  • 271. Data: 2011-08-29 12:49:31
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 12:14:16 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Obu grupom współczuję, bo "trochę" zbyt emocjonalnie podchodzą do czegoś tak
    > banalnego jak telefon/komputer :)

    > No i OK. Jobs jest zły, bo olał standard. Wolałbym żeby iphone obsługiwał te
    > wizytówki - ale też bez nich przeżyję.
    >
    > No i trudno. Najwyraźniej tym którzy używają iPhone, te dwa profile
    > wystarczają. Pewnie dla Ciebie to, że ktoś nie sprawdza na pierwszym miejscu
    > listy profili bluetooth obsługiwanych przez telefon automatycznie czyni
    > z niego fanboja apple - Twoje prawo mieć takie urojenia.

    Nie, fanboja Apple czyni właśnie takie podejście jak powyżej.
    Takie:
    - cześć chłopaki, kupcie sobie ajfona, jest najlepszy na świecie
    - nie jest najlepszy, są lepsze
    - jest najlepszy, mi się podoba najbardziej
    - ale nam się podobają inne, nie jest najlepszy
    - jest najlepszy, mi się podoba najbardziej
    - nie jest najlepszy, ma wady, dosyć poważne, przestań nas urabiać
    - mi nie przeszkadzają, jest najlepszy, wy macie urojenia, jesteście
    kibolami, macie klapki na oczach i jeszcze wmawiacie innym, że sa
    fanbojami.

    Taki schemat powtarza się 2007 roku. Niestety, również poległeś, jesteś
    niewolnikiem dosyć tandetnego schematu, wpadasz znikąd, wmawiasz ludziom,
    że coś jest najlepsze, bo tobie się podoba, podaną ci listę wad produktu
    ignorujesz, bo tobie nie przeszkadza, a inni mają urojenia.
    To jest chore, a nie to, że tobie się podoba jakiś produkt z ogryzkiem na
    obudowie. Za chwilę wylądujesz w KF połowy grupy, tak jak wszystkie
    poprzednie trolle spod znaku ogryzka. Bo to jest nudne aż do wyrzygania.

    > Za to mają inne wady. Najwyżej tym 100 milionom (według Ciebie wyznawców)
    > wady innych telefonów przeszkadzają bardziej niż wady iphone'a. Live with it.

    z przyjemnością.
    Jak tylko nie będą mnie próbowali ewangelizować w tak tandetny sposób jak
    ty - nie mam z tym żadnego problemu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 272. Data: 2011-08-29 12:55:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-08-29 14:40, Pszemol pisze:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jesteś pewny że to nie autosugestia?
    > I tak ufasz swojej głowie że nie jest podatna na sugestie z zewnatrz? :-)

    Myślisz, że kolorymetr może się sugerować znakiem firmowym?

  • 273. Data: 2011-08-29 13:00:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-29 14:55, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Myślisz, że kolorymetr może się sugerować znakiem firmowym?

    Jak wyprodukują taki ze stosownym logo, to pewnie tak...

  • 274. Data: 2011-08-29 13:51:23
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:11w00cozbklw6$.dlg@lepper.institute.com...

> [...]
    > - mi nie przeszkadzają, jest najlepszy, wy macie urojenia, jesteście
    > kibolami, macie klapki na oczach i jeszcze wmawiacie innym, że sa

    Zapomniałeś dodać: jesteście biedakami i was nie stać. Każdy kogo stać, wie
    że ajfon jest najlepszy, tylko biedaki twierdzą inaczej. ;-)

  • 275. Data: 2011-08-29 14:10:12
    Od: cyberm_no_@_spam_tlen.pl

    > Dla Ciebie to wystarczający argument? Bo dla mnie nie jest.
    > Innych cech lepszych już nie ma? To cienko.
    ależ to się przekłada na wiele więcej argumentów wprost. opensource=więcej
    softu, w tym opensource, więcej softu=większa swoboda użytkowania itd.
    narazie nie wskazałeś Zadnej cechy która jest taka super i nie mają jej
    podobne produkty. cieniutko...

