  • 31. Data: 2012-01-30 13:04:59
    Temat: Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/01/2012 12:36, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > (chyba wcale nie miała -- oczywiście nie sprawdzałem,
    > ale z tego, co oboje (ona i jej mąż -- bo żyją stale
    > razem, na dodatek zdumiewająco zgodnie, co być może
    > zawdzięczają słabej kondycji finansowej i konieczności
    > stałego zarabiania, a więc i wspólnego mądrego pracowania)
    > mówili otwarcie, że tak zwana natura skąpo ją zaopatrzyła
    > w aparaturę do oddychania)
    > profesor Szabłowski sprawę postawił jasno i kategorycznie. :)
    > No i dziewczyna nie skończyła u niego (i u swej krewnej, Niny
    > Siemieniuk, którą wiele lat wcześniej dotowała rodzina owej Anny)

    Gdy kotek Szaruś obudził się tego dnia nic nie było takie samo jak
    zwykle. Świat za oknem wyglądał absolutnie magicznie. Pierwsze co
    rzuciło mu się w oczy to był blask. Wszystko było tak białe i jasne, że
    aż musiał mocno przymknąć oczka. To było tak jakby tysiąc słońc świeciło
    na niego na raz ze wszystkich stron. Do tego wirujące barwy i odblaski
    na szybie. Kotek był tak oszołomiony, że tylko siedział nieruchomo z
    mocno zmrużonymi oczami. Wydawało mu się, że jeszcze śni. Dopiero po
    dłuższej chwili oczy przyzwyczaiły mu się do blasku i mógł je szerzej
    otworzyć.

    - Wygląda na to, że zaczęła się zima. Nie widziałeś jeszcze nigdy
    śniegu? - usłyszał obok spokojny głos kota Mruczka

    - Tak to się nazywa? - zapytał oszołomiony Szaruś. Po namyśle stwierdził
    jednak, że ta nazwa pasuje - czuł się rzeczywiście jak we śnie.

    Wyglądając przez okno z całkiem już otwartymi oczami zobaczył, że z
    nieba spadają białe płatki. Wyglądały jakby przed chwilą urwały się
    prosto z jakiś kwiatów. Było ich jednak na to o wiele za dużo. Nie mógł
    tego sprawdzić bo widział je tylko przez szybę z ciepłego domku. Na
    szczęście po chwili podeszła Magda i otworzyła im drzwi. Zwierzaki tylko
    na to czekały i zaraz Szaruś, Mruczek i piesek Kropka wyszły na zewnątrz.

    Kropka, jak to ona, zaczęła natychmiast biegać dookoła jak szalona.
    Dobiegła najpierw do ogrodzenia z jednej strony podwórka. Potem z
    wielkim pędem przemknęła obok nich by zaraz popędzić z powrotem.
    Wzbudzała tumany białego pyłu i zamiatała go zaraz swoimi długimi
    uszami. Zatrzymała się wreszcie przy nich - zziajana i cała ubielona,
    ale bardzo szczęśliwa.

    Szaruś tymczasem oglądał z bliska białe płatki. To na pewno nie były
    części kwiatów. Były zimne i mokre. Gdy przyjrzało się im z bliska widać
    było, że to są całe skomplikowane konstrukcje zbudowane z błyszczących
    kryształków. Dotknięte łapką lub językiem rozpuszczały się i zostawała
    po nich zwykła woda. Było ich dookoła całe mnóstwo - leżących wszędzie
    na ziemi i wirujących w powietrzu. Wiele z nich zdążyło już opaść na
    Szarusia i przyczepiło się do jego puszystego futerka.

    Spojrzał na Mruczka - rudy kot był już rudy tylko na brzuszku. Cały
    grzbiet miał ubielony w śniegu. Tylko jego oczy pozostały tak zielone
    jak zawsze.

    - No to teraz już wiesz co to jest śnieg - powiedział uśmiechając się.

    - Nie wiesz jednak skąd się on wziął. A powinieneś się tego dowiedzieć.
    - dodał - Wróćmy jednak najpierw do domu, bo tutaj zmarzniemy.

    Szaruś dopiero teraz poczuł jak zimne ma łapki. Przejęty swoim pierwszym
    w życiu dniem zimy nawet nie zauważył jak mroźne było powietrze dookoła.
    Cała trójka z przyjemnością wróciła do ciepłego domku. Ułożyli się
    wygodnie i przytulili do siebie. Mruczek siedział na początku w ciszy z
    lekko przymkniętymi oczkami. Wreszcie przeciągnął się powoli i zaczął
    opowiadać.

    Dawno, dawno temu, ziemię zamieszkiwały pradawne koty. O nich
    opowiadałem Wam już dużo. Niewiele jednak opowiadałem, o tym jak świat
    ten wtedy wyglądał. A warto, bo był on przewspaniały. Spodobałby się
    szczególnie Tobie Szarusiu bo wiem, że bardzo lubisz pić ciepłe mleko z
    miseczki.

    W tamtych czasach nikomu go nie brakowało. Gdy tylko ktoś zgłodniał to
    spadało ono kropelkami prosto z nieba. Wystarczyło się położyć bez
    ruchu, otworzyć pyszczek i można było nawet zamknąć oczy. Mleczko samo
    wpadało do buzi, rozgrzewało brzuszek i całe ciało.

    Słuchając Szaruś przymknął oczka i rozmarzył się. Mleko kapiące prosto z
    nieba do pyszczka. Niesamowite... A Mruczek tymczasem opowiadał dalej.

    To wszystko było możliwe dzięki mądrości króla kotów, który ze wszelkimi
    zwierzętami żył w zgodzie i przyjaźni. Wszyscy sobie pomagali i dzielili
    się chętnie z innymi tym co sami posiadali. Mleko spadające tak obficie
    z nieba pochodziło oczywiście od krów, których w dawnych czasach było na
    świecie bardzo wiele.

    Pojawił się jednak pewien złośliwy szczur, który postanowił zwierzęta ze
    sobą skłócić.. Na początek zabrał się za krowy, które tak wspaniale
    obdarowywały wszystkich mlekiem. Zaczął je przekonywać, że niczego od
    innych zwierząt nie otrzymują ani nie potrzebują. Jedzą przecież tylko
    trawę z pól i łąk oraz piją czystą wodę ze strumieni. Skoro tak to po co
    w takim razie dzielą się swoim mlekiem z innymi. Tak im w głowach
    zakręcił, że w końcu postanowiły przestać być takie dobre dla innych.

    A niedługo po nich i inne zwierzęta. Każdy zaczął patrzeć tylko na to co
    od innych otrzymuje, a nie na to co może dać. Zwierzęta myślały - Skoro
    krowy mleka nie dają to dlaczego ja mam dzielić się tym co mam z innymi.
    No i właśnie wtedy z nieba przestało lać się prawdziwe mleko. Po tych
    dobrych czasach została pamiątka. Dalej co jakiś czas coś białego pada
    na ziemię, ale to już zupełnie nie to samo. Wcale nie jest takie ciepłe
    jak kiedyś, tylko zupełnie lodowate. No i jak się weźmie je do pyszczka
    to zmienia się w zwykłą wodę. My koty przekazujemy sobie tę historię i
    cały czas o niej pamiętamy. Mamy nadzieję, że przyjdzie taki dzień kiedy
    w końcu z nieba spadnie ciepłe, wspaniałe mleczko. Będzie to oznaczało,
    że znowu wszystkie zwierzęta żyją w pełnej zgodzie i przyjaźni. -
    dokończył uroczystym głosem Mruczek.

    Krowy oczywiście nadal mają mleko, ale zachowują je tylko dla swych
    dzieci - cielątek. Tylko ludzie potrafią tak się z nimi ułożyć, że tego
    mleka część dostają. Ale wcale nie jest to takie proste i muszą się przy
    tym nieźle natrudzić. Na szczęście zdarzają się dobrzy ludzie, którzy i
    nas mlekiem poczęstują od czasu do czasu. Tacy jak Mama, szczególnie
    wtedy gdy poocierasz się o jej nogi i pomruczysz. - dodał z uśmiechem.

