  • 611. Data: 2011-09-02 00:16:24
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:h848i15c49ir.1ndcnift9uuen.dlg@40tude.net...

    > A konkretnie jakim programem ?
    > Na terenie RP z przykleglosciami ..

    Nie wiem - nie mieszkam w Polsce - ale chyba brak dobrej mapy
    Polski nie jest zarzutem pod kątem niedopracowania hardware GPS?
    Z tego co widzę w innym wątku to klienci bardzo narzekają na
    taki software pod Androidem... Po prostu wszyscy mają polskich
    klientów w tyłku i nikt nie robi dobrej nawigacji dla Polaków...
    Ciekawe dlaczego? Czyżbyśmy umieli dobrze jeździć bez navi?

  • 612. Data: 2011-09-02 05:47:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Co Ty mi tu insynuujesz? Gdzie ja wyrażam jakiś brak szacunku
    > do Ciebie czy innych rozmówców? Masz jakieś urojenia czy może
    > mylisz mnie z kimś innym?

    W porownaniu ze mna, jestes arcychamem.

  • 613. Data: 2011-09-02 05:48:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Niczemu nie zaprzeczam.

    Tylko rzne glupa.

  • 614. Data: 2011-09-02 05:54:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "AL" <a...@s...tam> wrote in message

    > Wybacz, ale nie mam czasu. Za moment idę sobie pogrzebać w aucie :-)

    O i to jest drugi czynnik, po "wygrywaniu" dyskusji, marnowanie cudzego
    czasu, np. stawianie zadan podawania przykladow i olewanie w tymze samym
    zakresie adwersazy - inny wymiar pszemolowego chamstwa, trolling.

  • 615. Data: 2011-09-02 05:56:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Po prostu wszyscy mają polskich
    > klientów w tyłku i nikt nie robi dobrej nawigacji dla Polaków...

    Robia, robia matolku, kolejny raz chwalisz sie swoim dyletanctwem.

  • 616. Data: 2011-09-02 08:13:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-01 20:03, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote:
    (...)

    > No właśnie nie,

    Więc jednak, ciekawe... Najpierw kręcisz przez parę dni o
    fantastycznych możliwościach tych wyrobów, opowiadasz, że
    rzeczy o których pisano są nieistotne i ich nie "widać",
    a teraz nagle przyznajesz, że faktycznie brakuje w nich
    oczekiwanych parametrów/możliwości. Tak właśnie upada teoria
    o zaawansowaniu technicznym itd., a pozostaje tylko doskonały
    marketing, dzięki któremu ludzie (jakaś tam część) uwierzyli,
    że to taki "elytarny" sprzęt...

    > więc pytałem który sprawdzałeś skoro szukałeś 12":

    Pani Arbuz, co też Pani... Ja pisałem, że szukałem 12"?

    > "jakiś czas temu chciałem kupić zaawansowany notebook na którym
    > dobrze by sie oglądało zdjęcia, czytaj ekran nie w technologii TN.
    > Ponieważ nie mam uprzedzeń poszedłem też do świątyni i niestety
    > okazało się że nie ma takiego komputera przenośnego z małym ekranem
    > (12"). "

    Pani Arbuz, co też Pani... Ja pisałem, że sprawdzałem 12"? Czytasz
    z zamkniętymi oczami, czy też nie rozumiesz słowa pisanego?

    > Co Ty mi tu insynuujesz? Gdzie ja wyrażam jakiś brak szacunku
    > do Ciebie czy innych rozmówców?

    Tak szczerze to w zasadzie chyba w każdej wypowiedzi. Pewnie tego
    nie widzisz ale to niestety Twój problem.

    > Masz jakieś urojenia czy może mylisz mnie z kimś innym?

    Z nikim Ciebie nie mylę, a co do urojeń - to Twoje kolejne.
    Podobno się to leczy...

  • 617. Data: 2011-09-02 08:46:47
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-01, o godz. 11:46:04
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Nie w tym problem - on twierdzi że ma iPhone który nie łapie
    > mu notorycznie zasięgu w odległości 480 metrów od BTSa...

    Nie twierdzę. Mam. I to 2 sztuki. Koemntują Twoje teorie to jakoś nie
    spotkałem się by jakiś producent zalecał by jego telefon ni był za
    blisko BTS-a Śmiem nawet stwierdzić że dla innych telefonów - o ile
    takie zalecenie ma iPhone - nie ma to żadnego znaczenia.

    > To co pisze jest po prostu niemożliwe - gdzieś robi błąd
    > w interpretacji faktów. Gdyby iPhone łapał sygnał tylko w odległości
    > mniejszej niż 480 metrów od nadajnika to nie nadawałby się
    > w ogóle do użytku, a przecież wiemy że iPhone działa bardzo
    > dobrze milionom użytkowniów w przeciętnych odległościach od
    > BTSów rzędu 10-20 razy tyle co u niego podobno nie działa.
    > W tym działa bardzo dobrze u mnie

    Przyjedź. Zobacz. Przekonaj się sam. Ja w odróżnieniu od Twojej wiary i
    przemyśleń używam różnych smartofonów do rozwiązań dla klientów. I te
    rozwiązania muszą być solidnie przetestowane. I jeśli tylko jeden z
    modeli telefonów trzymany w ręku - bo nie wyobrażam sobie by obsługiwać
    aplikację bez trzymania telefonu w ręku - sprawie problemy niezależnie
    od egzemplarza a producent twierdzi że to normalne to po prostu uważam
    że ten telefon jest kiepski. Niezależni od ochów i achów jego
    ultrafana. I będę jasno mówił klientom że powoduje on problem bo od
    tego by moje rozwiązania działały stabilnie zależy mój zarobek i nie
    mogę dopuścić do tego by wpływ na to miał niedorobiony sprzęt jakiegoś
    producenta.

    > Wikipedia podaje rozmiar komórki GSM 900MHz na 36km.
    > Rozmiar komórki GSM 1800MHz to maksymalnie 8km.
    > Sam chyba rozumiesz że teza o tym że iPhone nie działa
    > rzekomo w odległości 480 metrów od BTS brzmi jak opowieści
    > o słoniu w karafce i musze na łańcuchu.

    A jakie znaczenie ma rozmiar komórki jeśli problem sprawia urządzenie?
    Żadne.

    Zdrówko

  • 618. Data: 2011-09-02 09:08:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20110902104647.7cba646f@babcia-workstation...
    > Dnia 2011-09-01, o godz. 11:46:04

    > A jakie znaczenie ma rozmiar komórki jeśli problem sprawia urządzenie?
    > Żadne.

    Wyraznie wyzej pszemolo udowodnil, za pomoca wikipedii, ze iphone nie ma
    klopotow z polaczeniami. Twoje tezy sa nieuzasadnione.

  • 619. Data: 2011-09-02 09:12:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Sam chyba rozumiesz że teza o tym że iPhone nie działa
    > rzekomo w odległości 480 metrów od BTS brzmi jak opowieści

    Zakladasz, ze rozmowca lyknie ten wywod (innymi slowy, chcesz powiedziec, ze
    masz go za skonczonego idiote) i zgodzi sie on, ze iPhone nie ma klopotu,
    mimo iz go ma?

    Prawdziwy to wyraz szacunku dla adwersaza.

  • 620. Data: 2011-09-02 09:52:40
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał:

    > Wyraznie wyzej pszemolo udowodnil, za pomoca wikipedii, ze iphone nie ma
    > klopotow z polaczeniami.

    Oczywiście, bo w/g iPszemola Wikipedia to wyrocznia :)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pszemol