  • 1. Data: 2010-10-13 14:43:27
    Temat: Spliter antenowy do tv
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Witam

    Mam spliter antenowy do tv. Metalowa puszka, 3 zlacza, w srodku druiciki
    przechodzace od gniazda przez 1 rdzen proszkowy do 2 pozostalych gniazd.

    Pytanie, czy istotna jest tu kierunkowosc, czyli czy kabel od anteny moge
    podlaczyc do dowolnego wejscia / wyjscia tak jak mi pasuje fizycznie czy
    nie. Na obudowie nie jest nic napisane, instalacja antenowa jest bierna, bez
    wzmacniaczy itp. Rozdzilone to ma byc na 2 tv.

    I czy wsadzac tam ten spliter czy zwykly trojnik?

    pzdr
    Tmek

  • 2. Data: 2010-10-13 17:22:05
    Temat: Re: Spliter antenowy do tv
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:4cb5c588$0$21005$65785112@news.neostrada.pl,
    Tmek <g...@o...pl> nabazgrał:
> [...]
    > druiciki przechodzace od gniazda przez 1 rdzen proszkowy do 2
    > pozostalych gniazd.
    >
    > Pytanie, czy istotna jest tu kierunkowosc,

    W zasadzie tak. ale

    >czyli czy kabel od anteny
    > moge podlaczyc do dowolnego wejscia / wyjscia tak jak mi pasuje
    > fizycznie czy nie.

    Najwyżej będzie gorszy efekt

    >Na obudowie nie jest nic napisane,

    To obrazki moze coś podpowiedzą
    http://www.google.pl/images?hl=pl&source=imghp&q=spl
    itter+TV&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

    > instalacja
    > antenowa jest bierna, bez wzmacniaczy itp. Rozdzilone to ma byc na 2
    > tv.
    >
    > I czy wsadzac tam ten spliter czy zwykly trojnik?

    Lepiej splitter, a jeszcze lepiej splitter od nie bojacego sie ujawnić
    producenta
    np. Telkom

    --
    Włodek

  • 3. Data: 2010-10-13 17:26:59
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

> [...]
    >
    > Mam spliter antenowy do tv. Metalowa puszka, 3 zlacza, w srodku
    > druiciki przechodzace od gniazda przez 1 rdzen proszkowy do 2

    Jesli taki lub podobny jak ten, to jednak kup lepszy.

    --
    Włodek

  • 4. Data: 2010-10-13 17:53:16
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:4cb5ebe5$0$22796$65785112@news.neostrada.pl

    >In news:4cb5c588$0$21005$65785112@news.neostrada.pl,
    >Tmek <g...@o...pl> nabazgrał:

    >http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1380428.html

    >Jesli taki lub podobny jak ten, to jednak kup lepszy.

    Mam dziadostwo takie jak na zdjeciu.

    pzdr

  • 5. Data: 2010-10-13 18:26:12
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > W zasadzie tak.
    > Najwyżej będzie gorszy efekt

    Tak, gorszy o jakieś 20 dB :-)))).
    Do Tmeka:
    Rozgałęźnik ma sporą separację więdzy wyjściami, więc nie
    możesz sobie podłączyć np. wejścia do jednego z wyjść, a
    wyjść do wejścia i drugiego wyjścia. Wtedy na jednym
    (dokładnie na wejściu rozgałęźnika) będziesz miał OK, ale na
    drugim z wyjść będzie kaszana, na dodatek z bardzo
    osłabionym sygnałem :-).

    Kup sobie za 15 zł RM-2 Telmoru i po sprawie :-)

  • 6. Data: 2010-10-14 10:24:11
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:i94tkf$6re$1@news.onet.pl

> [...]
    > na drugim z wyjść będzie kaszana, na dodatek z bardzo
    > osłabionym sygnałem :-).

    > Kup sobie za 15 zł RM-2 Telmoru i po sprawie :-)

    Ok, dzieki za porade.

    pzdr

  • 7. Data: 2010-10-14 17:47:48
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:i94tkf$6re$1@news.onet.pl,
    Robert_J <d...@o...pl> nabazgrał:

    > Tak, gorszy o jakieś 20 dB :-)))).

    Na tym co posiada watkotwórca, efekt raczej nieprzewidywalny ;-)

    > Kup sobie za 15 zł RM-2 Telmoru i po sprawie :-)
    Potwierdzam

    --
    Włodek