    Szaruś leżał zwinięty w kłębek i przytulony do Kropki wspominając
    historię opowiedzianą przez Mruczka. Mimo zamkniętych oczu wciąż widział
    przed sobą krople ciepłego mleka spadające prosto z chmur. Tuż przed
    zaśnięciem pomyślał jeszcze, że tą historię trzeba koniecznie pamiętać i
    często opowiadać. Niech wszyscy pamiętają o tych dawnych dobrych
    czasach. Może szybciej wtedy do nas wrócą... I zasnął...

    45 Głosy

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 32. Data: 2012-01-30 13:40:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kamil" jg64hr$7ef$...@i...gazeta.pl

    > na niego na raz ze wszystkich stron. Do tego wirujące barwy i odblaski

    naraz :)

    naraz

    1. <<nagle, nieoczekiwanie>>

    Naraz otworzyły się drzwi.
    Naraz poczuł zmęczenie.
    Było już późno, gdy naraz ktoś zadzwonił.

    2. <<jednocześnie, wspólnie, razem>>

    Przeskakiwać po dwa stopnie naraz.
    Mieć wiele zmartwień naraz.
    Nie poznasz wszystkiego naraz.
    Z tym największy jest ambaras, żeby dwoje chciało naraz. (Boy)

    Ja piszę o otaczającej Cię rzeczywistości, która Cię przerasta
    i wyrzuca Cię w nierealny świat baśni. :) [a T y, pisząc o kotach,
    sugerujesz swym czytelnikom, że wiodący ;) polityk w Polsce także
    nie radzi sobie z otaczająca go rzeczywistością...]

    Ciekawe, skąd przepisałeś to z błędem.... A może -- z błędami, bo nie czytałem
    reszty. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2012-01-30 13:55:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/01/2012 13:40, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > sugerujesz swym czytelnikom, że wiodący ;) polityk w Polsce także
    > nie radzi sobie z otaczająca go rzeczywistością...]

    Masz rację, przerastają mnie twoje kontakty seksualne z profesorem
    Szabłowskim.

    > Ciekawe, skąd przepisałeś to z błędem.... A może -- z błędami, bo nie
    > czytałem reszty. :)

    Skątowni!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 34. Data: 2012-01-31 07:36:38
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Dlaczego tylko studia, a średnia edukacja już nie? Przecież nie potrzeba
    > nam tylu maturzystów do pracy w sklepie i fabryce.

    Tu się mylisz trzeba trochę wiedzy i ogłady,
    aby nie wejść w gumiakach do filharmonii,
    i śmiać się z dowcipów wtedy kiedy trzeba,
    i rozumieć twórczość Kantora, i lubić jazz,
    ...chociaż...?
    Kiedyś było pięciu maturzystów na stu mieszkańców,
    i wtedy wiadomo było, co to honor, że jeżeli taki "maturzysta"
    (człowiek honoru wg. Boziewicza) kłamał, kradł
    to, żeby zmazać hańbę musiał sobie strzelić w łeb.
    Dziś po studiach honoru nie mają (niektórzy)
    kłamstwa obelgi przechodzą mu przez gardło
    jak wymiociny po imprezie (z lekką niechęcią, ale w dużej ilości).

    Artur(m)

  • 35. Data: 2012-01-31 08:09:42
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]

    Kamil sory, że odpisuje trolowi na Twoim poście
    bo już dawno wrzuciłem go tam gdzie miejsce trola.
    i ja go bezpośrednio nie widzę, co polecam wszystkim

    Teraz do

    Eneuel Leszek Ciszewski

    wyciągasz imiona różnych osób w zmyślonych i chorych
    sytuacjach. Gdybym był
    rzeczywiście istniejącą osobą, którą tu wymieniłeś
    to zgniłbyś w więzieniu do swojej usranej śmierci.
    Bo jeżeli jest tak jak piszesz, to są inne miejsca do
    szukania sprawiedliwości, a Ty jeżeli posiadasz maturę
    (w co wątpię), posiadasz resztki honoru, powinieneś strzelić
    sobie z garłacza w pusty łeb.

    Przepraszam wszystkich wrażliwych, ale poniosło mnie.
    Chamstwo i bezmyślność ponosi mnie, okrutnie.

    Czy nikogo to nie ruszyło???

