  • 11. Data: 2009-04-14 11:36:18
    Temat: Re: System FAT32 na kartach SD i uC AVR
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Powiedz mi o co chodzi w tych blokach danych.
    Przeczytałem w opisie że taki blok danych zapisywanych na karcie może
    mieć dł. od 1 do n batów gdzie n trzeba wyliczyć z wartości podanych w
    rejestrach, lecz spotkałem zaraz potem że tylko i wyłącznie 512
    bajtów?
    To w końcu dowolna ta wartość, czy stała=512?

  • 12. Data: 2009-04-14 11:39:46
    Od: PH <s...@w...pl>

    slawek7 pisze:
    > Mam do Was wielką prośbę.
    > Czy Może mi ktoś opisać w prosty sposób obsługę systemu plików FAT32
    > na kartach SD/MMC z użyciem uC AVR?
    > Trochę o tym poczytałem i tak szczerze mówiąc nic nie rozumiem. Każdy
    > opisuje po swojemu, nie mam jakiejś jednoznaczności.
    > O co w tym chodzi i jak się do tego zabrać?

    pogooglaj z ELM-FAT, z oporami ale poszło. Posiada obsługę zarówno jako
    pamięci jako takiej, a także jako system plików.

    --
    PH

  • 13. Data: 2009-04-14 13:53:59
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 14 Apr 2009 04:36:18 -0700 (PDT),
    slawek7 <s...@w...pl> screamed:

    Czytałeś specyfikację SD?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 15:53:44 user up 12042 days, 3:48, 1 user, load average: 0.30, 0.71, 0.22 ]

    Why don't they make the whole plane out of that black box stuff.

  • 14. Data: 2009-04-14 15:28:29
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Tak czytałem. Nie ukrywam, że jest ciężka i zawiła. A możesz
    odpowiedzieć?