  • 41. Data: 2013-04-12 21:46:32
    Temat: Re: Spalanie
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, April 13, 2013 12:49:17 AM UTC+10, Marcin Kenickie Mydlak wrote:

> [...]
    problemem. Silnik 2l, 150km. Uzywany na bardzo krotkich trasach, w wiekszosci w
    miescie.

    > Pokaż jeszcze inne fotki z tej samej minuty. Ze wskazaniami dystansu,
    >
    > średniej prędkości... :)

    Nie doszukuj sie oszustwa bo go tutaj nie ma. To wynik z dystansu 650km przy sredniej
    predkosci 32km/h (tak jak mowilem - miasto).

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 42. Data: 2013-04-12 21:50:34
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, April 13, 2013 1:11:39 AM UTC+10, Cavallino wrote:

    > Zapodaj jak to liczysz.

    Wlewam do pelna, jezdze az sie konczy, wlewam jeszcze raz i licze ile zuzylem.
    Nie mam zadnego interesu w tym zeby Cie przekonywac ze moj samochod pali mniej czy
    wiecej. Pali ile pali.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 43. Data: 2013-04-12 21:57:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Akurat tym razem trafił w sedno.

    W jakim sensie? Ze ci co lubią szybko nie wierzą tym co jeżdzą econo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 44. Data: 2013-04-12 22:13:29
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message

    > W jakim sensie? Ze ci co lubią szybko nie wierzą tym co jeżdzą econo?

    W sensie takim, że niskie spalanie i wysoka średnia prędkość na długiej
    trasie, to jak taaaaka ryba u wędkarzy :-)

    --
    Axel

  • 45. Data: 2013-04-12 22:18:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie doszukuj sie oszustwa bo go tutaj nie ma.

    Nikt się nie doszukuje oszustwa, prędzej problemów z rachowaniem.

  • 46. Data: 2013-04-12 22:20:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    oglegroups.com...

    > Wlewam do pelna, jezdze az sie konczy, wlewam jeszcze

    Sprecyzuj "sie konczy".
    W jakims powtarzalnym momencie odnotowujesz ilosc km?

    > raz i licze ile zuzylem.

    No i teraz podaj jakies przykladowe stany licznika oraz ilosc zatankowanego
    paliwa.

  • 47. Data: 2013-04-12 22:21:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > W jakim sensie? Ze ci co lubią szybko nie wierzą tym co jeżdzą econo?

    Raczej co do bzdur wypisywanych przez niektórych, którym samochody paliwo
    produkują.

  • 48. Data: 2013-04-12 22:32:45
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, April 13, 2013 6:20:58 AM UTC+10, Cavallino wrote:
    > Uzytkownik "Iguan_007" napisal w wiadomosci grup

    > Sprecyzuj "sie konczy".

    Bez znaczenia. Mozesz wyjezdzic do polowy i policzyc ile litrow wlales (do
    pelna)/ile kilometrow przejechales.

    > W jakims powtarzalnym momencie odnotowujesz ilosc km?

    Nie, co za roznica? To nie apteka. Nie robie z tego doktoratu, sprawdzam +/- czy
    samochod nie pali za duzo.

    > No i teraz podaj jakies przykladowe stany licznika oraz ilosc zatankowanego
    >
    > paliwa.

    Nie prowadze takich statystyk. Licze od czasu do czasu zeby wiedziec ze wszystko jest
    ok ze spalaniem. Nastepnym razem, specjalnie dla Ciebie, zapisze.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 49. Data: 2013-04-12 22:36:04
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, April 13, 2013 6:18:50 AM UTC+10, Cavallino wrote:

    > Nikt się nie doszukuje oszustwa, prędzej problemów z rachowaniem.

    Napisalem Ci powyzej jak licze. Wrzucilem tez zdjecie z komputera. Jesli z jakiegos
    (niezrozumialego dla mnie) powodu, nie potrafisz uwierzyc, ze mozna spokojnie zejsc
    ponizej 10l/100km w miescie to niestety nic wiecej nie zrobie. Nie kazdy ma ambicje
    walczyc na swiatlach z autobusem miejskim czy gospodynia w Tico.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 50. Data: 2013-04-12 22:37:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 12 Apr 2013 02:52:59 -0700 (PDT), Iguan_007
    <i...@g...com> wrote:

    >No to ja sie kwalifikuje bo ponizej spalanie ponizej 10l nie jest zadnym problemem.
    Silnik 2l, 150km. Uzywany na bardzo krotkich trasach, w wiekszosci w miescie.

    >https://picasaweb.google.com/lh/photo/3XuZKUWQEbCew
    fw6uARuLNMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    Ja Ci mogę zamieścić zdjęcie z dwulitrowego auta ze spalaniem poniżej
    8 litrów. Co i tak nie zmienia faktu, że to auto standardowo pali
    około 9 litrów ON przy jeździe po Warszawie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280