    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Świeżak, pierwszy sprzęt...
    Date: Mon, 21 May 2012 16:50:08 -0700 (PDT)

    Witam.
    Prawko prawie 4 lata temu zrobiłem od razu A i B. Poza YBR 125 na
    kursie, nie jeździłem za wiele(tyle co koledzy czasem dali komarka czy
    inną wsk'e). Od kursu pomijając przejażdżki devilką i r6 nie jeździłem
    niczym. Od lat w kółko przewija się jeden temat... co kupić na
    początek. Wiadomo, najpierw trzeba się czymś nauczyć jeździć, ale nie
    tylko na suchym tylko w ogóle, coś co by nie zabiło od razu. Nie za
    ciężkie, za nie dużo mocy... Po głowie od dawna chodzi mi SV650. Ale,
    za to przynajmnie 6.5 tys. zł minimalnie trzeba dać. Jednak troche
    poza moim zasięgiem finansowym. W ostatni weekend zaczęły mi chodzić
    po głowie stare tanie sprzęty. Kawasaki GPZ, GPX, Suzuki GSX 600f.
    Najbardziej ten ostatni. Tak patrząc po allegro za 3.5-4.5 tys. zł
    można by coś dostać. Ale jednak, ma to to ponad 200kg i prawie 90KM.
    Na suchym, w piękną pogodę "wydaje mi się" że poradziłbym sobie. Nie
    wiem jak jest z jazdą na mokrym... Jednak chciałbym nauczyć się
    jeździć tym swoim sprzętem w każdych warunkach, a nie siedzieć na
    dupie aż trafi się weekend 35 st. C...

    Jak myślicie, czy taki GSX na początek to przesada? Generalnie jedno
    co mnie trzyma do zakupu to kwestia finansowa. Nie traktuje moto jako
    "czegoś do dojeżdżania do pracy/na uczelnie" tylko jak "rower z
    silnikiem". Fajna pogoda, przejechać się po okolicy, gdzieś na szybko
    podskoczyć.

    Co przemiawia mi za tą Suzi? Tani zakup(tak mi się wydaje). Gaźnik,
    czyli sporo będe mógł przy niej zrobić sam, przy okazji podszkolić się
    w mechanice. Spalanie i koszty części zamiennych to wg mnie sprawa
    drugo... czwartorzędna. Mam za co? Jeżdżę. Nie mam na części/remont?
    Postoi w garażu... To hobby ma być.

    Suzi to olejak, co mówi samo za siebie, ale kupując pełnoletniego
    sprzęta, za niecałe 4000zł czego mam się spodziewać? Istnieje nadzieja
    że będzie to się nadawało do jazdy chociaż na jeden sezon czy jednak
    będe musiał sporo dołożyć?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,