  • 1. Data: 2011-01-20 19:17:44
    Temat: Sony Ericsson Cedar(J108i) - kopiowanie/backup plików z i do komputera przez Bluetooth
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Wittam wszystkich

    Czy jest mozliwosc kopiowania plikow z/do komputera przez
    bluetooth(BT) dla telefonu Sony Ericsson Cedar(J108i)? Probowalem uzyc
    do tego programu "Sony Ericsson PC Companion", ale jak wybralem
    menedzera plikow, to mi wyjechal, ze musze rozlaczyc BT i podlaczyc sie
    przez kabel USB. To samo sie tyczy backupu plikow z komorki na kompa.
    Nie pozwala mi robic backupu plikow z pamieci telefonu przez BT. Moge
    zrobic kopie kalendarza, kontaktow itd, ale plikow juz nie da rady. Czy
    jest jakis zamiennik dla tego beznadziejnego programu, bo po kilku
    dniach mam juz dosc telefonow SE. Do tej pory uzywalem starej Nokii, ale
    sie skusilem na SE i zaczynam sie zastanawiac, czy dobrze zrobilem, bo
    to jest chore, zeby miec bluetooth, a nie moc go uzywac do kopiowania
    plikow. Jedyny sposob na skopiowanie pliku z PC na komorke przez BT, to
    uzycie tego windowsowego okienka do wysylania plikow, ale on moze tylko
    jeden plik jednoczesnie wysylac, a to nie jest zbyt ciekawe wyjscie, juz
    nie wspominam braku mozliwosci odbierania plikow na PC.

  • 2. Data: 2011-01-20 19:43:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pawel" napisał:

    > Czy jest mozliwosc kopiowania plikow z/do komputera przez
    > bluetooth(BT) dla telefonu Sony Ericsson Cedar(J108i)?

    Zaryzykuję i strzelę: ów komputer ma Windows na pokładzie?
    Do tej pory "jedynym słusznym" programem do tego celu dla posiadaczy SE był
    MyPhoneExplorer, ale o dziwo, nie widzę tego modelu na liście obsługiwanych
    aparatów. Mimo to ja bym spróbował najnowszą wersją..

    > Do tej pory uzywalem starej Nokii, ale sie skusilem na SE i zaczynam
    > sie zastanawiac, czy dobrze zrobilem, bo to jest chore, zeby miec
    > bluetooth,
    > a nie moc go uzywac do kopiowania plikow.

    To nie bug, to fiuczer, a poza tym taka funkcjonalność nie jest potrzebna
    normalnemu użytkownikowi. Czy jakoś tak. Gdzie ja to czytałem?

> [...]
    > plik jednoczesnie wysylac, a to nie jest zbyt ciekawe wyjscie, juz nie
    > wspominam braku mozliwosci odbierania plikow na PC.

    Możesz rozwinąć to ostatnie stwierdzenie? Wybierasz polecenie "Odbierz plik"
    i co się dzieje?

    JoteR

  • 3. Data: 2011-01-20 19:55:12
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    On 2011-01-20 20:43, JoteR wrote:

    > Zaryzykuję i strzelę: ów komputer ma Windows na pokładzie?
    Zgadles. A co? Windows nie trawi SE? Jak cos, to mam takze linuksa na
    pokladzie.

    > Do tej pory "jedynym słusznym" programem do tego celu dla posiadaczy SE
    > był MyPhoneExplorer, ale o dziwo, nie widzę tego modelu na liście
    > obsługiwanych aparatów. Mimo to ja bym spróbował najnowszą wersją..

    Sprobuje, jak tylko sie sciagnie. Mam tylko nadzieje, ze to free.

    > To nie bug, to fiuczer, a poza tym taka funkcjonalność nie jest
    > potrzebna normalnemu użytkownikowi. Czy jakoś tak. Gdzie ja to czytałem?

    Ze co? to nie jest bug? To ja chyba zle rozumie pojecie bug. Dla mnie to
    bug i to wielki.

