  • 1. Data: 2010-05-11 08:14:18
    Temat: Sony to zło (EVIL) :-)
    Od: John Smith <u...@e...net>

    http://www.dpreview.com/news/1005/10051102sonynex.as

    Mirek

  • 2. Data: 2010-05-11 08:21:47
    Temat: Re: Sony to zło (EVIL) :-)
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 10:14:18 +0200, John Smith napisał(a):

    > http://www.dpreview.com/news/1005/10051102sonynex.as

    Ależ to brzydkie ;)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 3. Data: 2010-05-11 08:23:40
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Ależ to brzydkie ;)

    Kwestia gustu, natomiast ten naleśnik eq 24mm wygląda ciekawie.

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2010-05-11 08:28:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    > http://www.dpreview.com/news/1005/10051102sonynex.as

    Przychodzi obiektyw do lekarza i mowi "cos mi sie do d..y przykleilo" ;)

    Widac, ze Sony baaaardzo chcialo zrobic aparat mniejszy od Lumixa -
    ciekawe jak toto bedzie sie trzymac w rece?

  • 5. Data: 2010-05-11 08:33:42
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 11, 10:28 am, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Przychodzi obiektyw do lekarza i mowi "cos mi sie do d..y przykleilo" ;)

    :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ) No i caly lyk
    kawy na monitorze!
    StaM

  • 6. Data: 2010-05-11 08:50:55
    Od: c...@g...pl

    > Przychodzi obiektyw do lekarza i mowi "cos mi sie do d..y przykleilo" ;)

    Dokładnie, ale dzięki temu mają marketing szeptany za darmoszkę.
    Poza tym pewnie system gotowy i jeszcze nie jeden korpus ujrzymy przed końcem roku.

    > Widac, ze Sony baaaardzo chcialo zrobic aparat mniejszy od Lumixa -
    > ciekawe jak toto bedzie sie trzymac w rece?

    Na C-B już są głosy, że lepiej niż GF1 :mrgreen:

    Imho rozmiar puszki wskazuje target: damska Azja a reszta Globu to bonus.
    Następny korpus pewnie będzie pomiędzy GF1 a G2

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 7. Data: 2010-05-11 08:51:27
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 11 May 2010 10:21:47 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Ależ to brzydkie ;)

    moim zdaniem własnie ładny - ot nowoczesny, bezpretensjonalny nie udje na
    siłe jakiegoś pseudo-retro.
    No fakt ze obiektywy wyglądają na nieproporcjonalnie duże ale to oczywiście
    nie musi mić zadnego negatywnego wpływu na ergonomię.

  • 8. Data: 2010-05-11 08:59:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 10:51:27 +0200, ...::QRT::... napisał(a):

    > moim zdaniem własnie ładny - ot nowoczesny, bezpretensjonalny nie udje na
    > siłe jakiegoś pseudo-retro.

    DGCC, więc nie będę się sprzeczał.

    > No fakt ze obiektywy wyglądają na nieproporcjonalnie duże ale to oczywiście
    > nie musi mić zadnego negatywnego wpływu na ergonomię.

    Po prostu za duże. Korpus obiektywu wystaje nad i pod korpusem aparatu -
    owszem, na ergonomię może to nie mieć wpływu, ale po co tak to rozwiązano?
    Nie można było korpusu zrobić nieco większego? Przecież miniaturyzacja na
    siłę korpusu gdzie są przyczepiane takie armaty nie ma większego sensu.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 9. Data: 2010-05-11 09:00:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 10:28:10 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

> [...]
    >
    > Widac, ze Sony baaaardzo chcialo zrobic aparat mniejszy od Lumixa -
    > ciekawe jak toto bedzie sie trzymac w rece?

    Otworzy się ryneka akcesorów, powstaną gripy do takich EVILi :)

  • 10. Data: 2010-05-11 09:12:55
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Tue, 11 May 2010 10:59:17 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote(a):

    > Po prostu za du?e. Korpus obiektywu wystaje nad i pod korpusem aparatu -
    > owszem, na ergonomi? mo?e to nie mie? wp?ywu, ale po co tak to rozwi?zano?
    > Nie mo?na by?o korpusu zrobi? nieco wi?kszego? Przecie? miniaturyzacja na
    > si?? korpusu gdzie s? przyczepiane takie armaty nie ma wi?kszego sensu.

    Tu jest jednak znacząco większa matryca niż w u4/3, obiektywy muszą być
    większe aby mieć odpowiednie pole obrazowe. Zmniejszyli więc do maksimum
    korpusy, bo to się dało. :)
    Można się ewentualnie zastanawiać, czy nie lepiej jednak było zrobić
    nieco większy korpus ze stabilizacją w body, niż powiększać obiektywy o
    optyczną stabilizację w szkłach. Ciekawe na ile tak naprawdę
    stabilizacja powiększa szkła.

    B.