  • 21. Data: 2012-10-28 19:07:31
    Temat: Re: Sprzeglo sie konczy?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-28, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > jesli rowki w koszu sa wyczuwalne pod palcem to mozna je lekko spilowac
    > pilnikiem. Tylko tyle ale trzeba zeby nie spowodowac nadmiernego luzu
    > tarcz w rowkach. Bo bedzie klepac i wybijac sie coraz mocniej.

    No jest to troche wyklepane, w sumie spilowanie na rowno nie powinno
    pogorszyc sprawy bo i tak tarcze pracuja juz w tych rowkach, a tylko
    ulatwi im to ruch, myle sie? Mam jeszcze jeden kosz na oku, musze sie
    tylko dowiedziec w jaim jest stanie.

    BTW. Sprzeglo jest przykrecane 130 Nm nakretka ktora wg. serwisowki jest
    jednorazowa (podobna jak na koncowkach polosi w samochodach - jest
    na koncu zaklepana, ze zakleszcza sie na walku). Jest sens kupowac nowa?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-10-28 19:25:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-28 19:07, AZ pisze:

    > BTW. Sprzeglo jest przykrecane 130 Nm nakretka ktora wg. serwisowki jest
    > jednorazowa (podobna jak na koncowkach polosi w samochodach - jest
    > na koncu zaklepana, ze zakleszcza sie na walku). Jest sens kupowac nowa?

    Ja bym przykrecil stara, na Loctite.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 23. Data: 2012-10-28 20:04:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-28, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ja bym przykrecil stara, na Loctite.

    Tak zrobiem. Niebieski chyba starczy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2012-10-28 20:56:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-28 20:04, AZ pisze:

    > Tak zrobiem. Niebieski chyba starczy?

    ja bym uzyl czerwonego

  • 25. Data: 2012-10-29 08:11:09
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu 2012-10-28 11:20, Kuczu pisze:

    > tarcze, przekladki, sprezyny.
    Skoro tarcze są dobre i sprężyny, a przekładki złe to czemu nie tylko
    przekładki wymienić? Sugerujesz się przebiegiem, a może wiekiem
    motocykla że już by należało wymienić i mieć z tym spokój ? Czy może
    chodzi na 'bogato' jak żarówka w samochodzie pójdzie z jednej strony to
    niektórzy wymieniają zaraz dwie?

  • 26. Data: 2012-10-29 08:15:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-29 08:11, WIADRO pisze:

> [...]
    > motocykla że już by należało wymienić i mieć z tym spokój ? Czy może
    > chodzi na 'bogato' jak żarówka w samochodzie pójdzie z jednej strony to

    a skad wiesz ze sprezyny sa dobre ? Mierzyl je ktos ?

  • 27. Data: 2012-10-29 08:45:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-29 08:11, WIADRO pisze:
    > Czy może
    > chodzi na 'bogato' jak żarówka w samochodzie pójdzie z jednej strony to
    > niektórzy wymieniają zaraz dwie?

    Tak przy okazji: to nie jest najlepsza metoda. Żarówki mają dość
    precyzyjnie wyliczony czas życia. Gdy wymieniamy obie na raz - może się
    zdarzyć że w trasie obie przepalą się niemal jednocześnie i będziemy
    mieli kłopot, gdy zabraknie zapasu.

    --
    MN

  • 28. Data: 2012-10-29 08:52:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-29 08:45, Marcin N pisze:

> [...]
    > precyzyjnie wyliczony czas życia. Gdy wymieniamy obie na raz - może się
    > zdarzyć że w trasie obie przepalą się niemal jednocześnie i będziemy

    normalny czlowiek wozi ze soba po dwie sztuki z kazdego potrzebnego rodzaju.

  • 29. Data: 2012-10-29 09:03:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-29 08:52, Kuczu pisze:

    > normalny czlowiek wozi ze soba po dwie sztuki z kazdego potrzebnego
    > rodzaju.

    Nie znam ani jednego tak normalnego człowieka.

    --
    MN

  • 30. Data: 2012-10-29 09:16:10
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu 2012-10-29 08:15, Kuczu pisze:

    > a skad wiesz ze sprezyny sa dobre ? Mierzyl je ktos ?

    załóżmy że trzymają wymiar, wszystkie