  • 11. Data: 2012-05-20 20:59:36
    Temat: Re: [Sprzedam] Honda transalp XL600V 1999r anniversary edition
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-20 20:48, duddits pisze:

    > Ja nie wnikam co kto robi ze swoim motocyklem, ale do sprzedaży przez
    > zwykły szacunek dla klienta wypadałoby maszynę odświeżyć. Nikt nie mówi
    > o szorowaniu każdego zakamarka, każdej śrubki, woskowaniu, itd. Kwadrans
    > z Karcherem załatwiłby sprawę, a jak kogoś boli wydatek tych 10 złotych
    > na myjnię to zawsze może doliczyć to do ceny :)

    W przypadku ceny 10 900 zł, to ja myślę, że za 99 zł, chłopaki z myjni
    zrobiliby stan salonowy. ;)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 12. Data: 2012-05-20 21:56:47
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 20 May 2012 20:27:56 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

    > W salonach chyba nie wiedzą i czyściutkie sprzedają zamiast wziąć
    > wiaderko z błotkiem (jakimś kosmetycznym), duży pędzel i poświęcić... :(

    Jakby ktoś chciał nowe moto z salonu, to by poszedł do salonu, a nie
    kupował używane. Co to za argument w ogóle?
    --
    marcin

  • 13. Data: 2012-05-20 22:01:48
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 20 May 2012 20:48:44 +0200, duddits napisał(a):

    > Ja nie wnikam co kto robi ze swoim motocyklem, ale do sprzedaży przez
    > zwykły szacunek dla klienta wypadałoby maszynę odświeżyć.

    Na przykład zmyć ślady po wyciekach z silnika etc. No pewnie. Każdy
    szanujący się sprzedawca tak robi.
    Nie za bardzo wiem o co wam chodzi. Przecież ten okaz ze zdjęcia nie wrócił
    właśnie z poligonu, tylko nosi normalne ślady użytkowania. Po prostu nie
    jest wypucowany.
    I śmiem podejrzewać, że potencjalny zainteresowany kupnem tego typu
    motocykla nie będzie zwracał uwagi na jakieś drobne ślady błota.

    > a jak kogoś boli wydatek tych 10 złotych
    > na myjnię to zawsze może doliczyć to do ceny :)

    A może niektórzy nie są typowymi handlarzami cwaniaczkami, którzy pucują
    każdego szrota i sprzedają jako nówkę sztukę, którą powoziła tylko żona do
    kościoła co niedzielę? Broń boże nigdy w terenie.

    --
    marcin

  • 14. Data: 2012-05-20 22:14:48
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-20 21:56, zly pisze:

    > Jakby ktoś chciał nowe moto z salonu, to by poszedł do salonu, a nie
    > kupował używane. Co to za argument w ogóle?

    No to mniej skomplikowany przykład: masz buty na crossa do sprzedania -
    raz użyte, okazały się za małe/duże, jednak zdążyłeś je nieco (z
    zewnątrz) wybrudzić.
    Przetrzesz szmatką, czy wystawisz w ich naturalnym upierdoleniu?

    Jak duddits wspomniał: nie chodzi o mycie i polerowanie każdego
    elementu, tylko takie zwykłe, jakie się robi (nawet nie myśląc o
    sprzedaży) co jakiś czas.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 15. Data: 2012-05-21 09:54:00
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    ARO napisał(a):
    > ... a cena jakby z kosmosu.

    Dokladnie. Za tyle to juz sie kupi afryke z pierwszych lat produkcji!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 16. Data: 2012-05-21 15:40:19
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Tmek" napisal...

    > Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomoœci
    ciciela-warszawa-i2357681528.html

    > Moglbys umyc.
    > Co jakis czas mam okazje cos ogladac przy roznych okazjach i fleja to
    > fleja, nie zadne pro ekstrim.

    Yyy, to motocykl na tych zdjeciach jest brudny?

    > Dba tak jak sie prezentuje.

    Dosc ryzykowne stwierdzenie.

    Pozdrawiam
    marvin
    tdm900

  • 17. Data: 2012-05-21 16:12:45
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "greg" <g...@f...com> wrote in message
    > siemka,

> [...]

    o rany... ale flejm poszedł :-)

    a ja tylko chciałem zawiadomić, że sprzedaję motocykl...

    miło mi, że wzbudziło to takie zainteresowanie, jakkolwiek nie
    podejrzewałbym, ze te pare much na owiewce jest w stanie wyzwolić tyle
    emocji

    bardzo to sympatyczne w sumie

    pozdrawiam serdecznie,

    greg

  • 18. Data: 2012-05-21 16:15:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/20/2012 08:05 PM, zly wrote:

    > Ale wiesz, że to naturalny stan takiego motocykla? Nie wszyscy spuszczają
    > się nad swoim sprzętem by świecił się jak psu jajca.

    No wiesz jak się myje i jeździ co niedzielę na wypadzik w słoneczku to
    może i się świeci. Ja swój musiałbym myć co dwa dni...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-05-21 17:03:41
    Od: amos <g...@g...com>

    On 21 Maj, 16:15, AZ <a...@g...com> wrote:
    >  >
    > No wiesz jak si myje i je dzi co niedziel na wypadzik w s oneczku to
    > mo e i si wieci. Ja sw j musia bym my co dwa dni...

    Bo jezdzic to trzeba umic! Ale jak sie umie skrecac tylko w jedna
    strone, to jak kaluze omijac? :D
    --
    zdrowka
    amos

  • 20. Data: 2012-05-21 17:21:54
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 21.05.2012 17:03, amos pisze:

    > Bo jezdzic to trzeba umic! Ale jak sie umie skrecac tylko w jedna
    > strone, to jak kaluze omijac? :D

    jedną stroną

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków