  • 11. Data: 2011-06-25 07:04:56
    Temat: Re: Sprzeglo wymienione, ale dalej muli
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-24 18:14, PH pisze:

    > Zmienić mechanika.

    Zmieniony, ale testuje nowego chcac mu podsunac pomysly ;)

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 12. Data: 2011-06-25 08:13:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-06-21 20:02, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Tak jak wczesniej, nie kopci, nie szarpie. Silniczek krokowy
    > przeczyszczony, przewody sprawdzone, takze niskie obroty tez juz w normie.
    > Objaw wystepuje zarowno na gazie jak i benzynie. Nie ma problemow z
    > rozpedzeniem do vmax - ale trwa to dluuuuuugo.
    Zresetowałeś kompa po tych wszystkich zabiegach?

    Maciek

  • 13. Data: 2011-06-25 13:17:02
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-25 08:13, Maciek pisze:
    > Zresetowałeś kompa po tych wszystkich zabiegach?

    Hm..... a tam jest jakis "komp"? Toz to starenki silnik ;)

    Czyzbys sugerowal jakis tryb serwisowy?

    Da sie go bez iface do fabryki przywrocic?

  • 14. Data: 2011-06-25 15:32:14
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W mercedesie wystaczyło odłączyc akumulator, tutaj nei wiem.

  • 15. Data: 2011-06-25 18:14:08
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-25 15:32, Nex@pl pisze:
    > W mercedesie wystaczyło odłączyc akumulator, tutaj nei wiem.

    Nie sadze, by odlaczenie akuma powodowalo wykasowanie bledow kompa?

  • 16. Data: 2011-06-25 19:37:46
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-25 18:14, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Nie sadze, by odlaczenie akuma powodowalo wykasowanie bledow kompa?

    Nie powoduje wykasowanie błędów, ale zwykle reset sterownika, czy kompa
    jak kto woli. Jeżeli wszystko jest ok, to błędy będą zapisane, ale
    sterownik nie przejdzie w tryb awaryjny.

    Oczywiście mówię to w oparciu o mercedesa, więc tu po prostu nie wiem,
    myślałem, że ktoś się zgłosi do tablicy :)

    W każdym bądź razie, ja bym spróbował, chyba, że masz miliony kodów do
    wprowadzenia potem.

  • 17. Data: 2011-06-25 22:49:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-06-25 13:17, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Hm..... a tam jest jakis "komp"? Toz to starenki silnik ;)
    > Czyzbys sugerowal jakis tryb serwisowy?
    > Da sie go bez iface do fabryki przywrocic?
    Odłączasz akumulator na ileś-tam minut. Sterownik traci ustawienia i
    potem po podłączeniu zasilania i włączeniu silnika następuje coś w
    rodzaju samo strojenia. Silnik musi popracować określony czas, sterownik
    dobierze sobie parametry na podstawie wskazań czujników. Szczegółów
    szukaj na forach posiadaczy Escortów.
    Maciek