  • 601. Data: 2011-09-01 20:26:30
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4e5fc6db$0$3494$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie, nie próbuję. Ja zwyczajnie nie mam dla ciebie szacunku.

    Raczej pszemo nie ma dla siebie szacunku i wymaga tego od innych.

  • 602. Data: 2011-09-01 20:29:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4e5fad41$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na pewno są mądrzejsi od ciebie, więc jest szansa na sensowne orzeczenie.

    Bedzie to dowem ze sa uprzedzeni do applea.

  • 603. Data: 2011-09-01 20:33:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ciekawe masz teorie - że każdy kto posiada nie do końca idealne urządzenie
    > i korzysta z niego na tyle na ile to możliwe zamiast wyrzucić do śmieci -
    > darzy je miłością...

    Nie. Nie mam.

  • 604. Data: 2011-09-01 21:54:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2011 13:07:42 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    >
    > Pisałeś o TYPOWYCH DUŻYCH komórkach, nie o małych specjalnych
    > do zabudowy w gęstych miastach, po co kręcisz i manipulujesz:
    > "Bo rozmiar typowej dużej komórki 3G+ to około 1,5-2km"

    3G+ jest generalnie stosowane w miastach i w terenie o dużym zagęszczeniu
    ruchu, poza miastem jest EDGE. Między innymi jest tak z powodu wielkości
    maksymalnej komórek i możliwości obsłużenia przez nie ruchu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 605. Data: 2011-09-01 21:55:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2011 14:41:00 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > W takim razie zakończyliśmy w tym momencie tą wymianę zdań.

    Sayonara, baranku.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 606. Data: 2011-09-01 22:16:49
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2011 12:12:11 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Od tego jest backup aby nic nie tracić.

    A i owszem, dlatego nie trzymam zdjęć na telefonie, tylko na przeznaczonych
    na to HDD i na flickrze.

    > Któryś raz z kolei musze napisać że iPhone nie zastąpi Ci lustrzanki?

    Jakość albo jest dobra, albo nie.

    > Czy to nie jest oczywiste że porównuję jakość aparatu w iPhone
    > do aparatów w innych telefonach??? Ludzie! Litości!

    Patrz wyżej.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 607. Data: 2011-09-01 23:39:55
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-01 19:11, Pszemol pisze:

    > Tak podchodząc do zagadnienia to nic nie jest funkcją smarfonu
    > tylko wszystko jest funkcją software który na nim pracuje...

    owszem, jesli hardware + system na to pozwoli - niestety w iPhonie tak
    nie jest i o tym wiekszosc tego watku

    > Jak nazywa się w Androidzie program który pokaże mi mapę
    > ze zdjęciami z mojego telefonu na tej mapie?

    a Picasa widzial - ma interakcje z mapami Google'a?
    (sztandarowe program googla)

    Dodatkowo z marketu (pierwsze z brzegu i darmowe):
    - Geotag Photos (w paru werjsach)
    - Picture Map
    - Geo Tag
    - Photo Tagger
    - FlucardGeoTag
    - omage Globe
    - Gallery Map
    - ...... itd, ale nie chce mi sie wymieniac

    i wszystkie z w/w sluza m.in. do tego co uwazasz za takie wyjatkowe w
    iPhonie :-P

    Gdybys kiedykolwiek mial telefon z Androidem, to bys nie zadawal tak
    idiotycznych pytan

    Uwazam, ze NIGDY nie miales telefonu z Androidem - albo jakis ulomny
    jestes i nie potrafisz skorzystac z zasobow systemu i tego co lezy w
    markecie i wola 'zainstaluj mnie' ;)

    > Gdzieś widziałem app który Ci posortuje zdjęcia nawet po imieniu,
    > rozpoznając Cię po twarzy na zdjęciu... Nie chce mi się tego szukać.

    nazwa, nazwa - co mi tam - gdzies widzialem ;)
    (nazwa za nazwa - wysil sie)

    > http://www.iphonestalk.com/tip-how-to-get-sms-delive
    ry-reports-on-an-iphone/

    > Ale po co?
    > Skoro te cechy interesują tylko takich użytkowników
    > powiedzmy to - z marginesu - jak Ty :-)

    ja nie musze - ty masz problem ze swoim wykastrowanym iPhonem.
    Ja stwierdzilem, ze ogryzka w zyciu bym dobrowolnie nie wybral, wiedzac
    o jego ulomnosciach i majac do dyspozycji szereg innych smartfonow
    przewyzszajacych iPhone'a niemal pod kazdym wzgledem (o ile nie kazdym).

