  • 31. Data: 2013-04-11 21:46:25
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:5166f8de$0$26694$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z tym się akurat nie zgodzę. Jak popatrzę na średnie zużycie to
    > wychodzi, że w stołecznych korkach (cóż, tutaj najwięcej przebywam),
    > przy spokojnej jeździe, nie ma specjalnych różnic. No, jak ktoś
    > lubi przydeptywać to mu wyjdzie też ładnie ;)

    Mi większość benzynowych samochodów przy jeździe po Warszawie paliło/pali
    ok.13l/100km :-)
    Począwszy od Uno 1.4 75KM po Vectrę 2.2direct 154KM.
    Ale ja nie ukrywam, że mam cięzką nogę...
    W trasie przy mocno kapeluszniczej jeździe ~80km/h przez ponad 400km Nubirą
    kombi 1.6 udało mi się osiągnąć spalanie poniżej 6l/100km (ale mocno mnie to
    zmęczyło). Przytaczana Vectra przy spokojnej jeździe w okolicach ograniczeń
    zużywa w trasie ok. 8l/100km, o ponad litr mniej od Vectry 2.2 146KM.

    --
    Axel

  • 32. Data: 2013-04-12 11:52:59
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Tuesday, April 9, 2013 8:39:56 AM UTC+10, h.w.d.p. wrote:

    > mniej jak 10 pala dwulitrowki (wszystkie marki) tylko uzytkownikom pms i
    >
    > wszelakich for dyskusyjnych.

    No to ja sie kwalifikuje bo ponizej spalanie ponizej 10l nie jest zadnym problemem.
    Silnik 2l, 150km. Uzywany na bardzo krotkich trasach, w wiekszosci w miescie.

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/3XuZKUWQEbCewf
    w6uARuLNMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 33. Data: 2013-04-12 12:21:06
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, April 12, 2013 1:59:28 AM UTC+10, Cezary Daniluk wrote:

    > Zaprosić ich należy do W-wy, puścić z południa na północ o 16-17 i niech
    >
    > pokażą te swoje 12/100 :D

    To akurat przesada w druga strone. Jazda miejska nie musi oznaczac akurat jazdy w
    warszawskich korkach o 16-17. Tak to mozna udowodnic ze zaden samochod ponizej
    15l/100km nie zejdzie. Samochodem z silnikiem 2l spokojnie schodze ponizej 10 litrow,
    samochodem z silnikiem 3,5l z automatem okolo 12-13 litrow. Wszystko w miescie, wiec
    juz bez przesady ze sie nie da. Moze w warszawskich korkach sie nie da, ale poza nimi
    spokojnie.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 34. Data: 2013-04-12 12:41:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-12, Iguan_007 <i...@g...com> wrote:

> [...]
    juz bez przesady ze sie nie da. Moze w warszawskich korkach sie nie da, ale poza nimi

    Ale LPG?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2013-04-12 13:00:21
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 22:50:10 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Ile palďż˝ w gazie przy ekoonomicznej jezdzie takie samochody jak:
    >
    > deawoo tico - silnik 800
    >
    > opel vectra - silnik 2.0
    >

    > Jakiego rz�du mog� by� to r�nice przy takim samym, spokojnym kierowcy?
    >

    > Czy dobrze szacuje, ze tic to bedzie oko�o 8, natomiast vectra oko�o 11?
    >

    > --
    >
    > Pozdrawia... Budzik
    >
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu� tak�e
    "_")

    > "Tylko niekiedy szcz�cie bywa darem, najcz�ciej trzeba o nie walczy�."
    >
    > Paulo Coelho

    Pali tyle ile mu nalejesz. A jak ktoś pyta na grupie ile pali to piszesz że o połowę
    mniej niż Tobie pali i jest ok.

  • 36. Data: 2013-04-12 16:49:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-12 11:52, Iguan_007 pisze:

> [...]
    >
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/3XuZKUWQEbCewf
    w6uARuLNMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    Pokaż jeszcze inne fotki z tej samej minuty. Ze wskazaniami dystansu,
    średniej prędkości... :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 37. Data: 2013-04-12 17:11:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > automatem okolo 12-13 litrow. Wszystko w miescie, wiec juz bez przesady ze
    > sie nie da. Moze w warszawskich korkach sie nie da, ale poza nimi

    Zapodaj jak to liczysz.

  • 38. Data: 2013-04-12 18:44:06
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2013-04-12 17:11, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zapodaj jak to liczysz.

    Dokładnie.
    Świeże zużycie - 100km przejechane, spalone 20l LPG ;) Jutro jadę po A2
    Żyrardów i nazad to będzie z 8l mniej na setkę i znowu będzie szok - jak
    mało ten ford potrafi spalić :)

    Pozdro !

  • 39. Data: 2013-04-12 19:57:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pali tyle ile mu nalejesz. A jak ktoś pyta na grupie ile pali to
    > piszesz że o połowę mniej niż Tobie pali i jest ok.

    Co z toba nie tak?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 40. Data: 2013-04-12 20:01:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim