  • 41. Data: 2012-02-02 12:20:52
    Temat: Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.
    Od: <news>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał:
    > Nie ma siły, żeby zwolennikowi (super) teorii spisowych,

    a ty ciągle o tych teoriach spiskowych opowiadasz, musisz mieć jakiegoś
    hopla na tym punkcie?

  • 42. Data: 2012-02-02 12:32:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Terry Jonesty" a...@d...goo
    glegroups.com

    >Aby było jasne -- IMO wygrywa tutaj zawsze bank, bo to on de facto ustala reguły
    gry.
    >Dlatego sprzedaż banków była głupotą, odkupienie będzie jeszcze gorszym
    pociągnięciem,
    >ale i nieodkupienie nie będzie żadnym wybawieniem... W chwili obecnej to banki
    decydują,
    >nie podatnicy, nie rząd (czy rządy), nie ekonomiści, nie rynek, nie gospodarka...

    : Sprzedaż banków nie była "głupotą" lecz CELOWYM działaniem,

    I ja tak mówię. Celem było wyniszczenie komunistycznej gospodarki.
    Po osiągnięciu tego celu (a raczej w trakcie osiągania tegoż)
    miała być budowana nowa gospodarka, tak zwana wolnorynkowa.

    Ale wolny rynek okazał się fikcją.

    Wolność rynku stoi w sprzeczności z możliwością sterowania
    tymże rynkiem przez tak zwanych władców. :)

    : na zamówienie, sponsorowanym z zewnątrz,

    Owszem -- z Watykanu. :) Ale że mieliśmy swojego papieża...

    : KORUPCYJNIE, świadomym
    : posunięciem wbrew interesowi własnego kraju, ZDRADĄ
    : narodową za którą należałoby postawić autorów tych
    : decyzji przed Trybunałem Stanu.

    A nie lepiej przed tak zwanym murem? :)

    : Rzygać mi się chce od tych eufemizmów, nazywajmy rzeczy po imieniu,
    : ok?

    Nie wiem, czy OK.

    -=-

    W miejsce dawnych banków miały powstać nowe, w czym pomagałyby hasła typu
    ,,bank w pełni polski'', ,,bank z kapitałem polskim'' itp. Ludziska mieli
    zignorować sprzedane banki i rzucić się ochoczo na powstające, nowe banki
    podporządkowane Kościołowi. A dalej droga prosta -- państwo (i obywatele
    także) miało zaciągać w tych bankach kredyty, czyli miało przelewać szmal
    swych podatników prosto do kieszeni biskupów. :)

    Bank żyje z udzielania kredytów. Towarem w sklepie obuwniczym są byty.
    Towarem w banku są pieniądze. Bank zarabia dzięki udzielaniu kredytów.

    -=-

    IMO DTusk gra na dwa fronty.

    () Z jednej strony straszy biskupów możliwością
    odkupienia banków -- tuz po wygraniu wyborów,
    mając na to dużo czasu. :)

    () Z przeciwnej zaś układa się z biskupami. :)

    Dla niego odkupienie banków nie jest potrzebne, ale osłabienie biskupów
    jest. To jak bombardowanie w czasie wojny -- taka jest swoistą obroną.

    -=-

    Wyprzedawano mienie narodowe w celu osłabiania państwa.
    Z tym chyba zgadza się każdy -- silne państwa stanowią
    zagrożenie dla pokoju. W słabym państwie wojsko broni
    ludności cywilnej -- jak Bóg przykazał. W silnym -- może
    być wykorzystywane do prowadzenia wojen zaborczych. Słabe
    państwo jest rządzone przez tak zwany ogół traktujący swych
    władców jak najemnych pracowników. Państwa totalitarne, jakim
    rzekomo była PRL, stawiały narody w pozycji sług sprawy, idei,
    partii....

    Wszystko byłoby dobrze, gdyby ta ,,restrukturyzacja'' była prowadzona uczciwie.

    Stało się jednak inaczej. I zamiary były nieuczciwe
    (po owej ,,restrukturyzacji'' miano powrócić do
    gospodarki nakazowo-rozdzielczej, ale kontrolowanej
    przez tak zwany Kościół),
    i sam sposób ,,restrukturyzowania'' był niewłaściwy
    (sprzedano wszystko po zaniżonej cenie, niekorzystnie
    dla Polaków)
    czego konsekwencje mamy dzisiaj. :) Polska jest nazywana
    Zieloną Wyspą Dobrobytu na rozszalałym oceanie kryzysów gospodarczych...

