  • 51. Data: 2018-11-07 20:02:30
    Temat: Re: Sprzedałem samochód
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 07.11.2018 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > A mój w ogóle nie odpowiedział....

    W sumie formalnie chyba nie musiał, wszak masz UPO.
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 52. Data: 2018-11-07 20:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie "się wymawia", tylko kupujący może wymówić, ale wcale nie musi.

    I dostaje zwrot? Hmm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 54. Data: 2018-11-07 20:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > OC odziedziczone po poprzednim właścicielu samo się nie przedłuża - co
    > nie jest fajne.

    Dokładnie, pułapka dla zapominalskich, zupełnie nie zrozumiała wobec
    pozostałych zapisów ustawy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 53. Data: 2018-11-07 20:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > Zgłoś sprzedaż ubezpieczycielowi, dostaniesz zwrot części składki.

    Tylko Ac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 55. Data: 2018-11-07 21:17:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > I dostaje zwrot? Hmm...

    Zwrot dostaje sprzedający.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2018-11-07 22:13:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 7 Nov 2018 18:01:33 +0100, Liwiusz

    > Nie "się wymawia", tylko kupujący może wymówić, ale wcale nie musi.

    Jak chce kupić, to ma wymówić wraz z podpisaniem umowy kupna i koniec.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 57. Data: 2018-11-07 22:14:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 7 Nov 2018 21:17:07 +0100, Liwiusz

    > Zwrot dostaje sprzedający.

    Chyba że wcześniej zdąży auto sprzedać, to wtedy dostanie kupujący a chwilę
    później już sprzedający. Były już takie przypadki.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 58. Data: 2018-11-07 22:27:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 22:13, Myjk pisze:
    > Wed, 7 Nov 2018 18:01:33 +0100, Liwiusz

    > Jak chce kupić, to ma wymówić wraz z podpisaniem umowy kupna i koniec.

    Jeśli przed kupnem, to nie może wypowiedzieć, a jak po kupnie, to już
    nie sprzedającego sprawa.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2018-11-07 22:28:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 22:14, Myjk pisze:
    > Wed, 7 Nov 2018 21:17:07 +0100, Liwiusz

    > Chyba że wcześniej zdąży auto sprzedać, to wtedy dostanie kupujący a chwilę
    > później już sprzedający. Były już takie przypadki.

    Generalnie, jeśli cena OC to istotna wartość w cenie samochodu, to się
    dolicza do ceny sprzedaży i nie cuduje w inny sposób.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2018-11-07 22:41:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 7 Nov 2018 22:27:31 +0100, Liwiusz

    > Jeśli przed kupnem, to nie może wypowiedzieć, a jak po kupnie, to już
    > nie sprzedającego sprawa.

    Kupujący może podpisać dokument wymówienia i przekazać go sprzedającemu
    który dostarczy go do TU mając pewność że polisa zostanie wymówiona a on
    dostanie zwrot. Jak kupujący odmówi, to oczywiście zawsze może iść kupić
    inne auto.

    --
    Pozdor
    Myjk