    > Nie wiem dlaczego.

    bo Stivi stwierdzil, ze wyznawcom nie bedzie on potrzebny ;)

    > Żebyś wiedział że słucham radia przez internet.
    > I jestem pewny że jestem dalej niż 480 metrów od nadajnika :-)

    o tak - a Twoj pakiet danych ma pierdyliard MB, ze codziennie przez XX
    godzin mozesz sobie na to pozwolic.

    A co do zasiegu - bardziej wierze Mackowi niz Tobuie (zwlaszcza po
    Twoich popisach w wypowiedziach - i biore pod uwage tylko niniejszy watek)

    > Używam od paru lat całkiem niezłego compactu Canona Powershot G9.

    tak, seria G jest dobra - a jesj polprofesjonalne pojecie skonczylo sie
    na modelu G5 (kiedys uzywalem, ale przesiadlem sie na minolte - canon w
    compaktach podbija kolory)

    > Wiem, że określenie "dobre zdjęcia" jest pojęciem bardzo względnym
    > i zawsze można wykazać że fotka z iPhone tego czy tamtego nie ma...

    to skoro wiesz o tym, to dlaczego stwierdziles, ze uzywasz iPhona jako
    glownego aparatu foto?

    > Nie w tym rzecz. Fotki z iPhone są lepsze od fotek z innych telefonów
    > jakie miałem w ręce. Tak jak pisałem wcześniej, nie porównuję tych fotek
    > do fotek z profesjonalnej lustrzanki z matrycą pełnoobrazkową tylko
    > do innych fotek z telefonów z tego samego okresu produkcji.

    matryca nie musi byc FullFrame by wykazac wyzszosc.
    Wez dowolny kompakcik za 200pln nawet, jakosc zdjec bedzie znacznie
    lepsza niz z Twojego iPhone'a.

    > Mamy zwykle problemy z ekspozycją (nie można wskazać fragmentu
    > kadru dla którego chcemy zoptymalizować a w iPhone można dotknąć
    > ekranu w miejscu gdzie jest twarz osoby z tylnym oświetleniem i Ci
    > zdjęcie wyjdzie dobrze) z równowagą bieli (zawsze fotka z iPhone
    > wygląda dobrze bez typowego zaróżowienia czy zażółcenia w innych
    > telefonach) problemy z ustawieniem ostrości i tak dalej...

    :)
    po tym co napisales wyzej, wiem jakie masz pojecie o fotografii.
    Skonczmy ten temat, bo sie poglebiasz

    > Jakie są warunki tej gwarancji którą dałeś? Chcę z niej skorzystać :-))

    j/w
    nie dyskutuje z osobami, u ktorych stwierdzam, ze nie wiedza o czym mowia

    > Tak było w dawnych czasach, 5-10 lat temu... gdy królowały
    > plastikowe Nokie. Być może wyślę Ci kilka fotek z iPhone to
    > sobie ocenisz sam o czym mówię....

    buaaahhaaahhhaaahhhaaahhaaa

    ja mam zdjecia uPhonea - nawet na komputerze w tej chwili - sa tragiczne
    i do niczego sie nie nadaja, oprocz tego by pokazac koledze jaka zrobil
    glupia mine ;)

    Powiedz to teraz wszystkim tym, ktorzy nie uzywaja iPhoneow w pracy
    reporterskiej czy fotografujac rozne imprezy, etc

    Wiesz dlaczego fotograf nosi ze soba torbe szkiel?
    Wg Ciebie by sie nimi chwalic ;)

    > A ja myślę że za szybko próbujesz oceniać bez wystarczających informacji.

    KURWA - czy ty umiesz czytac.

    Powtarzam w tym watku pierdyljat razy, ze iPhone lezy u mnie na stole -
    potrafie oceniac jakie to jest gowno (ladne gowno, ale jednak moim
    zdaniem gowno)

    To jest moja ostatnia wypowiedz na Twooje idiotyczne wypowiedzi w tym
    watku - moj pies wykazuje wieksze zrozumienie jak sie do niego mowi - a
    przynajmniej sie stara zrozumiec.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 608. Data: 2011-09-01 23:50:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Zaprzeczasz słowom samego Stiva? Niezły jesteś.

