  • Data: 2013-01-22 18:51:17
    Temat: System działa
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    System działa jak miał pewnie działać.

    Za onet.pl:
    "Według danych, opublikowanych przez kraków.naszemiasto.pl zdawalność nowego
    egzaminu teoretycznego jest wyjątkowo niska. Wprawdzie to dopiero początki,
    ale wynik trudno nazwać zadowalającym.

    Z ponad 30 osób, które przystąpiły w poniedziałek do testów w Małopolskim
    Ośrodku Ruchu Drogowego zdało zaledwie 15 proc. czyli kilka osób. Według
    starych zasad testy zaliczało zazwyczaj aż 80 proc. kursantów.".

    z forum onetu (wiem, wiarygodność żadna):
    "mam szkołe jazdy od 20 lat, ucze przepisów i nie zdałem tego testu a
    jezdze bez wypadku 40 lat ale może jestem głupi wiec dałem testy moim
    instruktorom ,,nie zaliczyli ,,, wiec jezeli my nie mozemy zdac to kto zda
    te idiotyczne testy? w Niemczech zdawalnosc na egzaminach to 75%ale mozy
    my Polacy jestesmy głupsi ?Panie premierzxe Tusku moze Pan rozwiaze te
    testy? próbował Pan?"

    Widocznie odsiew był za mały i z tego powodu zbyt mało pieniędzy trafiało do
    budżetu państwa.
    Same fotoradary i ITD nie dadzą rady wyciągnąć tyle kasy z kierowców to
    poważnie wzięto się za kandydatów na kierowców.

    A teraz nie będzie pierdolenia, że instruktor się czepiał i uwalał bo system
    sam uwali.
    A niedobitków dobiją egzaminatorzy, oczywiście dla naszego bezpieczeństwa.

    A tak BTW to prawda, że nowe prawka będą tylko na 15 lat i po tym czasie
    znowu będzie można skasować szmal za wydanie nowego dokumentu?