  • 111. Data: 2013-07-30 21:21:50
    Temat: Re: Super fotoradary - wi?cej szczegó?ów?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 11:32:35 -0500, A.L. napisał(a):

    > Ja jeszcze sie przyzwyczailem ze obywatel przestrzega prawa. W Polsce,
    > dzentelmeni przy wodeczce, jeden po drugim opowiadaja kto gdzie jechal
    > 150 a kto gdzie jechal 170. I kto jak wykrecil Uzred Skarbowy

    A to w USA obywatele przestali sie juz bac IRS ?
    Nawet ci w miare uczciwi ?

    J.

  • 112. Data: 2013-07-30 21:35:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 11:26:27 -0500, A.L. napisał(a):
    > No nie wiam. Jak w Ameryce jest znak ograniczajacy szybkosc do 50 mil
    > na godzine, to wszyscy jezdza 50 mil na godzine. Takie to pojebane
    > ludzie.

    A ja tam slyszalem ze jak wolno 50, to wzyscy jada 60-65.
    I szeryf na to nie reaguje.

    > Ale za to jak ide do urzedu, to nei musze przynosic 50
    > zaswiadczen, a jak ide do banku, to nie musze miec 50 zyrantow.

    Ciekawe ... bo taki jeden niedawno pisal, ze jak sie przyjdzie w
    hameryce do banku pierwszy raz, to sie zazwyczaj bez kwitka wyjdzie.
    Nie znamy pana, nie chcemy, nie otworzymy panu konta, prosze przyjsc z
    zyrantem, ktory pana do konta dopusci.

    Pamietasz goscia ? Mial inicjaly A.L. :-)

    J.

  • 113. Data: 2013-07-30 21:39:55
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 17:36:16 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > masz prawo jazdy? jeździsz czasem?
    > naprawdę nie widzisz całych stad wariatów na drogach...

    Naprawde nie widze. Gdzie te stada ?

    A przepraszam, ostatnio przejechalem noca przez miasteczko ... cale
    stada rowerzystow i zaden nie ma swiatla. Wariaci.

    J.

  • 114. Data: 2013-07-30 21:55:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 30 Jul 2013 17:36:16 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >naprawdę nie widzisz całych stad wariatów na drogach...

    Nie widzę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 115. Data: 2013-07-30 21:56:40
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.07.2013 21:39, J.F. pisze:
    > A przepraszam, ostatnio przejechalem noca przez miasteczko ... cale
    > stada rowerzystow i zaden nie ma swiatla. Wariaci.

    Ty przypadkiem w mojej okolicy nie jechałeś? :)

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 116. Data: 2013-07-30 22:49:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, July 30, 2013, 9:39:55 PM, you wrote:

    [...]

    > Naprawde nie widze. Gdzie te stada ?

    Przypomnij sobie polski podział kierowców:
    - Jeden Ja Miszcz
    - lamusy, którzy jadą wolniej
    - wariaci, którzy jadą szybciej

    Ten miszcz ma bardzo ograniczoną druga grupę po prostu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 117. Data: 2013-07-30 23:25:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Jul 2013, J.F. wrote:

    > A to w USA obywatele przestali sie juz bac IRS ?
    > Nawet ci w miare uczciwi ?

    A skąd Ci taka teza wyszła?
    (bo z cytatów nie wynika, wręcz przeciwnie)

    pzdr, Gotfryd

  • 118. Data: 2013-07-31 07:41:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 Jul 2013 18:56:03 +0200, Shrek

    > A po co?

    Czyli jesteś wszystkowiedzącym jasnowidzem...

    --
    Pozdor Myjk

  • 119. Data: 2013-07-31 07:44:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 Jul 2013 17:36:16 +0200, Marek Dyjor

    > naprawdę nie widzisz całych stad wariatów na drogach...

    Nie. Większość jeździ względnie spokojnie. Wariaci to nieliczne jednostki,
    które niestety swoim zachowaniem robią koło dupy innym.

    --
    Pozdor Myjk

  • 120. Data: 2013-07-31 07:59:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-31, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Tue, 30 Jul 2013 18:56:03 +0200, Shrek

    > Czyli jesteś wszystkowiedzącym jasnowidzem...

    Jest realista.

    --
    Artur
    ZZR 1200