  • 471. Data: 2008-01-03 14:19:39
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "kulek"
    >jakiś proces wytoczyć. Gdyby sądy orzekały tak jak w USA i przyznawały
    >takie odszkodowania jak w USA to nie było by problemu.

    Gdyby babcia miała kółka, byłaby wóz drabiniasty.
    USA mają zupełnie inną kulturę prawną.

    --
    [------------------------] Bieżący dysk nie jest już być prawidłowy(MS-
    [ K...@e...eu.org ] DOS7.0)

  • 472. Data: 2008-01-03 14:26:21
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "kulek"
    >
    > Gdyby babcia miała kółka, byłaby wóz drabiniasty.
    > USA mają zupełnie inną kulturę prawną.

    Dlatego same przepisy w Polsce nic nie dadzą i wiele spraw musi być
    ściganych z urzędu.

  • 473. Data: 2008-01-03 14:39:33
    Od: Asmodeusz <a...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):

    > I git mozna by oczywiscie zawezic slowo operator do operatorow
    > tak by sie dwa urynanety nie lapaly na wymiene ruchu.

    A dokładniej? Nie wiem jak rozumieć to zdanie, przychodzą mi do głowy 3
    interpretacje:
    1. nie padłyby tylko zostałyby ustawowo zlikwidowane. To nie przejdzie.
    2. małych sieci wymóg minimalnej przepływności by nie dotyczył.
    3. dzielimy operatorów na dwie kategorie: małych i dużych a przez łącza
    międzyoperatorskie rozumiemy tylko łącza do tych dużych. Tylko że to
    generuje kolejny problem - wg. jakich kryteriów ich dzielimy?

  • 474. Data: 2008-01-03 14:56:27
    Od: Asmodeusz <a...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    > A to niby czemu ? Sadzisz ze dwaj operatorzy spieli by sie 100Gb/s by
    > sie lapac do normy , to mozna zrobic by lacze do dowolnego innego nie
    > stanowilo wiecej niz 10% czy 20% ,30% czy 40% ogolnych laczy
    > miedzyoperatorskich. Przy okazji operator musialby miec 3 roznych
    > dostawcow lub poprostu musialby byc w IXie to juz cos porownujac do
    > urynanetow wpietych DSLami do jednego dostawcy

    Ale co ty w takim razie chcesz sumować? Ruch do różnych sieci? Ustawa ma
    regulować politykę routingu żeby wyrównać szanse? Przecież musiałbyś
    ustawowo nakazać którym łączem ma iść ruch do którego ASa. Nierealne.

  • 475. Data: 2008-01-03 16:03:04
    Od: Asmodeusz <a...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Raczej? A miałeś kiedyś przyjemność podróżować autobusem
    > albo pociągiem? I ile czasu spędziłeś w banku zakładając
    > konto albo w salonie kupując telefon GSM?

    Hmm, ja spędzam tyle ile trzeba żeby przeczytać wszystko co się
    podpisuje. Są ludzie którzy tak nie robią?

  • 476. Data: 2008-01-03 16:05:15
    Od: Asmodeusz <a...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Krzysztof Oledzki napisał(a):

    [ ... ]

    > Jesteś w stanie przeczytać 5 stron A4 zapisanych czcionką 6-8p w 10m.
    > Ze zrozumieniem? Szacunek.

    > Całą? Szacunek.

    Wymiękłem.

  • 477. Data: 2008-01-03 16:15:28
    Od: Asmodeusz <a...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    MarekM napisał(a):

    > Sama umowa może i krótka. Do tego dochodzą: regulamin świadczenia usług,
    > ogólne warunki świadczenia usług w ofercie XX, cennik oferty XX
    > (zawierający sporo zapisów typu regulaminowego - z czym chce walczyć UKE:
    > cennik ma zawierać tylko ceny), regulamin promocji z której korzystasz, a
    > czasem jeszcze regulaminy usług dodatkowych włączanych w ramach promocji.
    > Jest tego trochę...

    To wszystko się czyta _przed_ podjęciem decyzji o zakupie, zanim jeszcze
    dojdzie do wizyty w salonie. Jak można inaczej dokonać wyboru
    operatora/taryfy? Na podstawie reklam?

  • 478. Data: 2008-01-03 17:00:20
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Asmodeusz"
    >Hmm, ja spędzam tyle ile trzeba żeby przeczytać wszystko co się
    >podpisuje. Są ludzie którzy tak nie robią?

    Eeee... zanim kupisz bilet na autobus/pociąg idziesz do przewoźnika i
    czytasz cały regulamin?

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ By trafić kulą w płot, nie potrzeba snajpe-
    .\....@e...eu.org.\.\. ra. (Wojtek Moszko)

  • 479. Data: 2008-01-03 22:04:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    T <...@i...invalid> writes:

    > Pytasz, jaki interes ma firma sprzedająca dostęp do infrastruktury w
    > sprzedawaniu dostepu do infrastruktury?

    Pytam jaki interes ma firma powiazana kapitalowo i personalnie z inna
    firma w robieniu czegos na rzecz firm trzecich, jesli generuje to dla
    obu straty.

    > Pewnie mają, dlatego przecież napisałem kilka razy, ze nie wiem, czy to
    > wytarczy. Ale od tego trzeba zacząć.

    Jak latwo zauwazyc, to ani nie wystarczy, ani wiele nie da. Wniosek,
    ze od czegos, co nic nie da, nalezy zaczac, wypadaloby jakos uzasadnic.

    > Najlepiej, żeby właściciel nie byłby ten sam, ale to pewnie będzie b.
    > trudno przeprowadzić.

    TPSA sa spolka kapitalowa, nakazesz przeprowadzke kapitalu?

  • 480. Data: 2008-01-03 22:09:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Sied@r" <s...@d...lub.pl> writes:

    > Na rynku spozywczym tez sa przepisy definiujace produkt zwany kielbasa.
    > Zroznicowany cenowo i jakosciowo - choc nigdy nie mam pewnosci czy
    > placac 20 zl za kg kupuje lepszy produkt od tego za 10 zl, czy tylko
    > ladniej pomalowany.

    Przeczytaj sklad, jest pewna roznica pomiedzy "mieso wieprzowe 99%,
    przyprawy" oraz "skorki wieprzowe, bialko sojowe, mieso wolowe, mieso
    wieprzowe, Exxx * 10" (czy to prawda ze skladniki sa w kolejnosci
    udzialu w produkcie?). Roznica w cenie jest opcjonalna i moze byc
    zarowno dodatnia jak i ujemna.
    --
    Krzysztof Halasa