    -=-

    Nie tylko Polska nie doczeka się nigdy pomocy w zamian
    za pokonanie sowietyzmu i wzięcie na siebie pierwszego
    (a więc i najsilniejszego?) uderzenia Hitlerowców, ale
    będzie musiała wspierać bogate państwa...

    -=-

    Żydzi durnowaci nie byli -- nie żądali odszkodowań wtedy,
    gdy nieruchomości w Polsce były tanie, ale woleli zaczekać
    do czasu, aż będą drogie. :) Żydzi to (ogólnie ujmując)
    mądrzy ludzie. :) Szkoda, że Hitler wytłukł nam najmądrzejszych...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2012-02-02 17:56:27
    Temat: Re: [OT] czyhać a czmychać
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Artur(m)" napisał:

    > Pozdrawiam [...]
    > czychających

    Czyhałem, ale mi się znudziło, więc już stąd czmycham.

    JoteR

  • 44. Data: 2012-02-03 12:20:15
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czyhałem, ale mi się znudziło, więc już stąd czmycham.

    Dzięki
    następnym razem już będzie OK:(

    Artur(m)

  • 45. Data: 2012-02-11 17:36:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur(m)" jg85m8$30j$...@i...gazeta.pl

    > Tu się mylisz trzeba trochę wiedzy i ogłady,
    > aby nie wejść w gumiakach do filharmonii,

    'Wejście w gumiakach' czy 'chodzenie w gumiakach' -- to inaczej 'seks z użyciem
    prezerwatywy'.

    > i śmiać się z dowcipów wtedy kiedy trzeba,

    A z tych dowcipów w filharmonii kiedy trzeba się śmiać?

    > i rozumieć twórczość Kantora, i lubić jazz,
    > ...chociaż...?
    > Kiedyś było pięciu maturzystów na stu mieszkańców,
    > i wtedy wiadomo było, co to honor, że jeżeli taki "maturzysta"
    > (człowiek honoru wg. Boziewicza) kłamał, kradł
    > to, żeby zmazać hańbę musiał sobie strzelić w łeb.
    > Dziś po studiach honoru nie mają (niektórzy)
    > kłamstwa obelgi przechodzą mu przez gardło
    > jak wymiociny po imprezie (z lekką niechęcią, ale w dużej ilości).

    I dlatego dziś absolwenci wyższych uczelni polskich wyjeżdżają do Anglii,
    aby tam kiblować, choć wszędzie (w Polsce też -- niedawno w TV żalił się
    człowiek z podlaskiego, że brak mu wykształconych ludzi do pracy -- na
    przykład ludzi, którzy rozumieją rysunek techniczny) są poszukiwani
    ludzie do pracy. Ponoć najwięcej miejsc pracy dla specjalistów (ale
    rzeczywistych, nie pozornych) jest w Chinach. Jest to praca w bardzo
    dobrych warunkach (nie ma mowy o kiblowaniu? nie ma mowy o złym
    traktowaniu czy bytowaniu w ogóle!) i bardzo dobrze płatna -- lepiej
    niż w Europie czy w Hameryce.

    -=-

    Księża (i katoliccy, i prawosławni) kradli -- kupowali samochody tańsze o cło
    itp. obciążenia i sprzedawali je natychmiast w cenie rynkowej, choć zgodnie
    z prawem nie mogli sprzedawać przez co najmniej dwa lata po zakupie. Wiem
    o tym z dwóch niezależnych źródeł -- od kolego trudniącego się handlem
    samochodów i od kolegi celnika, zajmującego się wyjaśnianiem tych (i innych,
    na przykład składkowych) przekrętów samochodowych.

    Honorowy prałat papieski Stanisław Rabiczko wystawiał (dla mnie wystawił)
    lewe zaświadczenia o darowiznach w celu przedłożenie ich stosownym urzędom.
    Inny ksiądz (kustosz Eugeniusz Makulski) proponował mi taki lewy odpis.
    Odpis nie był lewy? Tylko kwota miała być lewa?

