  • 11. Data: 2011-11-30 01:07:07
    Temat: Re: Straz graniczna juz moze ...
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    jerzy.n <j...@t...de> napisał(a):

    > "...Zgodnie z nowymi przepisami, które obowiązują od 16 listopada,
    > funkcjonariusze straży granicznej mogą wypisać i wręczyć mandaty kierowcom,
    > którzy np. przekroczyli prędkość czy nie zatrzymali się do kontroli..."
    > http://e-prawnik.pl/wiadomosci/zmiany-w-prawie/straz
    nik-moze-juz-lapac-
    piratow-
    > drogowych.html

    A czy trzeba się zatrzymywać, mają prawo ?
    czy po gazie i zniknąć im i najwyżej sobie po policje zadzwonią ?

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2011-11-30 07:51:11
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    > Ochroniarze z supermarketów tez mogli by sobie jakiś mandacik pyknąć.

    a teraz wyobraz sobie ograniczenie prędkości przy regałąch z nabiałem do
    1km/h celem poprawy bezpieczenstwa
    wszak prowadzisz pojazd mechaniczny - kółka ma? ma! to płać pan i nie
    p...l :)
    sir

  • 13. Data: 2011-11-30 12:16:02
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-30 07:51, Michał sirapacz Gut pisze:

    > a teraz wyobraz sobie ograniczenie prędkości przy regałąch z nabiałem do
    > 1km/h celem poprawy bezpieczenstwa
    > wszak prowadzisz pojazd mechaniczny - kółka ma? ma! to płać pan i nie
    > p...l :)

    Jak pojazd to i alkomacikiem przydało by się tego i owego sprawdzić. Co
    można było napisać ile to znowu kierowców pod wpływem złapano.

    A.