    > Nie. Nie oceniaj innych według siebie :-)
    na tej grupie tylko Ty zachowujesz się jak fanatyk bez żadnych racjonalnych
    argumentół i tylko w Twoim przypadku nachodzą mnie takie sugestie.
    --
    Robert CyberM

  • 276. Data: 2011-08-29 14:37:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Wi-fi nie ma zasięgu ogólnokrajowego, a szukanie hotspota żeby sobie
    > zdjęcie z telefonu na telefon przegrać to już naprawdę wyższy poziom
    > ogłupienia.
    Ja jakoś nie potrzebuje hotspota zeby 2 telefony połączyć w jedną sieć
    wifi. Potem na jednym uruchamiam serwer ftp - i transferuje co i jak
    chcę. Właściwie to podstawowa metoda "przegrywania" mp3, fotek... Wy to
    kablem robicie?
    ToMasz

  • 277. Data: 2011-08-29 14:40:55
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-29 13:10, Jacek Osiecki pisze:

    > Jeśli ma mówić tak jak nokia, głosem syntezatora z lat 80 i czytając
    > po angielsku polskie nazwiska to ja dziękuję za takie udogodnienie.
    > Weź do ręki iphone'a, zobacz jak tam wygląda wybieranie głosowe
    > i w jaki sposób telefon interpretuje zapisy w książce adresowej...

    > Ależ ja wiem że S2 ma mnóstwo bardzo fajnych funkcji, niewykluczone że
    > o wielu z nich mogę w iPhone pomarzyć. Tylko że ja większość tego mam
    > już od niemal dwóch lat w starym iphone 3GS.

    ty wez sie obudz i zobacz jak wyglada to po stronie androida

    > I zakładam że pewnie da się go zintegrować jakimiś hackami by to Ivona
    > odczytywała nazwy kontaktów gdy dzwonią. A da się zrobić by dało się po
    > polsku powiedzieć "Władysław Brzęczyszczykiewicz" i telefon zadzwoni do
    > niego? Jeśli nie, to dziękuję - to znaczy że wybieranie głosowe nie
    > istnieje.

    > Może i się przydaje, ale też można spokojnie zastąpić - choćby wspomnianym
    > dropboxem.

    nie korzystales z dropboxa i pieprzysz glupoty.
    Dropbox nie zastepuje BT - to nie o to chodzi.

    > Jako linuksiarz flasha generalnie unikam - jeśli strona wymaga flasha, to
    > znaczy że jej twórca poszedł na łatwiznę bo wszystko spokojnie można uzyskać
    > JS bez używania tej kapryśnej kobyły.

    tak widzialem strony robione specjalnie pod iOS tylko w HTML i javie ( :D )

    > Może teraz jest inaczej, ale na wszystkich moich telefonach sprzed iphone'a
    > poczta była nieużywalna, www było ledwoużywalne.

    a moze nie umiales skonfigurowac?

    > Super, fajne funkcjonalności. Ilu ZU ich potrzebuje, choćby na PC?
    > A ilu ich potrzebuje dodatkowo na telefonie? Ile wynika z tego dodatkowych
    > problemów, konfiguracji, potencjalnych dziur? Pewnie, fajnie by było mieć
    > niektóre z tych rzeczy - ale dla większości osób nie są one artykułem
    > pierwszej potrzeby. A im więcej system potrafi, tym bardziej złożony jest
    > i tym prościej o błędy. Jobs miał rację w jednym - wyprodukował TELEFON,
    > a nie zastępstwo peceta ;) Owszem, daje trochę dodatkowych możliwości ale
    > bez szaleństw.

    w ten sposob tlumaczysz wszystko?
    W druga strone: ile osob potrzebuje w telefonie duzego ekranu,
    multitoucha, etc ?