    Niczemu nie zaprzeczam.

  • 609. Data: 2011-09-01 23:52:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ArekM" <a...@j...pl> wrote in message

    > To by wieeeele wyjaśniało (taka refleksja naszla mnie po przeczytaniu
    > calego - uffff - wątku)
    >
    > ;)

    Nie wiem co tu ma być śmiesznego ani co Ci się rozjaśniło,
    ale skoro Ci już dobrze to szafa gra - śmiech to zdrowie.

  • 610. Data: 2011-09-02 00:12:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3p54b$rej$1@inews.gazeta.pl...

    > owszem, jesli hardware + system na to pozwoli - niestety w iPhonie tak nie
    > jest i o tym wiekszosc tego watku

    Jakie ma hardware ograniczenia, nie licząc software?
    Czy brak widgetów to ograniczenie hardwareowe?
    Bo o tym jest dużo w tym wątku...
    Czy brak potwierdzenia dostarczenia smsów to ograniczenie
    hardwareowe? Bo o tym było dużo w tym wątku...
    Czy brak sofware do nawigacji z polską mapą to ograniczenie
    hardwareowe? Bo o tym było dużo w tym wątku...

    Jesteś pewny, że nie jesteś troszeczkę tendencyjny w swoich ocenach?

> [...]
    > iPhonie :-P
    >
    > Gdybys kiedykolwiek mial telefon z Androidem, to bys nie zadawal tak

    Pytam Ciebie, bo wiem że masz telefon z Androidem.
    Pytam bo nie wiem - pytam abyś mi powiedział.

    > Uwazam, ze NIGDY nie miales telefonu z Androidem - albo jakis ulomny
    > jestes i nie potrafisz skorzystac z zasobow systemu i tego co lezy w
    > markecie i wola 'zainstaluj mnie' ;)

    Nigdy na własność nie miałem telefonu z Androidem.
    Nie odkryłeś Ameryki bo się z tym nigdy nie ukrywałem.
    Dlatego zadaję pytania o Androida.

    > nazwa, nazwa - co mi tam - gdzies widzialem ;)
    > (nazwa za nazwa - wysil sie)

    Wybacz, ale nie mam czasu. Za moment idę sobie pogrzebać w aucie :-)

> [...]
    > jego ulomnosciach i majac do dyspozycji szereg innych smartfonow
    > przewyzszajacych iPhone'a niemal pod kazdym wzgledem (o ile nie kazdym).

    Czy brak wysyłki plików po BT to kolejne ograniczenie hardwareowe?
    Czy tylko softwareowe, bo RADIO do BT jest dokładnie takie samo
    niezależnie od tego co wysyłasz przez to radio?

    > bo Stivi stwierdzil, ze wyznawcom nie bedzie on potrzebny ;)

    Gdybym ja miał zgadywać to raczej stwierdziłbym że słuchanie radia FM
    przez telefon to jakiś taki wybryk przyrody którego nie spotyka się w USA.
    Radio FM jest tu w ogóle na wymarciu, słucha się go zwykle tylko w aucie.
    Nigdy mi nie przyszło do głowy w ogóle że może być radio FM w telefonie.
    Ciekawe ile komórek dostępnych w USA w ogóle ma taką funkcję...

    > o tak - a Twoj pakiet danych ma pierdyliard MB, ze codziennie przez XX
    > godzin mozesz sobie na to pozwolic.

    Owszem, mam 2 GB miesięcznie w pakiecie opłacone z góry ryczałtem.
    I nie, nie słucham radia godzinami bo prowadzę ciekawsze życie aby
    mieć na to czas. A nawet gdybym słuchał radia godzinami dziennie
    to jednak wybrałbym do tego odbiornik radiowy a nie telefon... dziwne.

    > A co do zasiegu - bardziej wierze Mackowi niz Tobuie (zwlaszcza po Twoich
    > popisach w wypowiedziach - i biore pod uwage tylko niniejszy watek)

    Naprawdę wierzysz w to, że iPhone ma problemy z zasięgiem 480metra
    od nadajnika? Szczerze w to wierzysz? Przecież to byłaby taka porażka
    że trąbiłby o tym cały internet. Przeciwnicy iPhone nie zostawiliby
    na Applu suchej nitki gdyby to był nawet cień prawdy w takiej rewelacji.

