  • 11. Data: 2010-03-23 17:16:27
    Temat: Re: Srodek uszczelniający silnik do oleju
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kluczboq wrote:

    > Czy
    > to ma sens?

    Nie ma.

    > MA negatywny plyw na prace silnika ?

    Ma.

    > Jesli nie to jakie
    > srodek warto kupic?

    Żaden o ile chcesz tym autem jeszcze trochę pojeździć...

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-03-23 17:19:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kluczboq wrote:

    > Pogooglowalem troche i na paru forach piszą że te uszczelniacze w płynie
    > czasem działają. Moze sprobować? koszt niewielki (30zl) a jak nie pomoże
    > to i tak oleje wymienie.

    Z tego co piszesz masz sprawny silnik z niewielkim defektem. Nie zarzynaj
    go jakimś syfem do oleju, te wszystkie Motodoktory nadają się wyłącznie
    do jakiejś totalnej padaki, która za 3 miesiące i tak pójdzie na złom, a
    do tego czasu ma jeździć i nie rzygać olejem. To nie jest rozwiązanie do
    normalnych samochodów.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-03-24 23:58:41
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Witam
    > Samochod stara astra z kapiącym olejem z dolnej czesci silnika (gdzies
    > miedzy skrzynią a silnikiem). Naprawa - min 500zl bo trzeba wyjac
    > skrzynie co wiąze sie z rozmontowaniem calego spodu auta. Ktos
    > poradzil mi że mozna kupic srodek ktory dosypuje sie/dolewa do oleju i
    > on powoduje puchniecie czesci gumowych uszczelek uszczelniając silnik.
    > Czy to ma sens? MA negatywny plyw na prace silnika ? Jesli nie to
    > jakie srodek warto kupic?
    Nie wiem jaki super preparat warto kupić. Ale wiem że w starym silniku przed
    kosztowną wymianą uszczelniacza warto zrobić tanie badanie ciśnienia sprężania.
    I wymieniać uszczelniacz tylko wtedy gdy ciśnienie sprężania mieści się w
    tolerancji podanej przez producenta silnika. Jeśli ciśnienie sprężania będzie ok
    to przy wymianie uszczelniacza trzeba sprawdzić drożność układu odpowietrzania
    silnika. Jak ciśnienie sprężania będzie za niskie to co by nie robić to i tak
    rzygnie olejem spod uszczelek.

  • 14. Data: 2010-03-25 12:20:08
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > to przy wymianie uszczelniacza trzeba sprawdzić drożność układu odpowietrzania

    Czyli odmę?

    > Jak ciśnienie sprężania będzie za niskie to co by nie robić to i tak
    > rzygnie olejem spod uszczelek.

    Dlaczego?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-03-26 00:49:05
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Dlaczego?
    >

    > Pozdrawiam
    Tata wieś sprzedał żebym wiedział dlaczego po wymianie uszczelniacza bardzo
    szybko rzygnie olejem jak silnik będzie złomowy. A Ty chcesz wiedzieć to darmo.
    Żartowniś z Ciebie.

  • 16. Data: 2010-03-26 10:20:12
    Od: Kluczboq <c...@g...com>

    Po wizycie u speca od Opli poradzil mi żeby to wlać bo nie ma sie
    czego bać.
    Po przejechaniu jakis 50km kapanie ustało wiec jest ok.
    Tak czy siak umowilem sie za kilka miesiecy na wymiane uszczelniacza.
    Dowiedzialem sie przy okazji że srodki te nie mają zadnego negatywnego
    wplywu na prace silnika jak wiekszosc w tym wątku wypisuje
    bezwiednie.
    Gosc wlewał to już wielokrotnie swoim klientom i co prawda pomaga nie
    za kazdym razem, ale nigdy nie zaszkodzilo ale niektore auta serwisuje
    od kilku lat.
    Takze do starszych aut gdzie naprawa jest nieoplacalna polecam.

