    From: "GK" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Stacja odbiorczo nadawcza- kierunkowość nadawania
    Date: Fri, 3 Sep 2010 08:34:37 +0200

    Mieszkam 6km od Świętej Góry koło Lubawki na której jest nadajnik TV. Maszt
    widzę gołym okiem z okna domu. Wydawało mi się że z takiej odległości będę
    odbierał sygnał na zwykłym drucie, a nawet z anteny ze wzmacniaczem jest
    słaby obraz. Jedyne wytłumaczenie jakie przychodzi mi do głowy, to
    kierunkowość nadajnika. Może on wypuszcza sygnał w inną stronę, a mojej
    lokalizacji przypisany jest inny nadajnik na Chełmcu, który niestety
    zasłania mi góra. Sprawa się tyczy praktycznie wszystkich kanałów TVP,
    Polsat.