  • Data: 2011-10-18 22:41:30
    Temat: Sygnalizacja - strzałki - nadużycie?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Planuję pewne rozwiązanie internetowo/społecznościowe i w dużej mierze ma
    się opierać na 'strzałkach' do serwera - chodzi o tanie użytkowanie dla
    userów. Czy sieci mogą zablokować na jakiejś tam podstawie wyjątkowo dużą
    liczbę 'strzałek' pod nasze numery? Czy są zapisy w umowach zabraniające
    takie użytkowanie telefonu? Chodzi mi o dzwonienie na mój numer (taki czy
    innych) z identyfikacją, ja wiem kto i na jaki nume dzwoni i to jest dla
    mnie wystarczająca informacja od usera, więc odrzucam połączenie.
    Co jeśli takich strzałek będzie w szczycie 100/1000/100k na godzinę?