  • 17. Data: 2010-03-27 14:36:28
    Od: "Maciej Prażucha" <m...@i...pl>

    i tak od poczatku wiedziales lepiej.
    kiedys kupilismy t2 1,6td z takim ustrojstwem

    wlany zaraz przed sprzedaza auta..
    pojechalismy 300km i pach panewy wyjechane..

    na jakies przeczyszczenie czy cos to mozna wlac
    ale jakies kleiki to wolalbym odpuscic

  • 18. Data: 2010-03-27 14:50:04
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-26 10:20, Kluczboq wrote:
    > Po wizycie u speca od Opli poradzil mi żeby to wlać bo nie ma sie
    > czego bać.

    chciałoby się rzec "coś ty zrobił $#%#$%#$%#$ najlepszego", ale
    pozostawie to bez komentarza...
    mam jedno pytanie: jak Ci mechanik każe wlać wode do oleju to też wlejesz?

    > Po przejechaniu jakis 50km kapanie ustało wiec jest ok.

    super zapcha Ci również wszystko inne - szczególnie kanały olejowe...
    Zbieraj kasę na remont silnika...

    > Tak czy siak umowilem sie za kilka miesiecy na wymiane uszczelniacza.

    to po co go "uszczelniałeś" jakimś gównem?

    > Dowiedzialem sie przy okazji że srodki te nie mają zadnego negatywnego
    > wplywu na prace silnika jak wiekszosc w tym wątku wypisuje
    > bezwiednie.

    albo Ty jesteś taki wlewając super środek, który zastąpi wymianę części
    bez szkód dla silnika...

    > Gosc wlewał to już wielokrotnie swoim klientom i co prawda pomaga nie
    > za kazdym razem, ale nigdy nie zaszkodzilo ale niektore auta serwisuje
    > od kilku lat.

    i mam jedną radę: zmień mechanika i idź zarabiać więcej pieniędzy (bo
    będą CI potrzebne)...

    > Takze do starszych aut gdzie naprawa jest nieoplacalna polecam.

    zapomniałeś dodać - kolejnym naiwniakom...

  • 19. Data: 2010-03-27 17:39:15
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > wlany zaraz przed sprzedaza auta..
    > pojechalismy 300km i pach panewy wyjechane..
    >
    > na jakies przeczyszczenie czy cos to mozna wlac

    Panewy były " wyjechane" jak go kupiliście. Pewno dlatego lał olejem z
    uszczelniaczy i dlatego nalaliście szuwaksu. Daliście w pedał w samochodzie co z
    trudem stówką jedzie i się wysypał silnik. Wysypał by się jak by tego szuwaksu
    nie było.

  • 20. Data: 2010-03-27 17:59:09
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > będą CI potrzebne)...

    > zapomniałeś dodać - kolejnym naiwniakom...

    Co się buldoczysz. Twój ten samochód czy co. Chciał to sobie nalał. Mechanik mu
    polecił bo wiedział że nic złego się nie stanie. Na chwilę zmniejszy się wyciek,
    potem zrobi się jeszcze większy i swoje zarobi. Co mu się zapcha. Szybciej
    zatwardzenia dostaniesz niż cokolwiek się zapcha od takiego szuwaksu. Pieniądze
    i tak mu będą potrzebne bez względu na to czy nalał czy by nie nalał. Jak jesteś
    takim znawcą to napisz dlaczego leci mu od strony sprzęgła a nie od strony
    rozrządu. Prawdopodobieństwo że akurat tamten uszczelniacz był od początku
    gorszy jest niewielkie. Pisał ze auto stare. Tam pewno nie ma już pierścieni i
    panewek. Pełnosprawne silniki nie mają wycieków. Bo nie mają za dużych
    przedmuchów do miski i mają odpowiedni luz na panewkach. Pewno nie uwierzysz ale
    były samochody co w zasadzie nie miały żadnego uszczelnienia na wale. Bo kawałek
    sznurka trudno uznać za uszczelnienie. I jak były pełnosprawne to nie gubiły
    oleju. Cud jakiś. To że jest naiwniakiem to fakt. Wydal z 5 dych na coś co jest
    mu do niczego nie potrzebne. Za 5 dych by sobie kupił więcej niż 5 litrów oleju
    silnikowego i by dolewał.