    Artur(m)

  • 36. Data: 2012-01-31 09:53:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 07:36, Artur(m) wrote:

    > Tu się mylisz trzeba trochę wiedzy i ogłady,
    > aby nie wejść w gumiakach do filharmonii,
    > i śmiać się z dowcipów wtedy kiedy trzeba,
    > i rozumieć twórczość Kantora, i lubić jazz,
    > ....chociaż...?

    Pytanie, czy potrzeba nam 37 milionów miłośników sztuki Kantora. Kto
    będzie w gumiakach budować te filharmonie, jeśli każdego zapakujemy w
    garnitur i wyślemy do muzeum na wystawę holenderskich mistrzów
    impresjonizmu?

> [...]
    > kłamstwa obelgi przechodzą mu przez gardło
    > jak wymiociny po imprezie (z lekką niechęcią, ale w dużej ilości).

    Kiedyś nie wypadało też pokazać łydki na plaży, co nie przeszkadzało tym
    wszystkim honorowym maturzystom wyzyskiwać dzieci na nocnych zmianach w
    swoich manufakturach. Świat jest dla ludzi, a nie ludzie dla świata.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 37. Data: 2012-01-31 14:25:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kamil" jg67h9$h0l$...@i...gazeta.pl

    > Masz rację, przerastają mnie twoje kontakty seksualne z profesorem Szabłowskim.

    Jeśli przerasta Cię zero, to raczej nie należysz do wielkich. :)
    (zero -- bo moje kontakty seksualne z profesorem Szabłowskim tak
    właśnie należy nazwać i tak określić, gdyż tych kontaktów (moich
    z nim) nie ma i nie było -- pisałem o jego kontaktach z jego
    studentkami, którym oferował płacenie za naukę ich ciałem)

    Czy zatem mogę zwracać się do Ciebie słowami z piosenki Lady Pank? :)
    Powoli internet przestaje być dla mnie anonimowym? ;)

    Wiem, kogo mogę nazywać chujem (osobę o nicku Endriu)
    a teraz wiem, o kim mogę mówić ,,mniej niż zero''? :)

    Czy za jakiś czas spotkamy się gdzieś w sklepie, gdzie
    zechcesz (jak się to mówi) dać mi w mordę za to, że
    zatrudnia Cię (za psie pieniądze oczywiście) Chińczyk? :)

    Na razie podobne akty agresji są domeną dziewcząt czy kobiet w ogóle...

    Tu można po prostu nie odpowiadać; w tak zwanym realu bywa różnie. :)
    Bywa i tak, że z kimś, kto ma do mnie pretensje o to, że Chińczyk go
    wyzyskuje, trzeba spotykać się często...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2012-01-31 15:12:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur(m)" jg87k8$8bi$...@i...gazeta.pl

    > Teraz do

    > Eneuel Leszek Ciszewski

    > wyciągasz imiona różnych osób w zmyślonych i chorych sytuacjach. Gdybym był

    Piszę prawdę. :) I tu jest różnica pomiędzy mną i Radiem Maryja czy
    TV Trwam. Ja piszę o rzeczywistości, na dodatek takiej, którą można
    weryfikować. :)

    > rzeczywiście istniejącą osobą, którą tu wymieniłeś

    Znam kilku Arturów, ale o nich nie piszę ani słowa. :)

    > to zgniłbyś w więzieniu do swojej usranej śmierci.

    Wiesz, dlaczego Kopania nie sądzi się ze mną?
    Bo ma dziurki w swej głowie i każda uczciwa rozprawa
    sądowa (zwłaszcza tu, gdzie niemal każdy sędzia zna
    i mnie, i Kopanię niemal osobiście lub osobiście)
    wykazałaby istnienie tychże dziurek. :)

    Kopania mógłby co najwyżej dać mi w mordę, ale (jak mniemam)
    nie ma do tego serca. ;) Ja mam -- EKG na razie nie wykazuje
    niczego niepokojącego, choć astma powinna kiedyś uszkodzić
    i serce. :)

    > Bo jeżeli jest tak jak piszesz, to są inne miejsca do
    > szukania sprawiedliwości, a Ty jeżeli posiadasz maturę
    > (w co wątpię), posiadasz resztki honoru, powinieneś strzelić
    > sobie z garłacza w pusty łeb.

