  • 21. Data: 2010-11-28 12:07:50
    Temat: Re: ?wietlówka bakteriobójcza i skutki uboczne
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-28 11:34, Desoft wrote:
    > W szpitalach po włączeniu świetlówki nie wolno wchodzić do
    > pomieszczenia, są stosowne napisy...

    Już pisałem, ze nie ma nas w domu po całych dniach. Mogę zrobić jakiś
    timer który ja wyłaczy po 4 godzinach i juz.

  • 22. Data: 2010-11-28 13:08:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Już pisałem, ze nie ma nas w domu po całych dniach. Mogę zrobić
    > jakiś timer który ja wyłaczy po 4 godzinach i juz.

    A co będzie jak podczas waszej nieobecności przyjdzie Pan Włamywacz
    i mu ta świetlówka na oczy zaszkodzi, albo na coś innego? Poda was
    do sądu, a wtedy do końca życia się nie wypłacicie.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2010-11-28 13:19:15
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    > A co będzie jak podczas waszej nieobecności przyjdzie Pan Włamywacz
    > i mu ta świetlówka na oczy zaszkodzi, albo na coś innego? Poda was
    > do sądu, a wtedy do końca życia się nie wypłacicie.

    Żyjemy w Polsce, nie w Stanach Zjednoczonych - ze wszelkimi tego
    konsekwencjami.

    Michoo

  • 24. Data: 2010-11-28 13:39:56
    Temat: Re: Odp: ?wietlówka bakteriobójcza i skutki uboczne
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    Sebastian Biały wrote:

    > To blok wielkopłytowy.

    > Na razie grzyb jest *tylko* powierzchniowo. I chcę zeby tak pozostało.

    blok wielkoplytowy nie powinien plesniec. dobrze ktos radzi - skuj tynk, do
    betonowej plyty.

    p.s. swego czasu tez mieszkalem w 'splesnialym' budynku bez 'szans' na
    poprawe (administracyjnie) - pomoglo wyprowadzenie sie, i to tez polecam. o
    ile rynek nowych mieszkan poraza cenami, to rynek wynajmu jest praktycznie
    nasycony - jesli placisz czynsz w terminie to dlaczego masz go placic komus
    kto nie umie mieszkania utrzymac przyzwoitym stanie technicznym...

    ad. UV - grzyby sa bardzo odporne na UV, to raz. dwa - nawet jesli to
    zadziala, to policz ile bedzie cie kosztowac swiecenie np. 400W lampa...

    ad szkodliwosci - kasowalem tym epromy i dezynfekowalem rozne rzeczy,w tym
    lazienke - lampa 400W w 2x2 lazience potrafi wypelnic ja ozonem w pare
    minut, ale grzybowi np. na silikonowych uszczelkach nic nie robi. ad. wplywu
    na plastiki itd - nie zaobserwowalem, pomimo dlugich naswietlan - wiekszosc
    rzeczy ma stabilizatory chroniace przed UV... w kazdym razie nic z rzeczy w
    moim mieszkaniu/lazience nie zmienilo wlasciwosci ani koloru, no poza
    epromami ktore takie lampa kasuje wysmienicie ;)

  • 25. Data: 2010-11-28 14:43:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Nov 2010 13:07:50 +0100, Sebastian Biały wrote:

    >Już pisałem, ze nie ma nas w domu po całych dniach. Mogę zrobić jakiś
    >timer który ja wyłaczy po 4 godzinach i juz.

    Je sie chyba na minuty wlacza .. ale moze to byly "kwarcowki" wiekszej
    mocy.

    J.

  • 26. Data: 2010-11-28 14:54:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-28 15:43, J.F. wrote:
    > Je sie chyba na minuty wlacza .. ale moze to byly "kwarcowki" wiekszej
    > mocy.

    "Szpitalne" maja 30W i zazwyczaj sią dwie rury.

  • 27. Data: 2010-11-28 15:43:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michoo napisał:

    > Żyjemy w Polsce, nie w Stanach Zjednoczonych - ze wszelkimi tego
    > konsekwencjami.

    U nas też za zastawianie pułapek na złodzieja można oskarżyć. Jak się
    Obywatel Bandyta postara o dobrego papugę, który podciągnie to pod ten
    paragraf, to może zrobić jak w USA.

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2010-11-28 16:08:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Nov 2010 15:43:52 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >U nas też za zastawianie pułapek na złodzieja można oskarżyć. Jak się
    >Obywatel Bandyta postara o dobrego papugę, który podciągnie to pod ten
    >paragraf, to może zrobić jak w USA.

    Uczciwy obywatel nie moze u nas wyprocesowac godziwego odszkodowania,
    to myslisz ze zlodziej da rade ?

    J.

  • 29. Data: 2010-11-28 17:16:34
    Od: "Papuso Smurfo" <ryży@kominiasz.pl>

    Órzytkownik "J.F." napisał:
    > Uczciwy obywatel nie moze u nas wyprocesowac godziwego
    > odszkodowania, to myslisz ze zlodziej da rade ?

    no właśnie paradoks polega na tym że u nas uczciwy obywatel nic nie może, a
    złoddziej może, nie wiedziałeś?

  • 30. Data: 2010-11-28 18:36:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Uczciwy obywatel nie moze u nas wyprocesowac godziwego odszkodowania,
    > to myslisz ze zlodziej da rade ?

    Chyba ma większe szanse. Częściej ma do czynienia z sądami i adwokatami,
    więc bardziej obyty.

    --
    Jarek