  • 1. Data: 2012-05-19 00:50:42
    Temat: [Sprzedam] Honda transalp XL600V 1999r anniversary edition
    Od: "greg" <g...@f...com>

    siemka,

    sprzedaję trampka

    zapraszam na aukcję

    http://allegro.pl/honda-transalp-xl600-1999r-od-wlas
    ciciela-warszawa-i2357681528.html

    pozdro

    greg

  • 2. Data: 2012-05-19 01:20:18
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomości
    news:jp6jo4$828$1@inews.gazeta.pl...
    > siemka,
    >
    > sprzedaję trampka
    >
    > zapraszam na aukcję
    >
    > http://allegro.pl/honda-transalp-xl600-1999r-od-wlas
    ciciela-warszawa-i2357681528.html

    > pozdro

    Moglbys umyc.
    Co jakis czas mam okazje cos ogladac przy roznych okazjach i fleja to fleja,
    nie zadne pro ekstrim.
    Dba tak jak sie prezentuje.

    Tmek

  • 3. Data: 2012-05-19 01:31:00
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Tmek" <T...@d...ek> wrote in message

> [...]
    ciciela-warszawa-i2357681528.html

    > Moglbys umyc.
    > Co jakis czas mam okazje cos ogladac przy roznych okazjach i fleja to

    moglbym

    ale taki jest autentyczny, a umyty bylby oszukany, bo wszak specjalnie i
    tylko do sprzedazy go umylbym, co nie?

    jak sie nie trafi chetny na brudny to umyje

    klient nasz pan :-)

    pozdro

    greg

  • 4. Data: 2012-05-19 01:47:13
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    > moglbym
    >
    > ale taki jest autentyczny, a umyty bylby oszukany, bo wszak specjalnie i
    > tylko do sprzedazy go umylbym, co nie?

    Nie.
    Syf to syf. zadna autentycznosc.

    Tmek

  • 5. Data: 2012-05-19 01:48:00
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-19 01:20, Tmek pisze:
    > Moglbys umyc.
    > Co jakis czas mam okazje cos ogladac przy roznych okazjach i fleja to
    > fleja, nie zadne pro ekstrim.
    > Dba tak jak sie prezentuje.

    Mnie rozbawił szczególnie ten fragment:

    "Proponuję dość wysoką cenę - wiem. [...] W związku z tym - drogi
    nabywco - liczyć się musisz z bardzo niewielkimi skłonnościami do
    negocjacji z mojej strony."

    - Pięknie się 'komponuje' z ceną 10 990 zł (chodzi mi oczywiście o
    końcówkę). Jak już być hardkorem-kaskaderem z holiłudu, to wypada dać
    cenę 11000,99 zł. :P

    Ja bym stworzył w poradniku prm rozdział pt. "Jak skutecznie nie
    sprzedać motocykla" i wkleił tam tylko odnośnik do kopii tej aukcji. ;)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 6. Data: 2012-05-19 02:57:49
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote in message

> [...]
    >
    > Ja bym stworzył w poradniku prm rozdział pt. "Jak skutecznie nie sprzedać
    > motocykla" i wkleił tam tylko odnośnik do kopii tej aukcji. ;)

    jak sie jest z holiłudu to wypada dać, ale ja nie jestem, to nie dałem

    być w poradniku prm - bezcenne - toż to honor na wieki wieków
    wklejaj

    pozdro

    greg

  • 7. Data: 2012-05-20 10:50:41
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał :

    > Moglbys umyc.
    > Co jakis czas mam okazje cos ogladac przy roznych okazjach i fleja to
    > fleja, nie zadne pro ekstrim.
    > Dba tak jak sie prezentuje.

    czysty - pewnie mało jeździ (niedzielny kierowca)
    brudny - pewnie zaniedbany (flejtuch i brudas)
    Nie dogodzisz ludziom.

    ... a cena jakby z kosmosu. Gdyby w cenie był drugi zestaw kół i zapasowy
    sprwny silnik, to rozumiem.

    --
    ARQ
    transalp

  • 8. Data: 2012-05-20 20:05:18
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 19 May 2012 01:47:13 +0200, Tmek napisał(a):

    > Nie.
    > Syf to syf. zadna autentycznosc.

    Ale wiesz, że to naturalny stan takiego motocykla? Nie wszyscy spuszczają
    się nad swoim sprzętem by świecił się jak psu jajca.
    --
    marcin

  • 9. Data: 2012-05-20 20:27:56
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-20 20:05, zly pisze:
    > Ale wiesz, że to naturalny stan takiego motocykla?

    W salonach chyba nie wiedzą i czyściutkie sprzedają zamiast wziąć
    wiaderko z błotkiem (jakimś kosmetycznym), duży pędzel i poświęcić... :(

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 10. Data: 2012-05-20 20:48:44
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-05-20 20:05, zly pisze:
    > Ale wiesz, że to naturalny stan takiego motocykla? Nie wszyscy spuszczają
    > się nad swoim sprzętem by świecił się jak psu jajca.

    Ja nie wnikam co kto robi ze swoim motocyklem, ale do sprzedaży przez
    zwykły szacunek dla klienta wypadałoby maszynę odświeżyć. Nikt nie mówi
    o szorowaniu każdego zakamarka, każdej śrubki, woskowaniu, itd. Kwadrans
    z Karcherem załatwiłby sprawę, a jak kogoś boli wydatek tych 10 złotych
    na myjnię to zawsze może doliczyć to do ceny :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja