  • Data: 2002-03-26 17:05:40
    Temat: Re: Sprzeciw URT wobec nowego cennika dzierżawek
    Od: Krzysiek Kiełczewski <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sami popatrzcie co Fri, 22 Mar 2002 13:39:11 +0000 (UTC)
    Zbigniew Sikora w <3...@n...vogel.pl> napisał:

    > Reasumując:
    > - łącza zestawiać muszą
    > - modyfikować sygnału (montować filtrów) nie mogą
    > - nie mogą również uzależniać ceny od przepustowości linii dzierżawionej

    Mam nadzieję, że się mylę, ale zapewniać odpowiedniej przepustowości
    chyba też nie muszą. Zawsze można kabelek przeciąć i związać, parametry
    spadną bez żadnych dławików...

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski
    --
    Wiem,że sądzicie, iż rozumiecie to, co myślicie, że powiedziałem,
    ale nie jestem pewien, czy zdajecie sobie sprawę, że to, co do was