    I ja szukam sprawiedliwości w tych innych miejscach. :)
    I wyśmiewam się z Was, Polaków bijących dziś brawo Kopani
    za to, że sprzedał Wasze banki i Wasze dziedzictwo z takim
    trudem budowane w czasach PRLi. :)

    Banki (i inne dobra narodowe) sprzedano w nadziei szybkiego powołania
    do życia nowej rzeczywistości. Bankierzy mieli przegrać, zadowolić
    się kupnem czegoś, co za chwilę splajtuje i odda miejsce bankom
    podporządkowanym Kościołowi. :)

    I ja to wiem. :)

    Wiem, bo ja sam miałem należeć do ,,elity'' czerpiącej korzyści z tego barbarzyństwa.

    () państwo (rękami ludzi bezmyślnych i posłusznych Kościołowi,
    takich jak Kopania czy Balcerowicz -- dawny działacz PZPR)
    sprzedaje polskie banki

    () ,,ktoś'' ;) powołuje do życia SKOKi czy inne instytucje
    parabankowe lub nawet bankowe, ale (w odróżnieniu do
    sprzedanych banków) podporządkowane Kościołowi

    () państwo zaciąga w tych nowych bankach kredyty, czyli
    pieniędzmi podatników sponsoruje/dotuje te nowe banki

    Wyszło inaczej. Rodzina Kaczyńskich miała rządzić Polską niczym
    rodzina Kennedych w USA. I takie rządy miały pompować pieniądze
    podatników w tak zwany kościół. Ale (jak już napisałem, i co
    każdy pojmuje bez trudu) wyszło inaczej. Po dwóch latach rządów
    władzę przejmuje DTusk i po kilku latach sprawowania swej władzy
    proponuje odkupienie banków, tym samym zabezpieczając Polaków
    przed wypływaniem masy pieniędzy z Fiskusa do Kościoła.

    Co więcej -- już w tych bankach (nie w SKOKach) DTusk pogłębił
    solidnie długi państwa polskiego. :)

    > Przepraszam wszystkich wrażliwych, ale poniosło mnie.

    Idź do psychiatry, zanim Cię poniesie na ulicy, gdy będziesz
    rzucał kamieniem w policjanta, dzięki czemu to Ty (nie ja)
    zgnijesz w więzieniu. :)

    > Chamstwo i bezmyślność ponosi mnie, okrutnie.

    A mnie nie ponosi. :)

    > Czy nikogo to nie ruszyło???

    10 lat temu Kopania dowiedział się o tym, że mam coś, co można
    nazwać/określić mianem -- 'depresja'. :) Pojął, że nie stanowię
    już dla profesora Dobrzyńskiego żadnej wartości i uznał, że
    może ,,iść na całość'' w popieraniu Kościoła i zwalczaniu mnie.
    Wcześniej musiał bawić się na ,,dwa fronty'' -- bał się z jednej
    strony Kościoła, z innej zaś strony ludzi mądrych, takich jak
    profesor Dobrzyński. Moja depresja spadła Kopani jak z nieba.
    Zrozumiał, że od tej pory nikt i nic nie będzie mnie bronić!!!

    Po 10 latach Kopania osłabła na ,,duchowych'' siłach i teraz ja mogę pośmiać się z
    niego.

    A każdemu, kto powie, że nieładnie zachowuję się, odpowiem
    jakoś tak: ,,a gdy Kopania wyśmiewał się ze mnie, to czynił ładnie?''. :)

    -=-

    Ja dochodzę sprawiedliwości, wyjaśniając to i owo tym, którzy chcą czytać. :)
    Moim wrogiem nie jest jakiś pionek Kopania, ale tak zwany Kościół. :)

    Będę sądził się z Kościołem (z kim? -- kim jest ten ,,Kościół'')
    wyzywającym mnie publicznie (na kazaniach czy spotkaniach duszpasterzy
    akademickich z młodzieżą) od dzieciobójców? Będę żądał odszkodowania za
    to, że na spowiedzi kapłani odradzili niejednej dziewczynie wyjście za
    mnie za mąż? :) Zażądam zakazu wymadlania ,,łask'' typu: ,,Eneuelu
    ukochany, daj na tacę...''? :)

    Kopania to pionek. Oczywiście pionek też ma swoją wartość i (w szczególnej
    sytuacji) może wiele ,,zdziałać''. :) Zaś po długotrwałej wędrówce może
    stać się kim zechce -- nawet hetmanem, :) dlatego warto nie dopuszczać
    pionka do tej możliwości? :)

    Posługuję się metodami Kościoła? Nic w tym dziwnego -- jestem wychowankiem tegoż
    Kościoła. :)

    -=-

    Dziewczętom (i ich znajomym) przeklinającym dziś księży
    źle kiedyś radzących w ,,życiowych sprawach'', wyjaśniam:

    () to był sprawdzian Boski; ;) przecież ci sami księża
    mówili, że trzeba słuchać Boga, nie ludzi, a Bóg nie
    nakazywał nienawiści do mnie; i ten sam Bóg uważał,
    że za mąż powinny wychodzić kobiety młode, aby
    mogły rodzić dzieci i aby mogły być gospodyniami...

    () każde mięso ma termin przydatności do spożycia; kobieta także ;)

    to akurat zaczerpnąłem z cudzych wypowiedzi
    mogę to jakoś zneutralizować i zamienić słowo 'mięso' na słowo 'lek'

    () zgnojenie mnie przez duchownych nie był tożsame z awansowaniem
    tych dziewcząt, które wcześniej latami prosiły Boga o możliwość
    wyjścia za mnie za mąż

    () zamiast cieszenia się moją klęską, można było wyjść za mąż za kogoś innego?...
    nie -- można było wyjść za mąż za kogoś innego a ze mnie wyśmiewać się... :)

    Tym, którzy trwożnie spoglądają w przyszłość, wyjaśniam, że nie ja byłem
    autorem (czy choćby pomocnikiem autorów) niszczenia narodowego majątku
    polskiego. Ja tylko uważałem, że głupota ludzi typu Kopani mnie nie
    dosięgnie... Nie mnie ,,zawdzięczacie'' to, że zamiast pomocy za
    II wojnę światową i lata PRLi macie dziś ,,zieloną wyspę szczęśliwości społecznej''.
    :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2012-02-01 10:48:44
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 30 Sty, 13:21, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Artur(m)" jg5kfg$h...@i...gazeta.pl

    >Aby było jasne -- IMO wygrywa tutaj zawsze bank, bo to on de facto ustala reguły
    gry.
    >Dlatego sprzedaż banków była głupotą, odkupienie będzie jeszcze gorszym
    pociągnięciem,
    >ale i nieodkupienie nie będzie żadnym wybawieniem... W chwili obecnej to banki
    decydują,
    >nie podatnicy, nie rząd (czy rządy), nie ekonomiści, nie rynek, nie gospodarka...

    Sprzedaż banków nie była "głupotą" lecz CELOWYM działaniem, na
    zamówienie, sponsorowanym z zewnątrz, KORUPCYJNIE, świadomym
    posunięciem wbrew interesowi własnego kraju, ZDRADĄ narodową za którą
    należałoby postawić autorów tych decyzji przed Trybunałem Stanu.
    Rzygać mi się chce od tych eufemizmów, nazywajmy rzeczy po imieniu,
    ok?

  • 40. Data: 2012-02-02 07:35:15
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Terry Jonesty" <t...@g...com>

    napisał w wiadomości news:ac96b101-6289-4525-b6f0-Sprzedaż banków nie była
[...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^
    Przypominasz , jako żywo, człowieka który sparzył się ogniem
    i lata dookoła i krzyczy "wygasić wszystkie ogniska!!!".
    Nie ma siły, żeby zwolennikowi (super) teorii spisowych,
    wytłumaczyć (a nawet wytłumaczyć COKOLWIEK).
    Najchętniej chcieliby mieć kałacha i "licencje na zabijanie"
    oni by to wszystko poprawili
    "...i nie byłoby łapówek i nie byłoby niczego".

    Pozdrawiam
    szczególnie ludzi prosto myślących,
    widzących świat jako siedlisko
    (kapitalistycznych) węży, czychających na ich
    godność
    a propos,
    przypominam, że panujące warunki zewnętrzne wymuszają
    wymiany beretów (choćby z najlepszej wełny) na "uszatki".

    Artur(m)