  • 1. Data: 2013-06-20 21:17:36
    Temat: Suzuki Dr 125 Se 1997r PROBLEM Z ODPALENIEM!
    Od: Piker95 <kamil.wrona95@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam,mam problem z moją Dr-ką.Wymieniłem w niej łańcuszek rozrządu,linkę
    gazu,króciec.Motor nie chce odpalić.Nie mam pojęcia czemu.Iskrę ma.Paliwo
    dochodzi.Nie mam pojęcia co go boli..POMOCY!

  • 2. Data: 2013-06-20 22:07:21
    Temat: Re: Suzuki Dr 125 Se 1997r PROBLEM Z ODPALENIEM!
    Od: HusqvarnaSMR <inut096@_NOSPAM_gmail.com>

    A przypadkiem rozrządu nie przestawiles?

  • 3. Data: 2013-06-20 22:11:14
    Od: Piker95 <kamil.wrona95@_NOSPAM_wp.pl>

    HusqvarnaSMR napisal

    > A przypadkiem rozrządu nie przestawiles?

    > --
    Witam.rozrzad jest jak najbardziej ok.w silniku jest wszystko na
    miejscu.Igła.Nie mam pojecia co go boli...Kreci rozrusznikiem,silnik robi
    sie cieply a nie chce załapac.

  • 4. Data: 2013-06-20 22:16:16
    Od: Piker95 <kamil.wrona95@_NOSPAM_wp.pl>

    Piker95 napisal

> [...]

    > Witam.rozrzad jest jak najbardziej ok.w silniku jest wszystko na
    > miejscu.Igła.Nie mam pojecia co go boli...Kreci rozrusznikiem,silnik robi

    Nawet sprawdzałem moduł.dalej to samo.

  • 5. Data: 2013-06-21 10:34:25
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "Piker95" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Nawet sprawdzałem moduł.dalej to samo.

    Miałem nie reagować, ale przecież tego nie da się czytać. Człowiek,
    zostawiaj Ty, proszę, jedną spację po kropce i przecinku. Fajnie też byłoby
    po tej kropce zaczynać nowe zdanie wielką literą.

    Pozdrawiam,
    Seoman