  • 21. Data: 2013-03-27 09:32:30
    Temat: Re: Święta???
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 27 Mar 2013 00:53:38 +0100 osobnik zwany Michoo
    napisał:

    > Trochę paragraf 22, ale niechęć w okazaniu numeru IMEI uzasadnia
    > podejrzenie, że z telefonem jest coś nie tak ;)

    tak to nie działa. Musża je mieć wcześniej zeby w ogóle prosić.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2013-03-27 09:35:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 26 Mar 2013 22:20:03 +0100 osobnik zwany Gotfryd Smolik
    news napisał:

    > Ale pytanie jest zasadne - skoro sprawdzają telefon nie na podstawie
    > tego że "namierzyli", bo np. dzwonił w czasie jazdy, ale że posiadacz
    > sam go pokazuje.
    > Niby wiadomo że przestępcy potrafią być "inteligentni inaczej",
    > ale bez przesady.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    trzba zacząć od tego, że operatorzy mają możliwość blokowania
    skradzionych telefonów tylko nie chcą z niej korzystać bo to im nakręca
    sprzedaż. Wystarczyłoby, żeby po zgłoszeniu kradzieży blokowali telefon i
    podawali policji gdzie się znajduje. Prolem kradzieży telefonów
    rozwiązałby się w pięć minut.

  • 23. Data: 2013-03-27 10:17:00
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-03-26 19:33, frank drebin pisze:
    > sprawdzili IMEI komórki

    W jaki sposób?

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2013-03-27 10:34:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    *#06#
    lub naklejka pod baterią :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 25. Data: 2013-03-27 10:42:04
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-03-27 10:34, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-03-27 10:17, *Miroo* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > *#06#
    > lub naklejka pod baterią :)

    Ja wiem jak można sprawdzić, ja pytam jak oni sprawdzają.
    W kradzionej komórce zapewne naklejki nie będzie, a kod może być
    podmieniony (a przynajmniej podobno kiedyś dało się to zrobić).
    Druga sprawa - zabierają komórkę i w niej grzebią, czy samemu się
    sprawdza i pokazuje/dyktuje?

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2013-03-27 15:10:30
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > A wtedy by poprosil zebys wysiadl i kazal wyjac wszystko z kieszeni.

    no nie wiem, jak zapytałem policjanta co by było, jakbym powiedział że nie
    mam telefonu to powiedział, że w takim razie nie sprawdziliby IMEI. Ale to w
    sumie była taka luźna i grzeczna odpowiedź na moje luźne zapytanie, w
    momencie kiedy jeden z panów poszedł z moimi dokumentami do sprawdzenia.

  • 27. Data: 2013-03-27 15:12:22
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podmieniony (a przynajmniej podobno kiedyś dało się to zrobić).
    > Druga sprawa - zabierają komórkę i w niej grzebią, czy samemu się sprawdza

    poproszono mnie o wybranie powyższego kodu i okazanie im wyniku. Nawet nie
    dotknęli telefonu.

  • 28. Data: 2013-03-27 15:51:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl>

    > nie pisałem że lubię tylko że popieram. Jakiś procent (pewnie nikły)
    > kradzionych telefonów, narzędzi, odtwarzaczy itp wraca do właścicieli i o
    > to chodzi. Natomiast jakby powiedział, że chce obejrzeć mój portfel to bym
    > grzecznie odmówił. I tyle w temacie kontroli.

    Gdzie trzymasz skradzione karty bankomatowe ?

  • 29. Data: 2013-03-27 15:59:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl>

    > Skręcałem dziś w prawo a z przeciwka w tę samą ulicę skręcał radiowóz,
    > przepuszczając mnie. Wiedziałem, że zauważą brak zapiętych pasów u mnie i
    > miałem rację. Jak tylko wjechaliśmy w uliczkę to odpalili dyskotekę i
    > przystąpili do kontroli. Dmuchnąłem w jakąś czarną pałkę, zapytali czemu
    > nie miałem zapiętych pasów, sprawdzili IMEI komórki i zabrali dokumenty do
    > sprawdzenia.
    > Po kilku minutach oddali dokumenty i kazali zapinać pasy. Mandatu nie
    > dostałem(???). Świąteczna atmosfera czy co?

    "A mogli zabić"

    To jest dokładnie ten rodzaj myślenia

    > Zaraz sprawdzę, za ile mogę sobie kupić jakiś prezent ;)

    Mi mi. Ja co prawda nie byłem kontrolowany, ale ...

  • 30. Data: 2013-03-27 16:19:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

> [...]
    > sprzedaż. Wystarczyłoby, żeby po zgłoszeniu kradzieży blokowali telefon i
    > podawali policji gdzie się znajduje. Prolem kradzieży telefonów

    G... prawda. IMEI jest zmienialny.