    Duszpasterze akademiccy -- Wojciech Łazewski i Józef Koszewnik publicznie
    nazywali mnie aborcjonistą, choć nigdy nie dokonałem aborcji dziecka
    poczętego, nie namawiałem do takiej aborcji, nie pomagałem w takowej
    i zawsze (od kiedy sięgam pamięcią) byłem przeciwnikiem przerywania
    ciąży.

    Duszpasterz Leszek Struk nazwał mnie agentem Jerzego Urbana, podpierając
    się tym, iż mam luksusowy samochód (zielony -- chyba nie muszę tłumaczyć,
    jaki) i profesjonalny sprzęt fotograficzny (lustrzankę -- Canona 300)
    a nie mam pracy od dwóch lat... Dodał przy okazji, że ,,prawda go nie
    interesuje'', i że wie o tym, iż mój samochód jest stary, tani
    w eksploatacji i tani w zakupie -- bo przecież inni księża jeżdżą Mercedesami.

    -=-

    Księża są nauczycielami moralności.

    Innym takim nauczycielem (ale z ramienia ;) duchownych rzymskokatolickich)
    jest Jerzy Kopania, profesor uniwersytetu. Złodziej i morderca, na dodatek
    chyba schizofrenicznie myślący, gdyż Boga wg niego nie ma, ale Boże
    Narodzenie i Wielkanoc -- jest. :)

    Boga nie ma -- bo Bóg zabrania życia łachudrowatego, ale święta
    są, a są aby móc zbierać od biednych datki na biednych, którymi
    bogacą się bogaci zbieracze zatrudniający Kopanię za państwowe
    pieniądze.

    -=-

    Przyrost naturalny w Polsce jest niemal zerowy od 20 lat. :)

    rok Polska świat w mln

    1990 38 183 000 5 295
    1995 38 610 000 5 673
    2000 38 654 000 6 124
    2005 38 191 000 6 515
    2009 38 167 329
    2010 38 200 037
    2011 38 482 919 6 900

    Zaś Azjaci (gdzie raczej ;) rzymski katolicyzm nie dominuje) mnożą się na potęgę. :)
    Ot -- i tak zwana cała prawda o polskiej kulturze, maturze, honorze, wykształceniu
    itd...

    Przed wojną Polska miała inne granice, więc trudno porównywać,
    ale ludzi miała tyle samo, ile ma teraz -- a minęło od początku
    wojny ponad 70 lat. :) Umiłowany Piusa któregoś wymordował,
    Stalin zakazem aborcji rozmnozył (widocznie był ów zakaz
    skuteczny) a pookrągłosotłowa polska prawica doprowadziła
    do zahamowania tegoż wzrostu.

    Bądźcie płodni i rozmnażajcie się!

    To tak BTW gumiaków i do_w_cipów...
    Bądźcie płodni, dawajcie na tacę, sponsorujcie lekarzy czy aptekarzy, którzy:

    -- dobijali mnie przez kilka lat różnymi nieodpowiednimi lekami osłabiającymi
    zdrowie, choć wiedzieli o tym że mam astmę, której leczyć nie chcieli,
    której rzekomo nie widzieli (gdyby mój wybawca, dr Wydrycki przybył
    o kilka dni później, nie byłoby mnie na tym świecie)

    -- sprzedawali mi inne leki niż wskazane receptą
    (cierpienie uszlachetnia?)

    -- proponowali operacje kolan (aby było jasne -- po wielu latach biegam
    na tych kolanach, które ponoć należało operować, czyli wyrzucić)

    Bądźcie płodni, dawajcie na tacę, wspierajcie (finansowo i moralnie)
    tych, którzy nakazują nienawidzenie mnie -- i odmawiajcie różańce
    w nadziei takiej, że ja was pozatrudniam na dobrych (dobrych dla
    was, umiłowani w Panu, w Pani, w Pannie...) warunkach. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2012-02-13 22:20:30
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > Masz rację -- debili (bo znaczna część sprzedawców to
    > ludzie ograniczeni umysłowo) w sklepie nam nie potrzeba. :)
    Ty tak poważnie, czy się już nie kontrolujesz?