    From: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Sprzedam premium sms
    Date: Wed, 14 Jul 2010 14:38:12 +0200

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> napisał w wiadomości
    news:4c3da670@news.home.net.pl...

    > NIestety to nie dotyczy Przelewu SMS.
    > 80% to trochę drogo.
    > W zalewie ofert tego typu cena schodzi na Allegro coraz niżej.

    na allegro doladowanie orange 100 za 90 zl ofert 166.

    ale dzwonilem do BOK biznesowego i gosc twierdzi ze nie zna takiej funkcji w
    ofercie firmowej jak przelew sms,
    a opcja doladowanie nie powinno si epojawic w online a jak sie pojawilo i
    sie doladuje telefon to powinno to byc doliczone do faktury .

    Lekka kpina dla mnie bo mija sie z filozofia mixa.

    Ale to byl konsultant, wiec moze ktos bardziej kompetentny jest na grupie
    :-)

    poki co premium sms na ten miesiac jest aktualne

    jeszcze znalazlem aukcje gdzie gosc pisze ze przelew sms mixa nie dotyczy
    http://allegro.pl/item1129995992_doladowanie_przelew
    _sms_6_zl_orange_6zl_szybko.html