  • 21. Data: 2013-10-27 22:30:46
    Temat: Re: Sprawdzenie ilości punktów - pytania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Oct 2013 21:08:41 +0100, anacron napisał(a):

    > Nie. Widać wszystkie, część jako "zawieszone".

    Ale czy z FR zdaza trafic w 10 dni ?

    J.

  • 22. Data: 2013-10-27 23:16:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie. Widać wszystkie, część jako "zawieszone".

    ? Znaczy taki mandat jest automatycznie przypisywany podczas zrobienia
    zdejcia? Komu - włascicielowi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 23. Data: 2013-10-27 23:31:46
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.10.2013 21:27, Zygmunt pisze:

    > Co to znaczy "zawieszone"? Te, o których już zostałem
    > powiadomiony, ale nie przyjąłem i sprawa poszła do
    > sądu, czy te, o których wcześniej nie wiedziałem?

    Gdy nie przyjmujesz mandatu, punkty zostają wpisane do rejestru jako
    zawieszone. One tam są, ale do póki nie będzie prawomocnego wyroku będą
    zawieszone. W sytuacji więc gdy masz np. 15 i dostajesz 10 nie przyjęcie
    mandatu nie odwleka ich przypisania i w momencie gdy zapadnie wyrok
    niekorzysty dla Ciebie nawet po dwóch latach punkty zostaną odwieszone i
    zostaniesz (choć z opóźnieniem) skierowany na powtórny egzamin. Jeśli
    dotaniesz uniewinienie punkty zostaną wymazane.

    --
    anacron
    aba/

  • 24. Data: 2013-10-27 23:32:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.10.2013 22:30, J.F. pisze:
    > Ale czy z FR zdaza trafic w 10 dni ?

    Natychmiast jak tylko ustalą kierowcę. Jeśli ustalą. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 25. Data: 2013-10-27 23:37:09
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.10.2013 23:16, Budzik pisze:
    > ? Znaczy taki mandat jest automatycznie przypisywany podczas zrobienia
    > zdejcia? Komu - włascicielowi?

    Nie. W przypadku FR punkty są wpisywane dopiero po ustaleniu
    domniemanego sprawcy. Ja dla przykładu dostałem fotkę z GITD jakieś 8
    miesięcy temu. Przysłali z takim opóźnieniem, że nie za cholerę nie
    pamiętałem kto wtedy jeździł samochodem (firmowe). Wysłałem im to
    http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/ i do dziś ani od
    nich pisma, ani wezwania do sądu, ani punktów. Teraz jak mi przyślą to
    niech się cmokną. Mam juz od IMGW informację, że w czasie robienia fotki
    względna wilgotność powietrza w miejscu zainstalowania FR wynosiła 98%.
    Więc mogą mnie cmoknąć. Jakby ktoś to interesowało to polecam
    http://damskomesko.pl/2013/10/imgw-kontra-pomiary-pr
    edkosci/

    Z całym szacunkiem, ale zaczynam dochodzić do wniosku, że w tym kraju
    mandaty za przekroczenie prędkości płacą tylko frajeży.

    --
    anacron
    aba/

  • 26. Data: 2013-10-28 01:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > http://damskomesko.pl/2013/10/imgw-kontra-pomiary-pr
    edkosci/

    Na tej stronce piszesz, ze dane dostajesz po uiszczeniu drobnej opłaty.
    Jakiej?
    Bo wychodzi na to ze mandatu nie płacisz, ale koszty ponosisz. :(

    > Z całym szacunkiem, ale zaczynam dochodzić do wniosku, że w tym kraju
    > mandaty za przekroczenie prędkości płacą tylko frajeży.

    Uważałbym na wyzywanie ludzi słowami które nie istnieją... ;-)
    frajer -> frajerzy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 27. Data: 2013-10-28 01:14:40
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.10.2013 01:00, Budzik pisze:
    edkosci/

    > Na tej stronce piszesz, ze dane dostajesz po uiszczeniu drobnej opłaty.
    > Jakiej?

    To nie ja pisałem akurat... ale mniejsza o to.

    > Bo wychodzi na to ze mandatu nie płacisz, ale koszty ponosisz. :(

    O ile pamiętam płaciłem około 70 zł.

    --
    anacron
    aba/

  • 28. Data: 2013-10-28 03:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    >>> http://damskomesko.pl/2013/10/imgw-kontra-pomiary-pr
    edkosci/

    > To nie ja pisałem akurat... ale mniejsza o to.

    Soory, myslałem, ze Twoja strona.

    > O ile pamiętam płaciłem około 70 zł.

    No to sens jest tylko przy tych wyższych mandatach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 29. Data: 2013-10-28 10:15:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-27, anacron <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > zostaniesz (choć z opóźnieniem) skierowany na powtórny egzamin. Jeśli
    > dotaniesz uniewinienie punkty zostaną wymazane.

    Ale przeciez punkty wygasaja po roku a data ich wpisania jest data popelnienia
    wykroczenia a nie wyroku sadu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2013-10-28 10:17:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.10.2013 10:15, AZ pisze:
    > Ale przeciez punkty wygasaja po roku a data ich wpisania jest data popelnienia
    > wykroczenia a nie wyroku sadu?

    Tak, le to tak działa, że jak w odwieszą i okaże się że przekroczyłeś to
    decyzja i tak zostanie wydana. Odmowa tylko po to aby iść do sądu bez
    planu na wygranie niema sensu.

    --
    anacron
    aba/