    > Możesz rozwinąć to ostatnie stwierdzenie? Wybierasz polecenie "Odbierz
    > plik" i co się dzieje?
    Jak wybiore ta opcje, to sie otwiera okienko z tekstem, ze nasluchuje
    polaczen od urzadzen i tyle. W SE wybieram wyslij plik, a ten mi tylko
    telefony znajduje, pomimo, ze ustawilem w Viscie, zeby komputer byl
    widoczny i na tym sie konczy proba wyslania. Zainstalowalem sobie
    program BT File Manager i ten mi znajduje kompa, ale przy probie
    polaczenia wyskakuje mi blad, pomimo, ze z telefonem sie laczy bez problemu.

  • 4. Data: 2011-01-20 21:18:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pawel" napisał:

    > Zgadles.

    Nic innego oprócz zgadywania nie pozostało ;-)

    > Sprobuje, jak tylko sie sciagnie. Mam tylko nadzieje, ze to free.

    Jak zadziała, możesz zrobić "Donate" ;-)
    I dać informację na grupę, niech zostanie w archiwum.

    > Ze co? to nie jest bug? To ja chyba zle rozumie pojecie bug. Dla mnie to
    > bug i to wielki.

    Według iReligii bluźnisz, synu ;-)
    Abowiem "skoro w najlepszym telefonie na świecie czegoś nie ma, to znaczy,
    że rynek tego nie potrzebuje." - jak mawiał współczesny klasyk.

    JoteR

  • 5. Data: 2011-01-20 21:27:37
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-20 20:17, Pawel pisze:
    > Wittam wszystkich
    >
    > Czy jest mozliwosc kopiowania plikow z/do komputera przez
    > bluetooth(BT) dla telefonu Sony Ericsson Cedar(J108i)? Probowalem uzyc
    > do tego programu "Sony Ericsson PC Companion",

    Użyj My Phone Explorer. Naprawdę dobry programik.

> [...]
    > zrobic kopie kalendarza, kontaktow itd, ale plikow juz nie da rady. Czy
    > jest jakis zamiennik dla tego beznadziejnego programu, bo po kilku

    Telefony SE są świetne, tylko mają jedną wadę: mała czcionka.

> [...]
    > jeden plik jednoczesnie wysylac, a to nie jest zbyt ciekawe wyjscie, juz
    > nie wspominam braku mozliwosci odbierania plikow na PC.

    Mnie mój BT kopiuje wszystkie pliki jakie zaznaczę.
    Kup sobie Bluetooth taki jak ten:
    http://allegro.pl/aa3-nowy-adapter-micro-bluetooth-n
    a-usb-mini-f-vat-i1394629292.html

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-01-20 21:28:23
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    > Jak zadziała, możesz zrobić "Donate" ;-)
    > I dać informację na grupę, niech zostanie w archiwum.
    Przetestowane(wersja 1.8.0), przynajmniej tak wstepnie i nie mialem
    zadnych problemow. Z takim programem, to praca z komorka, to czysta
    przyjemnosc :).

    > Według iReligii bluźnisz, synu ;-)
    > Abowiem "skoro w najlepszym telefonie na świecie czegoś nie ma, to znaczy,
    > że rynek tego nie potrzebuje." - jak mawiał współczesny klasyk.
    Kto takie glupoty wygaduje? Ten tekst mi pasuje na szefa Apple, ale on
    chyba nie ma nic wspolnego z SE.

  • 7. Data: 2011-01-21 11:18:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-20 20:55, Pawel pisze:
    > Jak wybiore ta opcje, to sie otwiera okienko z tekstem, ze nasluchuje
    > polaczen od urzadzen i tyle. W SE wybieram wyslij plik, a ten mi tylko
    > telefony znajduje,

    Jak wysyłam plik z telefonu to przed wysłaniem wyskakuje mi jeszcze w
    telefonie nazwa mojego komputera i trzeba na to nacisnąć, żeby telefon
    zaczał wysyłać.

    --
    animka