  • 61. Data: 2018-11-07 22:56:54
    Temat: Re: Sprzedałem samochód
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 7 Nov 2018 08:30:48 +0000 (UTC), Q,E,D. napisał(a):

    > Zgłos to do Wydziału Ruchu Drogowego w swoim mieście, albo na ePUAPie; bo
    > inaczej będziesz dostawał mandaty za złe parkowanie...

    I tak będzie dostawał, jednak faktycznie mając potwierdzenie faktu
    zgłoszenia sprzedaży z urzędową pieczęcią (dobrze jeśli pieczęć czerwonym
    tuszem, bo to daje +6 punktów wiarygodności urzędowej), jest znacznie
    większa szansa że SM czy ITD odpuści, zamiast skierować do sądu wniosek o
    ukaranie za niewskazanie kierującego ;)

  • 62. Data: 2018-11-07 23:28:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 18:03, Liwiusz pisze:

    > Teraz to ma sens.

    Jeszcze gwoli wyjaśnienia, nieco łopatologicznie:

    Razem z samochodem OC przechodzi na własność kupującego. Więc
    sprzedający nie może wypowiedzieć OC już nie swojego.

    Tak trochę OT:
    Niedawno była afera: jakiś niby "artysta" malarz sprzedał na aukcji swój
    obraz, a bezpośrednio po sprzedaży uszkodził go.
    Dziwi mnie, że wszędzie było "uszkodził _swój_ obraz". IMO - już nie był
    jego, wszak go moment wcześniej ktoś kupił. Ergo: uszkodził czyjś nabytek.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 63. Data: 2018-11-07 23:36:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 22:41, Myjk pisze:

    > Kupujący może podpisać dokument wymówienia i przekazać go sprzedającemu
    > który dostarczy go do TU mając pewność że polisa zostanie wymówiona a on
    > dostanie zwrot. Jak kupujący odmówi, to oczywiście zawsze może iść kupić
    > inne auto.

    Biorąc pod uwagę że przy używanym aucie zwykle sprzedającemu bardziej
    zależy aby transakcja doszła do skutku nikt nie odeśle zdecydowanego
    kupującego na drzewo za kilkaset złotych zwrotu ubezpieczenia.

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2018-11-08 00:14:27
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-07 o 23:28, Adam pisze:

> [...]
    > jego, wszak go moment wcześniej ktoś kupił. Ergo: uszkodził czyjś nabytek.

    Niezupełnie. To ciągle jego obraz. Ma do niego np. autorskie prawa
    osobiste. To stricte prawnie. A może być w sensie np. ten który mi się
    podoba. Mojego Twizy nic nie przebije. Nie jestem posiadaczem Twizy, ale
    jego fanem i fakt, że nie jest moje nie przeszkadza mówić o nim "moje".

  • 65. Data: 2018-11-08 01:21:59
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-07 o 12:04, Miroo pisze:

    > To tym bardziej

    Po co mi autobus jak nie mam na niego prawka

  • 66. Data: 2018-11-08 01:25:16
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-07 o 22:56, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > tuszem, bo to daje +6 punktów wiarygodności urzędowej), jest znacznie
    > większa szansa że SM czy ITD odpuści, zamiast skierować do sądu wniosek o

    To już trzeba wskazywać kierującego?! Jak to się pozmieniało :-)

  • 67. Data: 2018-11-08 01:27:27
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-07 o 10:11, Agent0700 pisze:

    > Będziesz chodził na piechotę :-)

    Od razu na piechotę ... a konno nie mogę? :-)

  • 68. Data: 2018-11-08 01:29:59
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-07 o 13:21, PiteR pisze:

    > parasol i tramwaj

    Można tym zestawem przejechać całą Polskę?

  • 69. Data: 2018-11-08 01:31:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-08 o 01:27, kk pisze:

    > Od razu na piechotę ... a konno nie mogę? :-)

    Kup sobie tramwaj, nikt Cie nie wyprzedzi :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 70. Data: 2018-11-08 02:14:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Liwiusz pisze tak:

    > Akurat tym się nie zajmują.

    W maju Sejm przyjął zmiany w ustawie Prawo o ruchu drogowym autorstwa
    Ministerstwa Cyfryzacji, które mają zwolnić kierowców z obowiązku
    wożenia ze sobą dowodu rejestracyjnego i poświadczenia polisy OC.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel