnie' karze sprawców ale jak by skutkiem ubocznym jest też duży
    > nacisk kładziony na dobranie się do nagrywającego i ukaranie go np. za
    > przekroczenie prędkości podczas filmowania.

    Życzę powodzenia w ustaleniu w którym samochodzie była zainstalowana
    kamera.

  • 35. Data: 2010-03-28 23:35:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 11:18:10 +0100, P_ablo napisał(a):

    > O ile przejachnie na czerwonym nie budzi watpliwosci o tyle malo
    > prawdopodone aby takim nagrniem udowodnic przekroczenie predkosci. Nawet
    > gdyby bylo widac licznik czy ekran nawigacji z predkoscia, to oba urzadzenia
    > mogly byc popsute...

    O prostym policzeniu odcinka przejechanego i podzieleniu go przez czas nie
    pomyślałeś?

  • 36. Data: 2010-03-28 23:36:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 09:58:38 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Jaki sprzet u ciebie filmuje? Całkiem fajna jakosc wychodzi.

    Prosta kamerka CCTV za jakies 200zł z allegro + cyfrowy rejestrator Archos
    AV700.

  • 37. Data: 2010-03-28 23:37:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 11:29:08 +0100, MaćkuPićku napisał(a):

    > W filmie policja2 to walnąłeś jak dzik w sosnę.
    > http://www.youtube.com/watch?v=0f-SfaZI0TQ
    > Jedziesz za nimi też 80 na godzinie po zabudowanym. Policji można to Tobie też??

    Ja jadę? Dowiedź proszę, że to ja kieruje :D

    > Przekroczenie podwójnej ciągłej ? Jakie ?? ominięcie rowerzysty to nie
    > wyprzedzanie i jest zgodne z przepisami. Może najpierw się doucz a później
    > ścigaj innych co ?

    Cóż, jak widac przepisy to widziałeś jedynie z daleka.

  • 38. Data: 2010-03-29 09:08:54
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Życzę powodzenia w ustaleniu w którym samochodzie była zainstalowana
    > kamera.

    Zależy kto, zależy jak.

  • 39. Data: 2010-03-29 09:50:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam Płaszczyca" 1...@o...org.pl

    > Bo przeciez policja wzorem jest:
    > http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo

    Ja nie dopatruję się niczego złego w sposobie jazdy tego samochodu. :)
    (poza tym, że łamane są przepisy)
    Dziwi mnie zjeżdżanie z pasa na pas -- najpierw z lewego na prawy,
    później z prawego na lewy -- bez jakiejkolwiek widocznej potrzeby.
    Ani znaczne (o 45 km/h?) przekraczanie dozwolonej szybkości, ani
    przejechanie na czerwonym świetle nie stwarzało tam nadmiernego
    zagrożenia.

    Inna sprawa, że takie wjazdy można by rozwiązywać jakoś inaczej -- lewy
    pas miałby zawsze zielone, zaś prawy służyłby do wpuszczania. Poprawiłoby
    to przepustowość drogi ,,głównej'' i dawało możliwość wjeżdżania
    z ,,podporządkowanej''. :) Normalnie/zwykle są dodawane pasy do
    wjazdu z takiej podporządkowanej.

    Ograniczenia szybkości do 70 km/h w takich miejscach są dawane chyba
    tylko w tym celu, aby ,,niektórzy'' ;) kierowcy nie blokowali
    newralgicznych miejsc wrakami swoich samochodów. Gdyby dopuszczono
    tam szybkość 110 km/h z jednoczesnym przypomnieniem, iż zawsze
    należy zachować szybkość bezpieczną, wielu doprowadzałoby tam
    do karamboli lub przynajmniej tarasowałoby tam drogę. Policjanci ani
    nie stworzyli niebezpieczeństwa, ani nie poganiali innych użytkowników. :)

    Większość z was pojechałaby tam z szybkością większą niż 160 km/h. :)
    (czyli 2*[tamto]45+[przepisowe]70)

    I aby było jasne -- nikogo nie zachęcam do łamania przepisów.
    (ani tym bardziej do takiego ich przestrzegania, dzięki
    któremu zwiększa się niebezpieczeństwo)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2010-03-29 09:52:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam Płaszczyca" 3...@o...org.pl

    > O prostym policzeniu odcinka przejechanego i podzieleniu
    > go przez czas nie pomyślałeś?

    Odcinek można policzyć, ale co z czasem? :) Nie można wyciąć
    ,,kilku'' klatek filmu, aby zwiększyć szybkość? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'