    From: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Sprzeciw URT wobec nowego cennika dzierżawek
    Date: Fri, 22 Mar 2002 13:39:11 +0000 (UTC)

    Gdyby ktoś nie wiedział, to:
    Prezes Urzędu Regulacji Telekomunikacji zgłosił wczoraj sprzeciw wobec
    przedłożonego przez TP SA projektu cennika dzierżawy łączy
    telekomunikacyjnych z powodu jego sprzeczności z przepisami ustawy Prawo
    Telekomunikacyjne. Tym samym cennik nie może wejść w życie.

    Reasumując:
    - łącza zestawiać muszą
    - modyfikować sygnału (montować filtrów) nie mogą
    - nie mogą również uzależniać ceny od przepustowości linii dzierżawionej

    Gratulacje dla pana Prezesa URT !!! Takie działania przywracają mi nadzieję
    na normalne funkcjonowanie przynajmniej fragmentu tego państwa.
    Ciekaw jestem jakiej ekwilibrystyki dokona pan Rataj odpowiadając na
    sprzeciw URTu.

    pozdrowienia,
    Z.