  • 1. Data: 2010-05-18 12:10:19
    Temat: Stalo sie, serwis uruchomiony. Brno 2010, podnosniki motocyklowe, moduly wtrysku
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Stalo sie. Ruszylimy (poki co wersja basic ale raczej wszystko
    dziala). Jesli ktos bedzie mial konstruktywne uwagi to chetnie sie z
    nimi zapoznam.

    http://4motoracing.pl

    Zapraszam.

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2010-05-18 13:14:21
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-18 14:10, doktorski pisze:

    > Stalo sie. Ruszylimy

    Zapomniales o ostrzezeniu, ze to spam. FAQ se znajdz u Magica.

    --
    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2010-05-18 13:19:24
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > Zapomniales o ostrzezeniu, ze to spam. FAQ se znajdz u Magica.

    jaki tam spam. nie napisał ani co to za serwis i po co on w ogóle jest.
    w ogóle słabo się zaspamował. zresztą już drugi raz słabo. serwis tylko
    dla ynteligentnych zamulaczy ęternetu, co se klikają w każdy podany lynk.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 4. Data: 2010-05-18 14:59:07
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 18 Maj, 15:14, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > Zapomniales o ostrzezeniu, ze to spam. FAQ se znajdz u Magica.
    Nie, nie zapomnialem bo:
    1. googiel z difoltu wywala posty posiadajace w tytule *pam
    2. raz w miesiacu mozna
    3. sporo osob pytalo o szczegoly Brna

    Znam zasady i staram sie do nich stosowac.

    gildor wrote:
    >zresztą już drugi raz słabo
    *tam* *poprosilem* waska grupe znajomych, ktorych w 90% znam osobiscie
    o porade/krytyke. Nie zrozumiales intencji. Szkoda.

    Zarzut *pamerstwa chetnie przedyskutuje face2face, np. u Rozanskich.
    Nie chce robic flejma.

    pzdr, dr
    14/525

  • 5. Data: 2010-05-18 15:01:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    doktorski pisze:

    > Nie chce robic flejma.

    E tam, dawaj.

    I tak pada.

    KJ

  • 6. Data: 2010-05-18 21:31:35
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > I tak pada.

    Kto pada? Jeszcze za wczesnie ;)

    > KJ
    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 7. Data: 2010-05-19 06:50:03
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    doktorski pisze:
    > *tam* *poprosilem* waska grupe znajomych, ktorych w 90% znam osobiscie
    > o porade/krytyke. Nie zrozumiales intencji. Szkoda.

    zrozumiałem. ale od "projektotwórcy" wymaga odrobiny zaangażowania i
    wypowiedzi własnej w temacie, czego sprawa dotyczy. jak Ty jesteś leń i
    nie masz ochoty opisać o co Ci chodzi, to dlaczego wymagasz ode mnie,
    żebym się najpierw domyślił, a potem jeszcze wykazał się inwencją w
    krytyce? nie uważasz, że mnie obrażasz tym? to tak jak wrzucenie linka
    bez żadnego własnego komentarza. uważam i jedno i drugie za ignorancje i
    nie szanowanie potencjalnych rozmówców. "masz linka i se poczytaj".

    > Zarzut *pamerstwa chetnie przedyskutuje face2face, np. u Rozanskich.
    > Nie chce robic flejma.

    Hartowiec jest za daleko od Kampinosu.

  • 8. Data: 2010-05-19 07:04:03
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 19 Maj, 08:50, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > zrozumiałem. ale od "projektotwórcy" wymaga odrobiny zaangażowania i
    > wypowiedzi własnej w temacie, czego sprawa dotyczy.
    Podalem adres i poprosilem o ocene tego co tam jest. W formie, ktora
    *tam* jest IMO akceptowana.

    > nie uważasz, że mnie obrażasz tym? to tak jak wrzucenie linka
    > bez żadnego własnego komentarza. uważam i jedno i drugie za ignorancje i
    > nie szanowanie potencjalnych rozmówców. "masz linka i se poczytaj".
    Nie uwazam zebym obrazil kogokolwiek. To nie byla informacja typu
    "masz linka i se poczytaj". Sprecyzowalem o co prosze.

    > Hartowiec jest za daleko od Kampinosu.
    To juz wiadomo dlaczego widuje Cie tylko w Granicy.

    pzdr, dr
    14/525

  • 9. Data: 2010-05-19 07:10:08
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    doktorski pisze:
    > Podalem adres i poprosilem o ocene tego co tam jest. W formie, ktora
    > *tam* jest IMO akceptowana.

    no, to ja Ci powiem. tam jest sklep.

    > Nie uwazam zebym obrazil kogokolwiek. To nie byla informacja typu
    > "masz linka i se poczytaj". Sprecyzowalem o co prosze.

    ale nie sprecyzowałeś, co tam jest. *tu* nawet się reklamując, nie
    wysiliłeś się. zobacz jak to zrobił Astero i bierz przykład.

    > To juz wiadomo dlaczego widuje Cie tylko w Granicy.

    hehe, też mi nowość, wszyscy to wiedzą :)

  • 10. Data: 2010-05-19 07:34:29
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

> [...]
    >
    > Stalo sie. Ruszylimy (poki co wersja basic ale raczej wszystko
    > dziala). Jesli ktos bedzie mial konstruktywne uwagi to chetnie sie z

    Ja mam tylko jedną uwagę co do strony. Brakuje numeru telefonu a w
    dziale kontakt zamiast "mailto" przydałby się adres pokazany wprost
    (niektórzy nie mają klientów pocztowych i przeklepują na www). No i może
    jakiś formularz kontaktowy coby nie przemęczać potencjalnych klientów :)