    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Szanowny Pleju
    Date: Wed, 01 Feb 2012 20:08:48 +0100

    Nie wiem czym sobie zasłużyłem (a może to jakaś nowa świecka tradycja)
    że dostałem dzisiaj przesyłkę dla stałych abonentów z zeszycikiem A5
    (chyba 16 stron) Tylko że następnym razem prosiłbym żeby może chociaż
    zadrukować w nim linijki, krateczkę, kolorowanki z logiem dla dziecka.
    Coś z czego będzie większy pożytek dla stałego klienta niż z białej
    kartki. W końcu to ja za te zeszyciki płacę więc chyba mogę minimalne
    wymagania mieć. Wiem że jest kryzys, drukarnie tną koszty, papier trzeba
    gdzieś sprzedać ale bez przesady. Następnym razem mogę wspomóc fachową
    ręką i takie zlecenie wykonać tanio, ładnie i szybko. Tak po znajomości. :-)

    Z poważaniem
    Stały klient któremu niedługo kończy się cyrograf