    > tak, seria G jest dobra - a jesj polprofesjonalne pojecie skonczylo sie na
    > modelu G5 (kiedys uzywalem, ale przesiadlem sie na minolte - canon w
    > compaktach podbija kolory)

    Nie taka miała być puenta z tej wypowiedzi. Zarzuciłeś mi że
    nie widziałem w życiu niczego lepszego niż aparat w komórce.
    Czy G9 to według Ciebie "dobry kompakt z nieplastikowym szkiełkiem"?

    > to skoro wiesz o tym, to dlaczego stwierdziles, ze uzywasz iPhona jako
    > glownego aparatu foto?

    Gdzie tak twierdziłem?
    Zacytuj... byle z tej grupy, nie ze swojej wyobraźni...

    > matryca nie musi byc FullFrame by wykazac wyzszosc.

    A kto twierdzi że musi być? Czepiasz się słówek niepotrzebnie.

    > Wez dowolny kompakcik za 200pln nawet, jakosc zdjec bedzie znacznie lepsza
    > niz z Twojego iPhone'a.

    Obawiam się, że nie będzie.

    > :)
    > po tym co napisales wyzej, wiem jakie masz pojecie o fotografii.
    > Skonczmy ten temat, bo sie poglebiasz

    A co ja tam takiego napisałem pogrążającego mnie??? Konkretnie!

    > j/w
    > nie dyskutuje z osobami, u ktorych stwierdzam, ze nie wiedza o czym mowia

    A może zorientowałeś mnie że błędnie mnie osądziłeś i wycofujesz
    się rakiem z tej Twojej "gwarancji"?

    > buaaahhaaahhhaaahhhaaahhaaa
    >
    > ja mam zdjecia uPhonea - nawet na komputerze w tej chwili - sa tragiczne i
    > do niczego sie nie nadaja, oprocz tego by pokazac koledze jaka zrobil
    > glupia mine ;)

    No cóż... z takimi "konkretami" to naprawdę ciężko się dyskutuje :-)
    Co to znaczy "do niczego się nie nadają"? A do czego mają się
    nadawać zdjęcia z telefonu? Chyba nie do drukowania plakatów A0 ?
    Nadają się bardzo dobrze do cykania dobrych fotek z wakacji, nadają
    się do e-mailów, facebooka, a nawet do wydrukowania pocztówek.
    I są lepsze od zdjęć z innych telefonów jakie mogłem wypróbować.

    > Powiedz to teraz wszystkim tym, ktorzy nie uzywaja iPhoneow w pracy
    > reporterskiej czy fotografujac rozne imprezy, etc
    >
    > Wiesz dlaczego fotograf nosi ze soba torbe szkiel?
    > Wg Ciebie by sie nimi chwalic ;)

    Czyżbyś zapomniał w tym momencie WSZYSTKO co przed chwilą
    Ci wyjaśniłem o tym że NIE PORÓWNUJĘ iPhone do profesjonalnych
    lustrzanek tylko do innych telefonów i zaczął porównywać znowu
    iPhone do lustrzanek z wymiennymi szkłami??? Niemożliwe...

    > KURWA - czy ty umiesz czytac.

    Po co te emocje? Czyż nie posądziłeś mnie - cytuję:
    "nie miales nigdy normalnego aparatu fotograficznego?
    (juz nie mowie o lustrzance - ale nawet dobrego kompaktu z
    nieplatikowym szkielkiem ?)" a potem się okazało że robię
    na codzień zdjęcia Powershotem G9 i dupa Ci zbladła?

> [...]
    >
    > To jest moja ostatnia wypowiedz na Twooje idiotyczne wypowiedzi w tym
    > watku - moj pies wykazuje wieksze zrozumienie jak sie do niego mowi - a

    Wyluzuj, otrzyj pianę... Nikt nie zaprzecza temu, że masz iPhone na stole
    - twierdzę, że oceniasz MNIE bez wystarczających informacji o MNIE
    i o tym co wiem o fotografii albo o tym jakich aparatów używałem.