  • 11. Data: 2012-10-28 09:16:12
    Temat: Re: Sprzeglo sie konczy?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Wiek. Cofnij licznik w tej padlinie na 45 kkm, sprzedaj na Allegro i kup
    > sobie motocykl.

    No i co? Od wieku sie przegrzaly? Sprzety z Allegro maja wymiane sprzegla przy
    30kkm, zaraz po wymianie rozrzadu przy 20kkm. Wiec chyba sprzeglo przy 110kkm
    to nie taki zly wynik?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-10-28 09:29:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-28 09:16, AZ pisze:

    > No i co? Od wieku sie przegrzaly? Sprzety z Allegro maja wymiane sprzegla przy
    > 30kkm, zaraz po wymianie rozrzadu przy 20kkm. Wiec chyba sprzeglo przy 110kkm
    > to nie taki zly wynik?

    A ja twierdze ze zly ? Bardzo dobry wynik ! Cofnij licznik i sprzedaj.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-10-28 09:32:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-28, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A ja twierdze ze zly ? Bardzo dobry wynik ! Cofnij licznik i sprzedaj.

    No to po co sprzedawac?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-10-28 10:14:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-28 09:32, AZ pisze:

    > No to po co sprzedawac?

    Bo wkrotce zacznie sie sypac reszta i bedziesz truc dupe nastepnymi
    awariami. Zreszta nie do konca kumam czy chciales sie pochwalic czy
    pozalic ?

  • 15. Data: 2012-10-28 10:15:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-28, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Bo wkrotce zacznie sie sypac reszta i bedziesz truc dupe nastepnymi
    > awariami. Zreszta nie do konca kumam czy chciales sie pochwalic czy
    > pozalic ?

    Poradzic sie chcialem, jak to najsensowniej zrobic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-10-28 10:26:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-28 10:15, AZ pisze:

    > Poradzic sie chcialem, jak to najsensowniej zrobic.

    Normalnie to sie wymienia. Komplet, markowy lub OEM. Jak slysze
    dziadowanie typu "wymienie dwie przekladki" to mie rzuca.
    I plyn sobie wymien w pompie sprzegla.

  • 17. Data: 2012-10-28 10:32:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-28, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Normalnie to sie wymienia. Komplet, markowy lub OEM. Jak slysze
    > dziadowanie typu "wymienie dwie przekladki" to mie rzuca.
    > I plyn sobie wymien w pompie sprzegla.

    Komplet w sensie co? Przekladki+tarcze? A co z koszem jak ma minimalne
    slady po zebach tarcz? Tez wymieniac?

    Plyn akurat zmieniam co roku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-10-28 11:20:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-28 10:32, AZ pisze:

    > Komplet w sensie co? Przekladki+tarcze? A co z koszem jak ma minimalne
    > slady po zebach tarcz? Tez wymieniac?

    tarcze, przekladki, sprezyny. Wybity minimalnie kosz moze skutkowac
    glownie klekotaniem, nie powinien miec wplywu na dzialanie sprzegla.
    Mocniej wybity potrafi blokowac tarcze i te nie poruszaja sie plynnie w
    trakcie wysprzeglania.

    > Plyn akurat zmieniam co roku.

    gratulacje

  • 19. Data: 2012-10-28 13:06:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-28, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > glownie klekotaniem, nie powinien miec wplywu na dzialanie sprzegla.
    > Mocniej wybity potrafi blokowac tarcze i te nie poruszaja sie plynnie w

    A czy przypadkiem blokowanie sie tarcz nie powoduje wlasnie
    palenia przekladek? W seusie, ze tarcze nie moga oddzielic sie od przekladki
    i tra o przekladki mocniej niz normalnie? Szkoda by bylo wydac pincet
    na nowy komplet i go zaraz spalic.

    Obejrze to jeszcze dzisiaj dokladniej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-10-28 13:15:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-28 13:06, AZ pisze:

    > A czy przypadkiem blokowanie sie tarcz nie powoduje wlasnie
    > palenia przekladek? W seusie, ze tarcze nie moga oddzielic sie od przekladki
    > i tra o przekladki mocniej niz normalnie?

    tak

    > Szkoda by bylo wydac pincet
    > na nowy komplet i go zaraz spalic.

    tak

    > Obejrze to jeszcze dzisiaj dokladniej.

    jesli rowki w koszu sa wyczuwalne pod palcem to mozna je lekko spilowac
    pilnikiem. Tylko tyle ale trzeba zeby nie spowodowac nadmiernego luzu
    tarcz w rowkach. Bo bedzie klepac i wybijac sie coraz mocniej.