    Jesli ma byc to smartfon to ma byc 'SMART', no nie?
    (jak na razie niczego nie potrzebujesz - wiec uwazam, ze smartfona tez
    nie potrzebujesz ;)

    > Tak jak pisałem - są rzeczy których brakuje. Sam zrobiłem JB bo uznałem
    > że niektórych funkcjonalności potrzebuję nawet kosztem potencjalnej
    > destabilizacji telefonu - gdyby się tego nie dało zrobić to pewnie bym się
    > nieco bardziej zastanawiał czy brać IP czy coś innego, ale pewnie i tak by
    > się na nim skończyło. Są rzeczy, których nawet JB nie rozwiąże (np.
    > nagrywanie rozmów) - trudno się mówi. Inna sprawa, że zapowiadany IOS5
    > likwiduje parę z wad dla których musiałem robić JB ;)

    a widzisz - jednak nie jest tak zle.
    Dostrzegasz jednak wady, ktorych mimo staran, rootowania, nie da sie
    nadal rozwiazac.
    Jak myslisz - jaki procent uzytkownikow iPhone'a jeilbreakuje swoje
    telefony?

    > A, i jedna sprawa: mam sobie iphone 3GS, dostałem go z IOS 3.1. Potem był
    > upgrade do 4.0, jakieś pośrednie, teraz będzie IOS5. Androidowcy często
    > są do końca życia uwiązani do jednej wersji softu z którą zakupili - chyba
    > że się będą doktoryzowali na różnych forach i kombinowali jak robić
    > upgrade'y zgodne z danym urządzeniem - tak jak to było przy windows mobile.

    eee - miesiac kupilem HTC Desire Z.
    Oryginalnie byl system 2.2.1
    Obecnie mam juz 2.3.
    System upgradowal sie bez podlaczenia do komputera (trwalo to ok 15min).
    Czy jablko tak umi ? (skoro sie juz tak mamy przekamarzac)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 278. Data: 2011-08-29 14:46:50
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 29 08 2011 11:00, Maciek Babcia Dobosz pisze:

    > Ale one nie mają za to opatentowanego sposobu trzymania żeby jakoś
    > łapały zasięg sieci. ;-)

    Ale wiesz że problemy z zasięgiem w iP4 to wina użytkowników. Broń Boże
    Apple'a. Apple skaszaniło iP4 a winni są użytkownicy, niezły cyrk.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 279. Data: 2011-08-29 14:53:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-29 13:41, Waldek Godel pisze:

    > sprawdzałem wiele razy - FATALNIE

    > na przykład transfer plików po BT, tryb USB mass storage, wgrywanie muzyki
    > bez ekstra oprogramowania, nagrywanie rozmów telefonicznych, aktualizację
    > oprogramowania OTA, użyteczne notyfikacje, widgety na ekranie głównym,
    > listę zadań bez wchodzenia w któreś tam podmenu, bezpłatną nawigację,
    > obsługę DLNA,

    to iPhone takich podstawowych rzeczy nie ma?
    to dlaczego on jest taki SMART'?
    ;)

    > możliwość pracy programu w tle dłużej niż 10 minut,

    no slyszalem - ale czy to oznacza, ze taki elementy jak poczt a wtle,
    komunikator, SIP, grupy dyskusyjne rowniez nie moga dzialac w tle non stop?

    > przełączniki głównych funkcji (WLAN, BT, GPS) na głównym ekranie,

    a nawet wiecej przelacznikow

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 280. Data: 2011-08-29 14:55:44
    Od: AL <a...@s...tam>

    > Dnia 2011-08-29, o godz. 11:10:11
    > Jacek Osiecki<j...@c...pl> napisał(a):

    > półroczny Samsung Galaxy Tab tego nie słyszą.

    masz juz aktualizacje dla GalaxyTaba?
    Sprawdzalem z 2 tyg. temu w Kies i jeszcze nie bylo (tzn dalej mam Froyo).

    --
    pozdr
    Adam (AL)