  • 31. Data: 2012-10-29 09:28:33
    Temat: Re: Sprzeglo sie konczy?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-29 09:16, WIADRO pisze:

    > załóżmy że trzymają wymiar, wszystkie

    zalozmy ze sa zuzyte, wszystkie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 32. Data: 2012-10-29 11:15:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-29, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > zalozmy ze sa zuzyte, wszystkie.

    Ja sie az tak nie znam, ale na czym polega to zuzycie? Nie zapewniaja
    odpowiedniej sily po skompresowaniu do danego wymiaru?

    Serwisowka podaje dlugosc minmalna 42.6, nominalna 46.2 moje OIDP
    maja 45.4. Jakby tak chciec sprawdzac to pewnie trzeba by zmierzyc
    dlugosc nowej i uzywanej pod jednakowym naciskiem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2012-10-29 12:11:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-29 11:15, AZ pisze:

    > Ja sie az tak nie znam, ale na czym polega to zuzycie? Nie zapewniaja
    > odpowiedniej sily po skompresowaniu do danego wymiaru?

    tak

    > Serwisowka podaje dlugosc minmalna 42.6, nominalna 46.2 moje OIDP
    > maja 45.4. Jakby tak chciec sprawdzac to pewnie trzeba by zmierzyc
    > dlugosc nowej i uzywanej pod jednakowym naciskiem?

    tak.

    Sprezyny to wydatek kilkudziesieciu pln. Ja osobiscie gdy juz rozbieram
    do wymiany to wymieniam wszystko. Odpada potem problem powtarzania
    roboty i dochodzenia co jest nie tak.