  • 21. Data: 2013-04-10 21:40:46
    Temat: Re: Spalanie
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 04/09/2013 12:39 AM, h.w.d.p. wrote:

    > tico spali do 6 gazu przy 90km/h
    > natomiast vectra nie zejdzie ponizej 10.
    > w miescie roznice beda jeszcze gorsze na niekorzysc vectry.
    >
    > mniej jak 10 pala dwulitrowki (wszystkie marki) tylko uzytkownikom pms i
    > wszelakich for dyskusyjnych.

    W zależności od techniki jazdy różnica może byc kilkaset procent.
    Nie wiem jak to z gazem, ale znam przypadek V8 5 litrów i spalanie
    na trasie na odcinku około 100km na poziomie 8.6 l/100km

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 22. Data: 2013-04-10 21:44:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 10 Apr 2013 21:28:11 +0200 osobnik zwany jerzu napisał:

    > Wiesz, niektórym 2.5 v6 pali 11 litrów LPG :)

    chyba na postoju? ;)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2013-04-10 21:53:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 10 Apr 2013 19:44:05 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >chyba na postoju? ;)

    Chyba tak. Jak napisałem na forum Mondeo że mi 2.5v6 w mk2 kombi
    paliło około 18-19 litrów LPG w Warszawie, to mi napisali że miałem
    zepsutą instalację LPG. Więcej jak 12 nie powinno palic ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2013-04-11 17:55:18
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2013-04-10 21:30, jerzu pisze:

    > No co ty, masz zepsutą instalację LPG ;)

    Wolę spalać 18 nawet pod 20, niż potem płakać ile to kosztuje zrobienie
    głowic w V6 ;)

    Pozdro !

  • 25. Data: 2013-04-11 17:59:28
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2013-04-10 21:53, jerzu pisze:

    > Chyba tak. Jak napisałem na forum Mondeo że mi 2.5v6 w mk2 kombi
    > paliło około 18-19 litrów LPG w Warszawie, to mi napisali że miałem
    > zepsutą instalację LPG. Więcej jak 12 nie powinno palic ;)

    Zaprosić ich należy do W-wy, puścić z południa na północ o 16-17 i niech
    pokażą te swoje 12/100 :D
    12 można włożyć między bajki, tak jak również między bajki można włożyć
    6/100 w TDI po W-wie ;) no chyba że to 6/100 po bardzo długiej trasie i
    nie zerowaniu średniego zużycia ;)

    Pozdro !

    PS:
    Zaraz będzie flejm że jak to przecież TDI tyle pali :D

  • 26. Data: 2013-04-11 18:07:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezary Daniluk" napisał w wiadomości

    >Zaprosić ich należy do W-wy, puścić z południa na północ o 16-17 i
    >niech pokażą te swoje 12/100 :D

    A ile wtedy takie auto pali ?
    gaziku troche leci, kilometrow leci malo, ale tez wciskac gazu nie
    trzeba ... no i ile w koncu wychodzi ?

    J.

  • 27. Data: 2013-04-11 18:57:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i9fbm8lqpt9p8nj2ug5hvgq9cfiv5eng8d@4ax.
    com...

    > Wiesz, niektórym 2.5 v6 pali 11 litrów LPG :)

    Widać byłem pechowcem, bo mi tyle paliło 1.6 by Renault.

  • 28. Data: 2013-04-11 19:34:07
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2013-04-11 18:07, J.F pisze:

    > A ile wtedy takie auto pali ?
    > gaziku troche leci, kilometrow leci malo, ale tez wciskac gazu nie
    > trzeba ... no i ile w koncu wychodzi ?
    >
    > J.

    Minimum 15 na mierniku zużycia + jakieś 20% ;)

    Pozdro !

    PS:
    Im większy silnik tym niestety więcej żłopie przy jeździe - światła,
    hamowanie ruszanie, hamowanie, ruszanie itp itd ;)

  • 29. Data: 2013-04-11 19:44:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-11 17:59, Cezary Daniluk pisze:

    > Zaprosić ich należy do W-wy, puścić z południa na północ o 16-17 i niech
    > pokażą te swoje 12/100 :D
    > 12 można włożyć między bajki, tak jak również między bajki można włożyć
    > 6/100 w TDI po W-wie ;)

    Wiesz, jak ktoś opowiada, że mu Punto pali 5l/100km w mieście (benzyny)
    to mi łzy ciekną ze śmiechu. Pytam gdzie - w korkach w W-wie.
    Konkretnie - no w korkach W-wie. Później się okazuje, że te korki to
    3 skrzyżowania po kawałku trasy i dalej jedzie KM, bo taniej.
    Jak piszę, że nie ma szans, ponieważ Corolla żłopie prawie 10l/100km
    w tych warunkach, to ona jest zepsuta. To nic, że jak zmienię trasę to
    nagle się robi 8, a 6 jak po płaskim na urlopie w EU ;)

    > no chyba że to 6/100 po bardzo długiej trasie i
    > nie zerowaniu średniego zużycia ;)

    Nie gadaj - 1.9 D mi tego w mieście nie chciał przekroczyć ;)

    > Zaraz będzie flejm że jak to przecież TDI tyle pali :D

    Chyba nie będzie.

  • 30. Data: 2013-04-11 19:54:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-11 19:34, Cezary Daniluk pisze:
    (...)
    > Im większy silnik tym niestety więcej żłopie przy jeździe - światła,
    > hamowanie ruszanie, hamowanie, ruszanie itp itd ;)

    Z tym się akurat nie zgodzę. Jak popatrzę na średnie zużycie to
    wychodzi, że w stołecznych korkach (cóż, tutaj najwięcej przebywam),
    przy spokojnej jeździe, nie ma specjalnych różnic. No, jak ktoś
    lubi przydeptywać to mu wyjdzie też ładnie ;)