  • 1. Data: 2013-07-02 13:10:34
    Temat: Stacja na gorące powietrze CT-853K - kolba
    Od: "jedrek" <w...@p...onet.pl>

    Jest sobie stacja CT-853K
    http://images.tinypic.pl/i/00410/g6o2ih20zjzc.jpg

    Uszkodziła się od niej grzałka na gorące powietrze - przepaliła się spirala
    grzejna i od upadku potłukła się szklana rurka, w której umieszczona była
    grzałka (izolacja galwaniczna od metalowego korpusu).
    Grzałka jest na 230V~
    http://images.tinypic.pl/i/00410/to707akgi3bc.jpg

    Znalazłem podobną tutaj:
    http://www.hotair.pl/pl/sklep/akcesoria-do-stacji-lu
    towniczych/czesci-zamienne-do-stacji-lutowniczych/ko
    lba-do-stacji-lutowniczej-852-do-goracego-powietrza.
    html

    Ale z rozmowy z osobą ze sklepu nic mądrego nie ustalono.
    Sprzedającemu za bardzo na sprzedaży jak odebrałem nie zależy.
    Stwierdził, że nie będzie pasować. Uzasadnienie było w stylu "nie bo nie"
    Zero kluczowych argumentów.
    Czy może ktoś wskazać kolbę, którą będę mógł wstawić w miejsce mojej
    uszkodzonej?
    Mocy grzałki nie znam, bo spirala się wykruszyła i nie ma jak zmierzyć
    rezystancji spiralki grzejnej.

  • 2. Data: 2013-07-02 13:40:26
    Temat: Re: Stacja na gorące powietrze CT-853K - kolba
    Od: l...@g...com

    > Mocy grzalki nie znam, bo spirala

    modele: 968, 852, 853K, 853D, 853A, 852A++, 857, 878, 909, 936, 937D, 937+, 738, 768

  • 3. Data: 2013-07-02 13:44:50
    Od: l...@g...com

    http://www.axnet.pl/index.php?k=k0805&blok=srodek