  • 1. Data: 2011-02-16 20:17:24
    Temat: Sprawdzanie Forda w ASO
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    Witajcie ;-)
    Po tym jak moj Lanos (doslownie) z dnia na dzien odjechal w nieznane,
    mam zamiar nabyc droga kupna niespelna trzyletniego Focusa - auto z
    polskiego salonu, caly czas serwisowane. I tu jest pytanie - auto bylo
    z jednego miasta, wlasciciel przyjedzie do mnie, przy tym samochod
    bedzie sprawdzany w ASO - czy ktos wie czy Ford ma wspolna baze danych
    czy czeka mnie wycieczka? Dlaczego pytam - niedawno sprawdzilem jedna
    307 wystawiona jako cudo niebite na Allegro - oj, czego sie nie
    dowiedzialem ...

    Z gory dziekuje ;-)

    --
    pzdr