eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStuki w silniku 2.0T Saab 9-3.Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
    Date: Wed, 21 Jul 2010 20:23:17 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <i27duo$e5i$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-113-76-243.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1279736601 14514 77.113.76.243 (21 Jul 2010 18:23:21 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Jul 2010 18:23:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.4) Gecko/20100608
    Thunderbird/3.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298631
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Kupiłem kilka dni wstecz wymarzonego SAAB-a 9-3 (YS3D) AERO, 2002r
    228kkm przebiegu, turbina po regeneracji wymieniony panel z cewkami i
    świece, układ hamulcowy, zużyte elementy zawieszenia itp itd. Ogólnie
    całkiem fajny egzemplarz w ładnym stanie. Przyjechałem nim do domu,
    zrobiłem z 900km i banan nie schodził z ust;)
    Aż do dziś, wracałem po trasie 200km w większości bardzo spokojnym
    tempem miejscami z mocniejszym wciśnięciem pedału gazu. Przed samym
    końcem zaczęły być słyszalne jakieś stuki z przodu z prawej strony
    dobiegające jakby z silnika, wiec już ostatnie 5km dotoczyłem się w
    iście emeryckim stylu.
    Postawiłem go, poczekałem aż ostygnie i odpaliłem ponownie. Stuki na
    wolnych obrotach z grubsza nie są słyszalne, może delikatnie, pojawiają
    się w momencie uruchamiania silnika i w trakcie dodawania i puszczania
    gazu. Dochodzą jakby z prawej strony silnika z okolic rozrządu ale na
    ucho są to jakby zawory/wałki/popychacze.
    Naczytałem się ostatnio o tych nieszczęsnych odmach co to powodują
    zacieranie się silników i już mam stan przedzawałowy ze saabaryna wymaga
    wymiany silnika...
    Stan oleju w normie, 5W40, auto jeździło i jeździ zdecydowanie
    poprawnie, jak na aero przystało.
    Zamieszczam link do próbki dźwięku jaki nagrałem aby pomóc w
    identyfikacji problemu:

    http://ul.to/evyict

    Mam nadzieję że nadworni wróżbici będą w stanie ocenić w czym tkwi
    problem i odczytać wyrok tak abym nie dostał zawału.


    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: